Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spørgeskema: Fyringen af Kent og ansættelsen af Jacob Michelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Spørgeskema: Fyringen af Kent og ansættelsen af Jacob Michelsen

    Hej OB fans

    Vil i venligst besvarer nedenstående spørgeskema om jeres holdning til trænerfyringen og den nye træneransættelse. Svarene bruges i en eksamensopgave.

    Derudover må i gerne kommentere dybere end svarmulighederne forskriver, og er i uenige med spørgsmålene så pointer også gerne dette.

    spørgeskemaet indeholder kun 5 hurtige spørgsmål.

    https://da.surveymonkey.com/r/S7GWKKT

    #2
    Besvaret... Jeg vil råde jer til at læse lidt om hvordan man udarbejder spørgsmål og svar til undersøgelser for at få retvisende svar, da det er meget subjektivt og lidt for advancerede svar muligheder :)

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
      Besvaret... Jeg vil råde jer til at læse lidt om hvordan man udarbejder spørgsmål og svar til undersøgelser for at få retvisende svar, da det er meget subjektivt og lidt for advancerede svar muligheder :)
      Enig. Flere af spørgsmålene var jeg nød til at svare det der lå tættest på min holdning men den passede ikke helt alligevel

      Comment


        #4
        Svaret på 5 specielle spørsmål.

        Oprindeligt indsendt af mortennygaard Se indlæg
        Hej OB fans

        Vil i venligst besvarer nedenstående spørgeskema om jeres holdning til trænerfyringen og den nye træneransættelse. Svarene bruges i en eksamensopgave.

        Derudover må i gerne kommentere dybere end svarmulighederne forskriver, og er i uenige med spørgsmålene så pointer også gerne dette.

        spørgeskemaet indeholder kun 5 hurtige spørgsmål.

        https://da.surveymonkey.com/r/S7GWKKT
        .
        Nu går fremad

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Enig. Flere af spørgsmålene var jeg nød til at svare det der lå tættest på min holdning men den passede ikke helt alligevel
          Besvaret.
          Enig.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af mortennygaard Se indlæg
            Hej OB fans

            Vil i venligst besvarer nedenstående spørgeskema om jeres holdning til trænerfyringen og den nye træneransættelse. Svarene bruges i en eksamensopgave.

            Derudover må i gerne kommentere dybere end svarmulighederne forskriver, og er i uenige med spørgsmålene så pointer også gerne dette.

            spørgeskemaet indeholder kun 5 hurtige spørgsmål.

            https://da.surveymonkey.com/r/S7GWKKT
            Beklager mit "sure opstød" / respons, men jeres spørgeramme er helt galt / subjektivt ! ! !

            Få hurtigst muligt ændret den, da I ellers vil dumpe med et brag.

            Jeg arbejder med statistik, på "højest plan" hver dag.... så det er ikke tom snak

            Held og lykke med opgaven

            P.S. Har jeres vejleder godkendt jeres spørgeskema ?

            Comment


              #7
              Jeg venter med at svare indtil I har forbedret det.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Beklager mit "sure opstød" / respons, men jeres spørgeramme er helt galt / subjektivt ! ! !

                Få hurtigst muligt ændret den, da I ellers vil dumpe med et brag.

                Jeg arbejder med statistik, på "højest plan" hver dag.... så det er ikke tom snak

                Held og lykke med opgaven

                P.S. Har jeres vejleder godkendt jeres spørgeskema ?
                Hej Online

                Arbejder selv m uddannelse, så jeg kan sagtens følge dit opstød. Flere af spørgsmålene er ret problematiske. På den anden side skal man spørge, hvad man gerne vil have frem i en undersøgelse: her spørges lidt 'dumt', hvilket faktisk kan provokere gode svar, pudsigt nok; hvis man altså kan gøre det. Hvis der ikke havde været et 'andet' felt; så havde jeg ikke en gang gidet udfylde det.

                Comment


                  #9
                  Det største problem, er at flere af spørgsmålene er baseret på en præmis uden hold i virkeligheden. Nemlig at JMs spillestil er "enklere" eller "mere primitiv" end Kents var. Det er den ikke. Den er anderledes, og kræver måske nogle andre spillertyper, men det er ikke en "nemmere" eller "kedeligere" måde at spille fodbold på. Det lugter af at man mangler fodboldforståelse.

                  "Jacob Michelsen står for en mere destruktiv/primitiv form for fodbold end Kent Nielsen gjorde" er eddermame noget af et farvet postulat at proppe ind i et spørgeskema...
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment

                  Working...
                  X