Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jakob Michelsen ny cheftræner i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Carsten Hemmingsen
    Eller hans bror Michael.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Ja, NT mente jo han var enpotientiel verdensklasse træner. Endnu en NT fejl da men troede han kunne få stjernerne til at optræde som professionelle.
      Jeg tror han tabte omklædningsrummet grundet de mange divaer vi havde i den daværende trup. Der skulle en hel anden profil til at tøjle den trup....

      Jeg tror faktisk at Henrik ville gøre et ret godt stykke arbejde som cheftræner den dag i dag, med vores nuværende unge trup.
      Mon ikke han også har lært en del nyt siden sidst?

      Comment


        Føler sgu lidt at SFÅ missede en mulighed eller 2 med Michelsen

        Når man nu siger at man ikke vil kommentere pga persondataloven.. Hvorfor henviser man så ikke til flere andre klubber i superligaen der jo NETOP for nyligt har været fremme og melde klart ud omkring deres skadede spillere. BIF,FCK osv.
        Hvorfor er det at man vælger at gøre det anderledes? Og hvad skulle det gavne?

        Når JM henviser til at man skal henvende sig til MH mht transfer kunne man måske godt have spurgt: Men han vil jo ikke svare på noget når vi spørger. Så er vi jo nød til at prøve med dig. Hvorfor er det lige at mange andre i superligaen melder ud hvad de går efter i vinduet på antal og positioner, men i OB er man lige så tavs som kejserens grav? Er det en bevidst strategi? Og hvorfor?

        Hvorfor spurgte man ikke til Skjelvikgate?

        Men ellers et stort tak til Hestbjerg for at stille gode spørgsmål og ikke hele tiden bare lade sig nøjes med et overfladisk svar. Men JM er veltalende og glat som en ål.

        Det er nok vores sidste år sammen så lad os nyde det, for jeg tvivler på at den næste der kommer bliver en upgrade. Syntes han sagde tydligt mellem linierne at hvis han ikke får et større setup og budget end nu er han smuttet. Han gider heller ikke denne middelmådighed

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Føler sgu lidt at SFÅ missede en mulighed eller 2 med Michelsen

          Når man nu siger at man ikke vil kommentere pga persondataloven.. Hvorfor henviser man så ikke til flere andre klubber i superligaen der jo NETOP for nyligt har været fremme og melde klart ud omkring deres skadede spillere. BIF,FCK osv.
          Hvorfor er det at man vælger at gøre det anderledes? Og hvad skulle det gavne?

          Når JM henviser til at man skal henvende sig til MH mht transfer kunne man måske godt have spurgt: Men han vil jo ikke svare på noget når vi spørger. Så er vi jo nød til at prøve med dig. Hvorfor er det lige at mange andre i superligaen melder ud hvad de går efter i vinduet på antal og positioner, men i OB er man lige så tavs som kejserens grav? Er det en bevidst strategi? Og hvorfor?

          Hvorfor spurgte man ikke til Skjelvikgate?

          Men ellers et stort tak til Hestbjerg for at stille gode spørgsmål og ikke hele tiden bare lade sig nøjes med et overfladisk svar. Men JM er veltalende og glat som en ål.

          Det er nok vores sidste år sammen så lad os nyde det, for jeg tvivler på at den næste der kommer bliver en upgrade. Syntes han sagde tydligt mellem linierne at hvis han ikke får et større setup og budget end nu er han smuttet. Han gider heller ikke denne middelmådighed
          Hmm, jeg tror egentlig ikke, der er så forbandet meget, MD kunne have gjort anderledes. Alt i forhold til transfers og kontrakter vil Michelsen jo bare sende videre til Hemmingsen. Jeg er enig i kritikken af klubbens kommunikationsstrategi, men det kan vel næppe overraske nogen? Strategien er åbenlyst, at man melder så lidt ud som muligt til medier og fans, og så kaster man lige en kaloriefattig plantebøf afsted til masserne i ny og næ i håb om, at de så bider til bolle og stiller sig tilfredse med det. Hvad fanden skal vi ellers gøre?

          Men jeg er lige så frustreret som du.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg

            Hmm, jeg tror egentlig ikke, der er så forbandet meget, MD kunne have gjort anderledes. Alt i forhold til transfers og kontrakter vil Michelsen jo bare sende videre til Hemmingsen. Jeg er enig i kritikken af klubbens kommunikationsstrategi, men det kan vel næppe overraske nogen? Strategien er åbenlyst, at man melder så lidt ud som muligt til medier og fans, og så kaster man lige en kaloriefattig plantebøf afsted til masserne i ny og næ i håb om, at de så bider til bolle og stiller sig tilfredse med det. Hvad fanden skal vi ellers gøre?

            Men jeg er lige så frustreret som du.
            Never stop trying JMJ....

            Comment


              https://twitter.com/monetosp/status/...704284672?s=21
              siden 1887

              Comment


                Hold kæft jeres træner er glad for at skifte system!
                Lidt pudsigt at snakke kontinuitet og så insistere på at kunne vælge mellem 3-4 forskellige formationer ...
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Jeg kommer lige med et bud, jeg tror at Michelsen stopper senest til sommer og så får i Thorup som træner ... eller sådan tænker jeg at OB håber at det bliver.
                  Det vil resultere i større og stærkere spillere og mere power og tons og det er vel det mange beskriver som et grundelelement i OB ... personligt er jeg ikke tilhænger af den stil.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Jeg kommer lige med et bud, jeg tror at Michelsen stopper senest til sommer og så får i Thorup som træner ... eller sådan tænker jeg at OB håber at det bliver.
                    Det vil resultere i større og stærkere spillere og mere power og tons og det er vel det mange beskriver som et grundelelement i OB ... personligt er jeg ikke tilhænger af den stil.
                    Jeg kunne sagtens se NT tage kontakt til Thorup før det hvis vi får en dårlig start eller allerede til vinter. Spørgsmålet er mest om han gider vel?
                    Men i mine øjne tror jeg ikke det er et step up. Max status Q

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jeg kunne sagtens se NT tage kontakt til Thorup før det hvis vi får en dårlig start eller allerede til vinter. Spørgsmålet er mest om han gider vel?
                      Men i mine øjne tror jeg ikke det er et step up. Max status Q
                      Det tror jeg faktisk at han gerne vil, det er jo OB og EFB han er mest knyttet til og han kommer trods alt fra en fyring.
                      Jeg tror ikke det er et step op, det spil Thorup sørgede for i FCM var ikke imponerende ... men jeg er sikker på at Hemmingsen er ret vild med det.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Jeg kommer lige med et bud, jeg tror at Michelsen stopper senest til sommer og så får i Thorup som træner ... eller sådan tænker jeg at OB håber at det bliver.
                        Det vil resultere i større og stærkere spillere og mere power og tons og det er vel det mange beskriver som et grundelelement i OB ... personligt er jeg ikke tilhænger af den stil.
                        Det er jo stadig de samme folk der skal scoute og bringe nye spillere i hus,så bare ved hjælp af Thorups netværk. Det ændrer absolut intet.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                          Det er jo stadig de samme folk der skal scoute og bringe nye spillere i hus,så bare ved hjælp af Thorups netværk. Det ændrer absolut intet.
                          Jeg påstår ikke eller vurderer på om det styrker OB eller ej, jeg giver bare mit bud på hvad jeg tænker der kommer til at ske.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment

                          Working...
                          X