Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Victor går på pension

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Fuldstændigt enig. Det er fint lavet. Vi får en ny Viktor med stor relation til gamle traditioner.👍👍👍
    Langt bedre end forventet , så ros til OB for denne 👍

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det er absolut godkendt :-)
    Fuldstændigt enig. Det er fint lavet. Vi får en ny Viktor med stor relation til gamle traditioner.👍👍👍

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det er absolut godkendt :-)

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Nej, det gjorde du ikke. OB skyldte noget, du kunne rose.
    Sådan kunne man også se på det, det ville være min sædvanlige position, men jeg var i godt humør. ;-)

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Ligaens sødeste Mascot

Leave a comment:

• manner
    replied
    Det er totalt i orden Mascot stil-stil-stil 😄

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg skyldte vist én... ;-)

MvH ChrisOB
    Nej, det gjorde du ikke. OB skyldte noget, du kunne rose.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Min 7årige der ikke gider bold syntes at den er sjov ... men det er også 8 sek. skift mellem scenerne så de kan lige koncentrere sig ..

Leave a comment:

• Superior
    replied
    Super. Ikke mindre og sammen med den nye indløbsmelodi har vi i den grad skiftet spor - TIL DET MEGET BEDRE. Flot og godt arbejde.

Leave a comment:

• FFM
    replied
    Udtrykket "grå mus" har i hvert fald fyldt en del, når der er blevet snakket om Kent og JH's OB, i hvert fald herinde, så mon ikke?

Hvis jer ser bort fra det med indløbsmusikken (og det faktum, at vi kun har fået én ny spiller ind til startformationen), så gør de i hvert fald et godt forsøg på at få os væk fra grå mus markedet; det må jeg give dem; men alt kan falde direkte til jorden, hvis udtrykket på banen - og snakken efter kampene - ikke er markant anderledes end de sidste 3-4 år. Jeg vil ikke igen sidde på stadion og se andre fans røvkede sig og holde øje med alt andet end kampen; og så bagefter høre spillere, trænere, sportsdirektører polere lorte og servere dem som mere end de er.

Kan de det, så kommer der færre negative kommentarer; og ikke kun fra mig.

MvH ChrisOB
    Ingen tvivl om det pænt meget er knald eller fald pt, der er virkelig gjort klar til at der skal ske noget. Så må man håbe at der også kan ses noget på banen ellers tror det ser rigtig skidt ud.

Leave a comment:

• Liam1
    replied
    Hva' satan. Det er jo rent faktisk kvalitet. Rigtig fint arbejde!

Leave a comment:

• Kitkat
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
    Hva satan en positiv kommentar fra ChrisOB
    Haha :D

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Udtrykket "grå mus" har i hvert fald fyldt en del, når der er blevet snakket om Kent og JH's OB, i hvert fald herinde, så mon ikke?

Hvis jer ser bort fra det med indløbsmusikken (og det faktum, at vi kun har fået én ny spiller ind til startformationen), så gør de i hvert fald et godt forsøg på at få os væk fra grå mus markedet; det må jeg give dem; men alt kan falde direkte til jorden, hvis udtrykket på banen - og snakken efter kampene - ikke er markant anderledes end de sidste 3-4 år. Jeg vil ikke igen sidde på stadion og se andre fans røvkede sig og holde øje med alt andet end kampen; og så bagefter høre spillere, trænere, sportsdirektører polere lorte og servere dem som mere end de er.

MvH ChrisOB
    Hørt!

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fed video :-)

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Ved om ikke om det er bevidst, men synes det tyder på en fed form for selvironi at hans livret er grå mus, det er som om at man har taget det til sig med at klubben skal have mere kant. På godt og ondt.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

Working...
X