Oprindeligt indsendt af nixcha
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Stort interview med Jakob Michelsen
Collapse
X
-
Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJeg tror nu stadig at den allerstørste fejl ved Kent var, at flere fodboldspillere ikke "tålte" hans råbende bebrejdelser. Burde de have kunnet det? Ja, Men det er kun noget man til dels kan beslutte sig for.
Og skal vi drage sammenligningen, så lyder Michelsen ikke til at være en blidere leder end Kent er.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJeg tror nu stadig at den allerstørste fejl ved Kent var, at flere fodboldspillere ikke "tålte" hans råbende bebrejdelser. Burde de have kunnet det? Ja, Men det er kun noget man til dels kan beslutte sig for.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSelvom jeg heller ikke synes, at det var den fedeste facet ved Kent, så tillægger jeg den altså ikke særligt stor vægt. Kan det have været et irritationsmoment og demotiveret nogle? Ja, det kan det sikkert, men næsten alt både før og efter fyringen peger på, at Kent har været vellidt i truppen. Jeg tror nu primært at problemerne skyldtes, at der var en diskrepans mellem dem fodbold man gerne ville spille, og den fodbold man evnede at spille.
Og skal vi drage sammenligningen, så lyder Michelsen ikke til at være en blidere leder end Kent er.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg tilslutter mig Sheeds vurdering her. Der har ikke været noget tegn på "uro" i truppen over KNs ageren under kampe. Tværtimod har jeg kun hørt positive røster, også blandt de spillere der ikke har spillet meget, og som sikkert og forhåbentligt har følt sig berettigede, og gode nok til at spille oftere. KN besidder uden tvivl et vindergen, og ærgrer sig når ting af den ene eller anden grund ikke lykkes.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægI har da nok ret begge to. Måske overfører jeg for meget, hvordan jeg selv reagerede på den slags som aktiv.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSelvom jeg heller ikke synes, at det var den fedeste facet ved Kent, så tillægger jeg den altså ikke særligt stor vægt. Kan det have været et irritationsmoment og demotiveret nogle? Ja, det kan det sikkert, men næsten alt både før og efter fyringen peger på, at Kent har været vellidt i truppen. Jeg tror nu primært at problemerne skyldtes, at der var en diskrepans mellem dem fodbold man gerne ville spille, og den fodbold man evnede at spille.
Og skal vi drage sammenligningen, så lyder Michelsen ikke til at være en blidere leder end Kent er.
Comment
Comment