Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Alexander Ludvig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Ville være fint hvis niveauet kommer op igen til mindst til souterrain.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Truppen opdateret på ob.dk idag. Incl Ludwig,Harboe og Frøkjær..... Men ingen Yao..... Tilfælde??

      https://www.ob.dk/foersteholdet/#spillerne
      han er vel stadig på kontrakt andetsteds indtil d. 30.06?
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Du er godt nok et sørgeligt menneske.
        Hvis du er uenig i hans påstand om, der kunne være fundet en mere interessant kilde, så argumenter for, hvorfor ham tilskueren fra Horsens var en velvalgt kilde til information. Men at kalde manden for et sørgeligt menneske, det er hverken konstruktivt eller særlig rar læsning. Skal vi nu ikke holde en god tone allesammen.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          han er vel stadig på kontrakt andetsteds indtil d. 30.06?
          Tjoo tjaaa. Det er alle dem der er fjernet vel også. Og forlydner var at han startede op 18/6 sammen med de andre.
          Men det kunne være en grund ja

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Ingenting, men jeg bliver heller ikke indraget som ekspertkilde.
            Det tror jeg godt nok ,vi er mange der er glade for.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Syntes jeg bestemt ikke at han er. Men er enig i at han er lidt på afveje her og kan dømmes for dårlig smag. Men ikke mere
              Lidt? Hvad skal der så til før man er meget på afveje?

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                Lidt? Hvad skal der så til før man er meget på afveje?
                Trusler,racisme,person hetz osv osv

                Har set det der er meget værre herinde

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
                  Hvis du er uenig i hans påstand om, der kunne være fundet en mere interessant kilde, så argumenter for, hvorfor ham tilskueren fra Horsens var en velvalgt kilde til information. Men at kalde manden for et sørgeligt menneske, det er hverken konstruktivt eller særlig rar læsning. Skal vi nu ikke holde en god tone allesammen.
                  Hvis du helt seriøst ikke kan se det problematiske i Sheeds måde at kommunikere at han ikke finder kilden relevant, så er der vist ingen grund til at diskutere videre.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                    Det tror jeg godt nok ,vi er mange der er glade for.
                    Uden at skulle forsvare Sheed i denne sag er han normalvis en glimrende poster med gode analyser og viden.
                    Han kunne sagtens være en OB ekspert hvis Tv2 Fyn kaldte en dag (som de før har gjort til nogle herinde på pm med få timers varsel)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Trusler,racisme,person hetz osv osv

                      Har set det der er meget værre herinde
                      Jeg har også set meget lort herinde, men jeg tror alligevel det her tager prisen for den største tåbelighed.

                      Men ok. Hvis holdningen er at det er ok at gøre grin med dem der laver et stort stykke frivilligt arbejde for vores andres skyld, så er der sgu nok ikke så meget at sige til at forums meninger mange steder ikke tages seriøst.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Det udelukker også nok at KL hentes tilbage..

                        Denne her havde jeg godt nok ikke set komme. At man køber en forsvarsspiller i Horsens er alligevel overraskende. Men så længe det bare holder Lund på bænken er jeg glad
                        Gryte
                        Ryan. Larsen. Ludvig. JBL
                        Greve. Tverskov. JJT. Kløve
                        AK. Festersen.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Uden at skulle forsvare Sheed i denne sag er han normalvis en glimrende poster med gode analyser og viden.
                          Han kunne sagtens være en OB ekspert hvis Tv2 Fyn kaldte en dag (som de før har gjort til nogle herinde på pm med få timers varsel)
                          Til Peter Madsens forsvar er han normalt en glimrende raketforsker. Han kunne sagtens være en raketekspert, hvis TV2 kaldte en dag.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Jeg går ud fra, at du sheed er chefredaktør på OBkast ? Den redaktionelle linje ligner dine OB-negative udgydelser.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              Jeg har også set meget lort herinde, men jeg tror alligevel det her tager prisen for den største tåbelighed.

                              Men ok. Hvis holdningen er at det er ok at gøre grin med dem der laver et stort stykke frivilligt arbejde for vores andres skyld, så er der sgu nok ikke så meget at sige til at forums meninger mange steder ikke tages seriøst.
                              Arghhhh come on. Har sgu aldrig sagt eller hentydet til at det er ok at gøre grin med OBstruktion(som selv tog det med et smil)..Jeg er en af deres største støtter
                              Jeg prøver bare at male til besindighed da 1 fjer er blevet til 10 høns meget hurtigt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Til Peter Madsens forsvar er han normalt en glimrende raketforsker. Han kunne sagtens være en raketekspert, hvis TV2 kaldte en dag.
                                “Vi er live fra Horsens statsfængsel”....

                                Comment

                                Working...
                                X