Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen - Skizofrene OB, transfersnak og skæbnekamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Jeg ville ønske Peter Brix var noget mere med. Han siger det sgu bare som det er, og ligesom ham vil jeg også gerne opfordre folk til at komme på stadion, hvorvidt det med stemning, had, bannere eller whatever! Kom på stadion!
    Han var en sand fornøjelse. Men syntes nu også de andre var mere løssluppende og ikke så fandens politiske korrekte. Der blev SGU bandet godt igennem

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Jeg ville ønske Peter Brix var noget mere med. Han siger det sgu bare som det er, og ligesom ham vil jeg også gerne opfordre folk til at komme på stadion, hvorvidt det med stemning, had, bannere eller whatever! Kom på stadion!
      Brix 4 Prez!
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Jeg ville ønske Peter Brix var noget mere med. Han siger det sgu bare som det er, og ligesom ham vil jeg også gerne opfordre folk til at komme på stadion, hvorvidt det med stemning, had, bannere eller whatever! Kom på stadion!
        Lige her er jeg så uenig med ham. Jeg kommer ikke til at dukke op til hjemmekampene, i og med at det betyder, at jeg skal lægge penge i OS&Es kasse, og det har jeg simpelthen ingen interesse i længere. Jeg vil derimod møde op til så mange udekampe jeg kan komme til, og støtte holdet der, som jeg stadig synes de fortjener at blive.

        Her er der måske også en mulighed for, at man rent faktisk kan få lov til at vise sin utilfredshed eksplicit. Historikken viser jo, at vi er udsat for censur på Odense Stadion, så med mindre man har et ønske om at skulle irrettesættes af nogle vagter, og måske det der er værre, så vil jeg ikke anbefale nogle at tage bannere med på søndag der bare indeholder den mindste kritik af klubben.

        Comment

        Working...
        X