Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny indløbsmusik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Efter at have hørt dem igennem nogle gange, syntes jeg faktisk rigtig godt om ideen 🙂. Jeg har bare svært ved at beslutte mig, for hvilken en af dem som det skal være 🤔,

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
      Er der ikke lidt langt fra klassisk indløbsmusik til gademusikanter og pauseklovn - er det ikke sådan cirka diametrale modsætninger?
      Gademusikanten har vi allerede, det klassiske indløbsmusik er på vej - jeg forudsiger så, at der bliver indført underholdning i pausen inden længe. Er der langt fra de første to tiltag og til det tredje? Det mener jeg ikke. Hvis man får en mand til at gå stadion rundt med en saxofon inden kampen, så vil det da ikke være utænkeligt, man også fik en til at underholde i pausen på et tidspunkt.

      Hvad er det, du spørger om er diametrale modsætninger?

      Comment


        #63
        Jo mere jeg lytter til det..... jo federe synes jeg ideen er..... tidsløst, lokalt, originalt……. klasse

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Jeg synes faktisk som regel at en bred anerkendelse af noget er et tegn på at noget ikke er ringe. Især, hvis dem der anerkender det, er nogle der har forstand på det. Så kan man sige "Det er ikke min smag", men det er noget andet end at sige, at det er ringe.

          Og selvfølgelig har man lov at have forskellig smag. Jeg forstår bare slet ikke harmen og det had der bliver vist, som om det er den største skandale i fodboldhistorien at man tillader sig at vælge klassisk musik som indløbsmusik. Jeg tror mange har en autopilot der siger at fordi noget er klassisk musik, så kan det ikke fungere. Og det synes jeg er en kæmpe fejlslutning. Det fungerer masser af steder i fodboldmæssig sammenhæng. Og jeg tror også det kommer til at fungere her.
          Jeg tror det bliver det samme som med alle andre tiltag, den ledelse foretager sig: Det kommer til at falde fladt.

          Fynsk identitet er mange ting, men at koble Carl Nielsen for den vogn og så tvinge den ind i en sammenhæng, hvor den ikke nødvendigvis hører hjemme, det synes jeg er en farlig og unødvendig strategi.

          For mig er fodbold tradition - og hvis der opstår en modstand imod indførelsen af en ny, forfejlet tradition, så er den indførelsen, der er noget galt med, og ikke dem der er skeptiske.

          Min modstand er hovedsageligt imod lige de 3 stykker musik. Dem synes jeg, personligt, er horribelt ringe som indgangsmusik.

          Langt fra O Fortuna- langt fra AGFs målmusik.

          Jeg har været på mange fodboldarenaer og ikke hørt tilnærmelsesvis samme gravkammer musik, som jeg mener de 3 stykker musik er.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Jeg tror det bliver det samme som med alle andre tiltag, den ledelse foretager sig: Det kommer til at falde fladt.

            Fynsk identitet er mange ting, men at koble Carl Nielsen for den vogn og så tvinge den ind i en sammenhæng, hvor den ikke nødvendigvis hører hjemme, det synes jeg er en farlig og unødvendig strategi.

            For mig er fodbold tradition - og hvis der opstår en modstand imod indførelsen af en ny, forfejlet tradition, så er den indførelsen, der er noget galt med, og ikke dem der er skeptiske.

            Min modstand er hovedsageligt imod lige de 3 stykker musik. Dem synes jeg, personligt, er horribelt ringe som indgangsmusik.

            Langt fra O Fortuna- langt fra AGFs målmusik.

            Jeg har været på mange fodboldarenaer og ikke hørt tilnærmelsesvis samme gravkammer musik, som jeg mener de 3 stykker musik er.

            MvH ChrisOB
            This^

            Comment


              #66
              Fint tiltag. Håber det bliver en succes, men går nok nogle måneder, før musikken er accepteret.
              Er overordnet rigtig glad for, at min klub forsøger at ændre stadion oplevelsen og gøre et aktivt forsøg på at få flere folk på stadion.

              Det bliver efterhånden svært for enhver fynbo, at undgå at holde med OB. Enhver kan efterhånden finde et eller andet fynsk ved klubben, som er vigtig. Om det så er Albani, Ormen, Carl Nielsen, Øens hold eller hvad det nu skal være ;0)

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Jeg tror det bliver det samme som med alle andre tiltag, den ledelse foretager sig: Det kommer til at falde fladt.

                Fynsk identitet er mange ting, men at koble Carl Nielsen for den vogn og så tvinge den ind i en sammenhæng, hvor den ikke nødvendigvis hører hjemme, det synes jeg er en farlig og unødvendig strategi.

                For mig er fodbold tradition - og hvis der opstår en modstand imod indførelsen af en ny, forfejlet tradition, så er den indførelsen, der er noget galt med, og ikke dem der er skeptiske.

                Min modstand er hovedsageligt imod lige de 3 stykker musik. Dem synes jeg, personligt, er horribelt ringe som indgangsmusik.

                Langt fra O Fortuna- langt fra AGFs målmusik.

                Jeg har været på mange fodboldarenaer og ikke hørt tilnærmelsesvis samme gravkammer musik, som jeg mener de 3 stykker musik er.

                MvH ChrisOB
                Jeg vil give dig ret i at så længe initiativet kommer fra den nuværende ledelse så vil det nok være dødsdømt på forhånd. For så er der mange der mener det per automatik må være ringe.

                Jeg tror sagtens det her kunne fungere. Men i og med at de fleste allerede har set sig sure på det - jeg kunne forestille mig at der vil være nogle der vil retarderede nok til at buhe når spillerne løber på banen fordi de ikke kan lide musikken - ja, så kommer det nok til at fejle. Så kan vi gå tilbage til Eye of the Tiger, Zombie Nation, Eagle Eye Cherry eller hvad det nu er folket vil have, og så er alle glade - især dem der synes Randers Stadion er det fedeste!

                Comment


                  #68
                  Uanset hvordan JH og Jack Jørgensen prøver at sælge en totaloplevelse med snak , detaljer på trøje, balloner på familie tribunen , genanvendelse af pommefritter , gøgl ved RMN tribunen , ny Mascot , “ “spillertunnel malet af fans” og fynsk indløbsmusik så vil det være som at pisse i bukserne hvis der ikke bliver fremgang at spore på banen .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Jeg har det sådan ambivalent, synes det er fedt at vi gør noget der bare er os, personligt signalerer eye of the tiger Ikke OB for mig, men samtidig ved jeg sgu heller ikke lige hvor begejstret jeg er for de 3 der.

                    For mig er det faktisk Kernkraft 400 der sådan er nu starter vi og får ligesom den der kampstemning helt op. Hvilket heller ikke bare er OB, men den sidder fast.
                    Samme argument bruger de/vi ældre omkring Eye og The Tiger OG OB op i top ;-)

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
                      Gademusikanten har vi allerede, det klassiske indløbsmusik er på vej - jeg forudsiger så, at der bliver indført underholdning i pausen inden længe. Er der langt fra de første to tiltag og til det tredje? Det mener jeg ikke. Hvis man får en mand til at gå stadion rundt med en saxofon inden kampen, så vil det da ikke være utænkeligt, man også fik en til at underholde i pausen på et tidspunkt.

                      Hvad er det, du spørger om er diametrale modsætninger?
                      Vores hidtige indløbsmusik er da væsentligt mere provinsielt og håndboldagtigt end klassisk musik, og dermed også tættere på pauseunderholdning og klovne.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                        Fint tiltag. Håber det bliver en succes, men går nok nogle måneder, før musikken er accepteret.
                        Er overordnet rigtig glad for, at min klub forsøger at ændre stadion oplevelsen og gøre et aktivt forsøg på at få flere folk på stadion.

                        Det bliver efterhånden svært for enhver fynbo, at undgå at holde med OB. Enhver kan efterhånden finde et eller andet fynsk ved klubben, som er vigtig. Om det så er Albani, Ormen, Carl Nielsen, Øens hold eller hvad det nu skal være ;0)
                        Tror du en ny maskot og indløbsmusik gør det alene?

                        Tør vædde med der er mange fynboer, der knap nok ved hvem Carl Nielsen er, end sige om han er fynsk.

                        Det altoverskyggende de kan gøre for at få flere på stadion er stadig det, der sker på banen.

                        Man navngav en hel tribune efter én af de mest kendte fynboer og største OB ikon uden at det fik flere på stadion.

                        For mig er det skabelsen af en kunstig fynsk identitet. Carl Nielsen og lindormen har ikke været en del af OB på noget tidspunkt så hvorfor så tvinge det frem? Det bider ikke på mig, og jeg tør vædde med det heller ikke bider på størstedelen af den stemningsbærende kerne.

                        Det er dem, der får flere folk på stadion. Mere end fesne Carl Nielsen kompositioner.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                          Når vi nu inden for kort tid skal have: Ny træner, Ny sponsor, nye trøjer, ny maskot, ny fan koordinator, nyt stadion navn og ny indløbsmelodi så kunne man måske håbe på en ny sportsdirektør også
                          Det var noget som ville få folk fra stuerne

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Hvor kommer alt det her fra?
                            Vi har set hvordan spillertunnelen pludseligt blev malet, navneopråb ved scoringer ændret, fikse tiltag på spillertrøjen, oprettelse af fanzone, saxofonspiller ved kampstart, og nu Carl Nielsen ved indløb, og det hele har ingen forankring i fanmiljøet, ikke det fjerneste. Fans er ikke blevet inddraget, man har på ingen måde orienteret sig. Det er der miseren ligger: man forsøger at skabe en kultur uden det en kultur udgøres af, nemlig mennesker. Det er dømt til at fejle.
                            Alt deres gøgl prøver de vel at sælge til os under dække af at det er i samarbejde med fansene , ligesom spillertunnelen jo nærmest var malet af fans
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                              Jo mere jeg lytter til det..... jo federe synes jeg ideen er..... tidsløst, lokalt, originalt……. klasse
                              Jeg har hørt dem 3 gange,og det eneste positive er at modstanderne griner så meget af os, så de glemmer at dække op den første halve time

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Vores hidtige indløbsmusik er da væsentligt mere provinsielt og håndboldagtigt end klassisk musik, og dermed også tættere på pauseunderholdning og klovne.
                                Det er jeg helt enig i. Men jeg har alligevel lært at holde af det, da jeg har hørt den hundredvis af gange, og den for mig signalerer, at nu skal striwerne på banen. Jeg er åben for at bytte sangen ud, men så skal det være for noget gennemarbejdet kvalitet, det skal ikke byttes ud med endnu et smart kommunikationsgreb. Det er så forudsigeligt. Det ligner en kampagne fra første semester på kommunikationslinjen.

                                Comment

                                Working...
                                X