Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB og (pige) talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB og (pige) talenterne

    Lyder dælme som en dårlig joke!

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...illere/7213375

    #2
    Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
    Har OB Ikke længe afvist folk fordi de ikke har faciliteterne? Kan ikke se det slemme i det.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
      Vel ikke noget krav at man skal have pigefodbold oveni med de få træningsbaner og ringe omklædningsfaciliteter man har.
      Men håber da at man vil overveje det i den nærmeste fremtid. Den med trænere giver jeg ikke det store for

      Comment


        #4
        Som jeg ser det, burde en klub af OB's størrelse, være med til at fremme kvinde fodbold.

        Jeg er godt med på at kvinde fodbold deler vandende, jeg forstår det bare ikke.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
          Som jeg ser det, burde en klub af OB's størrelse, være med til at fremme kvinde fodbold.

          Jeg er godt med på at kvinde fodbold deler vandende, jeg forstår det bare ikke.
          Men det handler jo om plads og faciliteter. Ikke et nej til kvindefodbold.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Har OB Ikke længe afvist folk fordi de ikke har faciliteterne? Kan ikke se det slemme i det.
            Det er bare ikke grunden, der bliver givet i interviewet. Der bliver sagt, de mangler trænere. Jeg kan som sådan ikke se noget forkert i, at nogle klubber satser på noget bestemt; især ikke hvis der mangler resurser. Men en lidt ærgerlig historie.

            Comment


              #7
              Når faciliteterne ikke engang er opdaterede til mænd, så er det mere end rimeligt, at man henviser til en samarbejdsklub - indtil de nødvendige forbedringer er udført og fuldført

              Comment


                #8
                Og så er det vel også amatør klubbens beslutning. Ikke OBOSE

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Det er bare ikke grunden, der bliver givet i interviewet. Der bliver sagt, de mangler trænere. Jeg kan som sådan ikke se noget forkert i, at nogle klubber satser på noget bestemt; især ikke hvis der mangler resurser. Men en lidt ærgerlig historie.
                  "Ifølge mikrokonsulenten får OB dagligt henvendelser om pigefodbold, og klubben vil derfor overveje at oprette pigehold, når træningsfaciliteterne udvides"
                  Det spiller i hvert fald også ind..

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Men det handler jo om plads og faciliteter. Ikke et nej til kvindefodbold.
                    Er det et nyopstået problem eller har det været sådan længe ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Er det et nyopstået problem eller har det været sådan længe ?
                      Med pladsmangel hos amatørerne? Så vidt jeg ved har de sendt folk videre længe.. Jo også derfor hele facilitets snakken var så vigtig, ikke kun for førsteholdet, men også for amatørerne..

                      Comment


                        #12
                        Odense Elite kvindehold er jo Odense Q, som OB hjalp igang og overførte licensen til det kører vist rigtigt fint for dem. http://www.odenseq.dk/

                        Fornuftigt med de faciliterter der har været Ådalen, at de fik deres egen klub, håber ikke OB bliver pålagt at have kvinde elite hold, når man nu har et rigtigt fint setup for kvindefodbold på fyn.

                        Når amatør afdelingen får bedre facilitetter håber jeg der bliver plads til miks og pige hold og kvinde amatør hold.

                        Comment


                          #13
                          Synes det er lidt pinligt at x-Michael Larsen og konen har henvendt sig til TV2Fyn - som Ekstra Bladet har skrevet af efter.
                          Hvis de bare er fornærmede curlingforældre der ikke VIL forstå de gode argumenter, synes jeg de burde have tænkt sig lidt mere om først..
                          Ja, det er synd for de små piger.
                          Det undrer mig, at på Michaels Instagram-profil står de har tre børn - to piger på 11 og 14 år. og en dreng på 16!!!?
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #14
                            Forstår ikke hende damen der. Der er fremragende kvinde afdelinger i Næsby og Marienlyst fx. Og det har længe været kendt af OB afskippede kvindeafdelingen for flere år siden. Men næh nej hun vil lige have sin medie tid. Istedet for at kontakte Næsby eller Marienlyst fx og melde sit barn ind der

                            Comment


                              #15
                              http://www.obfodbold.dk/klubben/nyhe...n/pigefodbold/

                              Comment

                              Working...
                              X