Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Janus Drachmann

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    Simon Kroon måske?
    Han er vidst pt skadet. Men ja noget i den stil. Men håber virkelig ikke på ham.
    Jeg tror han har oplevet sine 15 min og det lugter lidt af Fellah

    Her må man gerne søge uden for danmarks grænser

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
      Simon Kroon måske?
      Det er et godt bud. Eller Baskim Kadrii.
      Jeg synes dog stadig vores angreb skriger på klasse pt..

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
        Det er et godt bud. Eller Basim Kadrii.
        Jeg synes dog stadig vores angreb skriger på klasse pt..
        1000 gange hellere Bashkim. Mange flere muligheder med ham.
        Bashkim og Kasper L ind også. Så må de gerne lukke vinduet

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          1000 gange hellere Bashkim. Mange flere muligheder med ham.
          Bashkim og Kasper L ind også. Så må de gerne lukke vinduet
          Vil helt sikkert foretrække Kadrii, men mon han kan lægge sin utilfredshed med sundhedsstaben i OB bag sig - et åbent spørgsmål? Nok også noget dyrere end Kroon.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Janus Drachmann har uden tvivl kostet nogle knaster, men jeg er ikke i tvivl om at hver en krone er givet rigtig godt ud her. Han er lige præcis sådan en type vores hold har skreget på de seneste mange år.
            Så mangler vi bare en skarp angriber ala Pål Kirkevold eller i den kaliber.
            ... og Messi.
            OB har ikke råd til Kirkevold :).
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #36
              Mit første indlæg efter at have været passiv stalker på forummet i mere end et år må være et stort velkommen til Janus Drachmann og en stille forhåbning om, at OB med ham og Ludwig ENDELIG kan blive et hold man slår sig på igen :-)

              For mig er OB power, og jeg synes, der er flere spillere af den rigtige støbning i truppen, men det har virkelig lignet, at der har manglet en leder, der river de andre med.

              Hvis JD's og Ludwigs indstilling kan smitte af, har vi et hold. Måske mangler der en kant med lige så meget smæk på som vores backs, men jeg synes, der er små, gode tegn på bedre OB-tider.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                Vil helt sikkert foretrække Kadrii, men mon han kan lægge sin utilfredshed med sundhedsstaben i OB bag sig - et åbent spørgsmål? Nok også noget dyrere end Kroon.
                Han har kun 5 måneder tilbage i FCK. Hvis viljen var der fra Bash kunne det sagtens lade sig gøre

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                  Mit første indlæg efter at have været passiv stalker på forummet i mere end et år må være et stort velkommen til Janus Drachmann og en stille forhåbning om, at OB med ham og Ludwig ENDELIG kan blive et hold man slår sig på igen :-)

                  For mig er OB power, og jeg synes, der er flere spillere af den rigtige støbning i truppen, men det har virkelig lignet, at der har manglet en leder, der river de andre med.

                  Hvis JD's og Ludwigs indstilling kan smitte af, har vi et hold. Måske mangler der en kant med lige så meget smæk på som vores backs, men jeg synes, der er små, gode tegn på bedre OB-tider.
                  Helt enig. Velkommen til

                  Comment


                    #39
                    Ved nogen hvile trøjenummer Drachmann får?
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #40
                      ..en spiller der er bedre uden bold, og en personlighed i omklædningsrummet.. hufff!! og det er typen vi har manglet?? Ved ikke om jeg ikke foretrækker underholdende dårlig fremfor bare dårlig dårlig.. nåh men hvis folk er oppe at ringe over denne signing, så på med ja-hatten da.. Så har man da fat i en afløser til pædagogik-ringen, hvis KEP skulle ringe ind syg..

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Ved nogen hvile trøjenummer Drachmann får?
                        99% enten 5 eller 7

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          ..en spiller der er bedre uden bold, og en personlighed i omklædningsrummet.. hufff!! og det er typen vi har manglet?? Ved ikke om jeg ikke foretrækker underholdende dårlig fremfor bare dårlig dårlig.. nåh men hvis folk er oppe at ringe over denne signing, så på med ja-hatten da.. Så har man da fat i en afløser til pædagogik-ringen, hvis KEP skulle ringe ind syg..
                          Det gør stadig ondt med Joan :D.
                          Jeg er egentlig enig med dig i, at det var pænt skidt for OB at udelade ham/at der ikke blev forlænget ... men det skinner bare for meget igennem, selv for en ikke-fan, at dine udtalelser omkring OB beror 98,2% på hvordan det lige står til mellem Joan og OB.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Det gør stadig ondt med Joan :D.
                            Jeg er egentlig enig med dig i, at det var pænt skidt for OB at udelade ham/at der ikke blev forlænget ... men det skinner bare for meget igennem, selv for en ikke-fan, at dine udtalelser omkring OB beror 98,2% på hvordan det lige står til mellem Joan og OB.
                            True shit

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              99% enten 5 eller 7
                              Så vil jeg se om jeg kan få en trøje med "Drachmann" og "99% 5 eller 7" på ryggen. Hehe. ;-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                99% enten 5 eller 7
                                Nr 7
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X