Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stort interview med Jakob Michelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Glimrende artikel igen fra OBstruktion; super arbejde.
    Jeg noterer mig, at han roser Kents arbejde, ligesom spillerne gør det. Han har nok mærket fra dag 1 med spillerne, at det er en populær træner (hos spillerne), han kommer ind og afløser. Derfor er han måske også lidt varsom med at være for firkantet; ligesom han nok har lært af forløbet i Hammarby, at han skal være i sync med klub og trup. Men jeg tror på en mere resultatorienteret stil, hvor vi måske efterhånden vil se mindre poleret fodbold og måske mere rodede kampe; men Kents evige possession med dødsstraf for at lægge indlæg og søge bolde i feltet var jo gået hen og blevet en dødsspiral, så jeg håber, at han holder fast i noget 'Sønderjyske-DNA', fordi vi virkelig godt kan bruge det. Tror også på at Henrik Hansen nok skal minde ham om det undervejs.
    Nu håber jeg Michelsen får en god to-vejs midtbanespiller; det kan være afgørende for succésen. Med Ludwigs ankomst ligner det jo, at Tverskov enten skal sælges (har jo kun et år tilbage) eller bliver def midt.
    Jeg tror nu stadig at den allerstørste fejl ved Kent var, at flere fodboldspillere ikke "tålte" hans råbende bebrejdelser. Burde de have kunnet det? Ja, Men det er kun noget man til dels kan beslutte sig for.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Jeg tror nu stadig at den allerstørste fejl ved Kent var, at flere fodboldspillere ikke "tålte" hans råbende bebrejdelser. Burde de have kunnet det? Ja, Men det er kun noget man til dels kan beslutte sig for.
      Selvom jeg heller ikke synes, at det var den fedeste facet ved Kent, så tillægger jeg den altså ikke særligt stor vægt. Kan det have været et irritationsmoment og demotiveret nogle? Ja, det kan det sikkert, men næsten alt både før og efter fyringen peger på, at Kent har været vellidt i truppen. Jeg tror nu primært at problemerne skyldtes, at der var en diskrepans mellem dem fodbold man gerne ville spille, og den fodbold man evnede at spille.

      Og skal vi drage sammenligningen, så lyder Michelsen ikke til at være en blidere leder end Kent er.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Jeg tror nu stadig at den allerstørste fejl ved Kent var, at flere fodboldspillere ikke "tålte" hans råbende bebrejdelser. Burde de have kunnet det? Ja, Men det er kun noget man til dels kan beslutte sig for.
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Selvom jeg heller ikke synes, at det var den fedeste facet ved Kent, så tillægger jeg den altså ikke særligt stor vægt. Kan det have været et irritationsmoment og demotiveret nogle? Ja, det kan det sikkert, men næsten alt både før og efter fyringen peger på, at Kent har været vellidt i truppen. Jeg tror nu primært at problemerne skyldtes, at der var en diskrepans mellem dem fodbold man gerne ville spille, og den fodbold man evnede at spille.

        Og skal vi drage sammenligningen, så lyder Michelsen ikke til at være en blidere leder end Kent er.
        Jeg tilslutter mig Sheeds vurdering her. Der har ikke været noget tegn på "uro" i truppen over KNs ageren under kampe. Tværtimod har jeg kun hørt positive røster, også blandt de spillere der ikke har spillet meget, og som sikkert og forhåbentligt har følt sig berettigede, og gode nok til at spille oftere. KN besidder uden tvivl et vindergen, og ærgrer sig når ting af den ene eller anden grund ikke lykkes.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Jeg tilslutter mig Sheeds vurdering her. Der har ikke været noget tegn på "uro" i truppen over KNs ageren under kampe. Tværtimod har jeg kun hørt positive røster, også blandt de spillere der ikke har spillet meget, og som sikkert og forhåbentligt har følt sig berettigede, og gode nok til at spille oftere. KN besidder uden tvivl et vindergen, og ærgrer sig når ting af den ene eller anden grund ikke lykkes.
          I har da nok ret begge to. Måske overfører jeg for meget, hvordan jeg selv reagerede på den slags som aktiv.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            I har da nok ret begge to. Måske overfører jeg for meget, hvordan jeg selv reagerede på den slags som aktiv.
            Det kommer jo også meget an på respekten for mennesket. Hvis man har respekt for trænerens taktiske evner og synes at de ting han vil med holdet er det rigtige, så tager man jo heller ikke så tungt at man får en ovet nakken, som hvis man i forvejen synes at han er et fjols. I det her tilfælde lyder det til at der har været opbakning og respekt hele vejen rundt, og så kan man godt acceptere den enkeltes særheder. Det genkender jeg da også fra mine glade amatørerfaringer fra fodboldbanen. Det er dog klart at der helt 100 pct. var kommet en reaktion, såfremt man ikke havde en tro på trænerens projekt.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Selvom jeg heller ikke synes, at det var den fedeste facet ved Kent, så tillægger jeg den altså ikke særligt stor vægt. Kan det have været et irritationsmoment og demotiveret nogle? Ja, det kan det sikkert, men næsten alt både før og efter fyringen peger på, at Kent har været vellidt i truppen. Jeg tror nu primært at problemerne skyldtes, at der var en diskrepans mellem dem fodbold man gerne ville spille, og den fodbold man evnede at spille.

              Og skal vi drage sammenligningen, så lyder Michelsen ikke til at være en blidere leder end Kent er.
              Det tror jeg, du har ret i. Omvendt kan man så spørge, hvor meget man kunne få ud af en engageret og konstruktivt tilråbende træner, der virkelige brændte igennem på sidelinjen? Så måske KNs væremåde ikke gjorde noget, men det gav heller ikke noget, det er min vurdering.

              Comment

              Working...
              X