Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stort interview med Jakob Michelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Stort interview med Jakob Michelsen

    Vi havde en meget spændende snak med Jakob Michelsen i Ådalen i dag. Vi prøvede at blive lidt klogere på ham som person, og på hvordan han vil arbejde i OB, og hvad hans ambitioner er. Det kan læses her.

    http://obstruktion.dk/michelsen-vi-s...t-fodboldhold/

    #2
    Fedt!!! Får en helt solid mancrush til vores nye træner!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Vi havde en meget spændende snak med Jakob Michelsen i Ådalen i dag. Vi prøvede at blive lidt klogere på ham som person, og på hvordan han vil arbejde i OB, og hvad hans ambitioner er. Det kan læses her.

      http://obstruktion.dk/michelsen-vi-s...t-fodboldhold/
      Mere Klopp fodbold og mindre Mourinho tak

      Comment


        #4
        Endnu en gang tusind tak, i gør et formidabelt stykke arbejde.

        Comment


          #5
          Mange tak for et godt læs!

          Comment


            #6
            Glimrende interview, nu er jeg bare spændt på hvad han vil rent taktisk. Det har han ikke givet mange antydninger af endnu.

            Comment


              #7
              Det er så let at sige en masse, der ser godt ud på papiret. Men jeg tror på ham her. Han har nogle meget fornuftige holdninger til livet og fodbold. Og så slog det mig, at jeg måske tog fejl (sker sjældent ) da jeg antydede at ansættelsen af HH var første del af planlagt ansættelse af JM. Det kan faktisk godt være, at Jesper var snedig, at ansættelsen var for lettere at kunne få fat i JM.

              Og igen, stor tak til jer.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Glimrende interview, nu er jeg bare spændt på hvad han vil rent taktisk. Det har han ikke givet mange antydninger af endnu.
                Han lyder som en træner der sætter systemet efter de spillere der er til rådighed. Modsat Kent
                Og da han hverken kender sin trup endnu samt ved hvad der kommer til er det svært for ham at ligge sig fast på noget pt
                Men tænker han har en ide men bare ikke deler den for at undgå man hænger ham op på noget senere

                Comment


                  #9
                  Rigtig fint arbejde endnu engang. Han lyder ikke som en mand der fra dag et har lagt den endelige strategi for, hvordan OB får succes. Han ser ud til at ville tage temperaturen lidt på holdet og omgivelserne inden han for alvor tager fat. Det synes jeg er meget fornuftigt. Jeg tror truppen havde stor opbakning til de ting at Kent ville, så at revolutionere det fra start kan måske ødelægge mere end godt er, hvis ikke man lige har fået et indtryk af truppen endnu, og får et indblik i, hvad vi mangler for at nå tilbage i top 6.
                  Derudover lyder han bare som en rigtig god ambitiøs fyr, som vil vinde fodboldkampe. Det er vi flere der ser frem til at han kan bidrage til at vi ser mere til

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Han lyder som en træner der sætter systemet efter de spillere der er til rådighed. Modsat Kent
                    Og da han hverken kender sin trup endnu samt ved hvad der kommer til er det svært for ham at ligge sig fast på noget pt
                    Men tænker han har en ide men bare ikke deler den for at undgå man hænger ham op på noget senere
                    Jo, det kan da godt være, at han er det, jeg tænker nu at de fleste trænere har en eller anden stil eller retning de gerne vil arbejde i. Jeg tænker også at de fleste spillere trives med at være på hold, hvor man har en klar identitet, og ser man både nationalt og internationalt i de her år, synes jeg også, at det er hold med en stor tydelighed der har succes. Måske har det bare ikke været muligt førhen, enten pga. økonomi eller at han har været der meget kort tid.

                    Men mon ikke han har en idé ja, og mon ikke vi ser den med vores egne øjne meget snart. Det værste der vel næsten kan ske for Jakob er, at vi kommer ud til sæsonen i en 4-4-2 med to nye spillere og ligner en tro kopi af sidste sæson.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Jo, det kan da godt være, at han er det, jeg tænker nu at de fleste trænere har en eller anden stil eller retning de gerne vil arbejde i. Jeg tænker også at de fleste spillere trives med at være på hold, hvor man har en klar identitet, og ser man både nationalt og internationalt i de her år, synes jeg også, at det er hold med en stor tydelighed der har succes. Måske har det bare ikke været muligt førhen, enten pga. økonomi eller at han har været der meget kort tid.

                      Men mon ikke han har en idé ja, og mon ikke vi ser den med vores egne øjne meget snart. Det værste der vel næsten kan ske for Jakob er, at vi kommer ud til sæsonen i en 4-4-2 med to nye spillere og ligner en tro kopi af sidste sæson.
                      Med mindre vi vinder hele tiden selvfølgelig :)

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Med mindre vi vinder hele tiden selvfølgelig :)
                        Så siger det vel næsten også sig selv, at han har lavet et eller andet om? Med mindre at AK og Helenius selvfølgelig begynder at sparke 11 ud af 10 chancer i kassen, men i så fald er det næppe langtidsholdbart.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Så siger det vel næsten også sig selv, at han har lavet et eller andet om? Med mindre at AK og Helenius selvfølgelig begynder at sparke 11 ud af 10 chancer i kassen, men i så fald er det næppe langtidsholdbart.
                          Jeg tror på forandringer. Indtil det er modbevist

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Rigtig fint arbejde endnu engang. Han lyder ikke som en mand der fra dag et har lagt den endelige strategi for, hvordan OB får succes. Han ser ud til at ville tage temperaturen lidt på holdet og omgivelserne inden han for alvor tager fat. Det synes jeg er meget fornuftigt. Jeg tror truppen havde stor opbakning til de ting at Kent ville, så at revolutionere det fra start kan måske ødelægge mere end godt er, hvis ikke man lige har fået et indtryk af truppen endnu, og får et indblik i, hvad vi mangler for at nå tilbage i top 6.
                            Derudover lyder han bare som en rigtig god ambitiøs fyr, som vil vinde fodboldkampe. Det er vi flere der ser frem til at han kan bidrage til at vi ser mere til
                            Enig. Jeg havde nogen gange Kent mistænkt for, at processen var vigtigere end point.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              #15
                              Glimrende artikel igen fra OBstruktion; super arbejde.
                              Jeg noterer mig, at han roser Kents arbejde, ligesom spillerne gør det. Han har nok mærket fra dag 1 med spillerne, at det er en populær træner (hos spillerne), han kommer ind og afløser. Derfor er han måske også lidt varsom med at være for firkantet; ligesom han nok har lært af forløbet i Hammarby, at han skal være i sync med klub og trup. Men jeg tror på en mere resultatorienteret stil, hvor vi måske efterhånden vil se mindre poleret fodbold og måske mere rodede kampe; men Kents evige possession med dødsstraf for at lægge indlæg og søge bolde i feltet var jo gået hen og blevet en dødsspiral, så jeg håber, at han holder fast i noget 'Sønderjyske-DNA', fordi vi virkelig godt kan bruge det. Tror også på at Henrik Hansen nok skal minde ham om det undervejs.
                              Nu håber jeg Michelsen får en god to-vejs midtbanespiller; det kan være afgørende for succésen. Med Ludwigs ankomst ligner det jo, at Tverskov enten skal sælges (har jo kun et år tilbage) eller bliver def midt.

                              Comment

                              Working...
                              X