Nogen der har mulighed for at liverapportere fra Ådalen?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Reserveholdskamp: OB-FCK (17/3-2014)
Collapse
X
-
OB tog mandag eftermiddag imod FCK i reserveholdsturneringen, og det blev en rigtig god kamp på et højt niveau. Særligt første halvleg bød på rigtige gode præstationer, og selvom Andreas Cornelius fik bragt FCK foran undervejs, så kunne OB-træner Joakim Mattsson gå til pause med god tilfredshed.
Anden halvleg var ikke på samme høje niveau, men der var fortsat tale om en rigtig god reserveholdskamp, hvor Darko Bodul fik scoret til 1-1 for OB.
- Og kampen burde være endt 1-1, men desværre scorer FCK til allersidst. Jeg er utroligt glad for præstationen, men jeg er trist over resultatet, fordi det var en topkamp, som vi ikke vandt. Men vi kan bruge kampen til rigtig meget fremadrettet, sagde Joakim Mattsson efterfølgende.
OB stillede op som følger:
Mads Toppel – Conor O’Brien, Daniel Høegh, Krisztián Vadócz, Mohammed Diarra – Mathias Greve (46. Magnus Pedersen, Jacob Schoop, Azer Busuladzic (80. Mark Kongstedt), Anders Thomsen (46. Mikkel Desler) – Darko Bodul, Jeppe Hansen (65. Mads Raben).
Comment
-
Fint nok, at der spillemæssigt er noget at bygge videre på, men for pokker hvor vi bare trænger til nogle OB-sejre nu! På alle niveauer. Vi er jo ved at opbygge det stik modsatte af en vinderkultur i OB, når trænerteamet gang på gang får snakket "lige ved og næsten"-præstationer op til noget acceptabelt. Se at få sparket nogle flere bolde i kassen i stedet, og vind nogle fodboldkampe! Det er det, fodbold handler om.
Comment
-
Den er ikke helt god af KV nej, men jeg mener det største problem her er vores lallende udførte frispark, som så fører til FcK angrebet... Er lige ved at tvivle på om der overhoveder var bare to spillere der tænkte det samme under udførelsen... Pinligt...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment