Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jakob Michelsen ny cheftræner i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Hvor må det være trist at være så negativ på dag med en stor OB nyhed, og nye muligheder for en bedre OB fremtid. Er du overhovedet OB fan eller i familie med Kent N ?.
    Jeg forstår ikke, hvorfor man som dig har behov for at svine folk til, bare fordi de ikke er her længere. Kent er en rigtigt dygtig træner, det har han bevist i årevis, og han gjorde mange gode ting for OB. Han er absolut ikke eneansvarlig for, at tingene ikke er gået som ønsket. Det er der i hvert fald to andre der har ligeså stor en andel i, forskellen på Kent og så Thorborg og JH er bare, at Kent ikke har lavet lort i den i OB før 2015.

    Så nej, jeg er desværre ikke så naiv, at jeg får flag på over, at OB bare fyrer en medarbejder der har vist sig meget dygtig andre steder og ansætter en anden. Specielt ikke, hvis det så tilmed er svært at aflæse noget sportslige rationale eller retning i det der sker derefter.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Så OB har gennemanalyseret trænermarkedet på 24 timer og fundet frem til, at Michelsen var den rigtige. Jo det lyder da plausibelt, det lugter ikke af noget man allerede havde bestemt sig for, da Kent blev fyret.
      De kan jo godt have analyseret på mulighederne siden top6 missede og måske før det men først taget fat i JM (og andre) i tirsdags med en prioriteret liste .. om JM så var første prioritet står vel åbent men var i hvert fald den højest placeret man blev enig med (først)...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Martin Davidsen vurderer omkring ansættelsen af JM

        https://www.tv2fyn.dk/artikel/eksper...jubang-fodbold
        Ikke et ondt ord om MD , men hvad er det der gør at snart sagt alle der udtaler sig om fodbold bliver udnævnt til eksperter ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          De kan jo godt have analyseret på mulighederne siden top6 missede og måske før det men først taget fat i JM (og andre) i tirsdags med en prioriteret liste .. om JM så var første prioritet står vel åbent men var i hvert fald den højest placeret man blev enig med (først)...
          Ja, enig. Det var det der var min pointe fra start af. Man kan spekulere i, at de indledne knæbøjninger allerede blev taget, da Bredal skulle ud og HH ind.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Jeg forstår ikke, hvorfor man som dig har behov for at svine folk til, bare fordi de ikke er her længere. Kent er en rigtigt dygtig træner, det har han bevist i årevis, og han gjorde mange gode ting for OB. Han er absolut ikke eneansvarlig for, at tingene ikke er gået som ønsket. Det er der i hvert fald to andre der har ligeså stor en andel i, forskellen på Kent og så Thorborg og JH er bare, at Kent ikke har lavet lort i den i OB før 2015.

            Så nej, jeg er desværre ikke så naiv, at jeg får flag på over, at OB bare fyrer en medarbejder der har vist sig meget dygtig andre steder og ansætter en anden. Specielt ikke, hvis det så tilmed er svært at aflæse noget sportslige rationale eller retning i det der sker derefter.


            Jeg synes ikke jeg på nogen måde har svinet dig, jeg har forsøgt at udtrykke min medfølelse, når du nu har en så dårlig dag. Mht. til OB`s manglende resultater under KN er det facts, som ikke kan ændres. Mht. OB`s muligheder under JM er vi begge ude i gisninger, og mine positive forventninger, kan vel være lige så gode som dine negative, som du selvfølgelig har ret til at have.
            Mvh

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
              [/COLOR]
              Jeg synes ikke jeg på nogen måde har svinet dig, jeg har forsøgt at udtrykke min medfølelse, når du nu har en så dårlig dag. Mht. til OB`s manglende resultater under KN er det facts, som ikke kan ændres. Mht. OB`s muligheder under JM er vi begge ude i gisninger, og mine positive forventninger, kan vel være lige så gode som dine negative, som du selvfølgelig har ret til at have.
              Mvh
              Mht. OBs manglende resultater i flere sæsoner før Kent og med skiftende trænere, er det så også facts. Så er spørgsmålet så bare, om man skal blive ved med at pege på træneren og sige, at han er en idiot, for så at foretage et kursskifte på den front, for så at finde ud af, at det også var en forkert træner, som er historien om OB de sidste 7 år.

              Troen på, at Jakob nu er manden der revolutionerer OB, må bo i den del af hjernen hos folk, hvor den rationelle tankegang aldrig kommer på besøg, og man bare håber på bedre tider, for der er intet belæg for at sige, at Jakob skulle være dygtigere end de sidste cheftrænere vi har haft, eller at han skulle være bedre rustet til at imødegå de udfordringer der er i en klub som OB. På et eller andet tidspunkt må man indse, at det ikke kan være på den cheftrænerpost, at roden til alt ondt sidder og nøglen til succes ligger.

              Men man kan selvfølgelig altid håbe på bedre tider.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Mht. OBs manglende resultater i flere sæsoner før Kent og med skiftende trænere, er det så også facts. Så er spørgsmålet så bare, om man skal blive ved med at pege på træneren og sige, at han er en idiot, for så at foretage et kursskifte på den front, for så at finde ud af, at det også var en forkert træner, som er historien om OB de sidste 7 år.

                Troen på, at Jakob nu er manden der revolutionerer OB, må bo i den del af hjernen hos folk, hvor den rationelle tankegang aldrig kommer på besøg, og man bare håber på bedre tider, for der er intet belæg for at sige, at Jakob skulle være dygtigere end de sidste cheftrænere vi har haft, eller at han skulle være bedre rustet til at imødegå de udfordringer der er i en klub som OB. På et eller andet tidspunkt må man indse, at det ikke kan være på den cheftrænerpost, at roden til alt ondt sidder og nøglen til succes ligger.

                Men man kan selvfølgelig altid håbe på bedre tider.
                Hej Sheed.
                Min menneskefilosofi er faktisk ganske enkel. Jeg tror på de bedste evner i mennesker, jeg møder eller hører om, indtil det modsatte viser sig. Sådan havde jeg det også med KN, da han blev ansat i OB. Desværre fik vi ikke de resultater, som vi alle havde håbet på, men jeg er sikker på, at KN gjorde sit bedste.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Mht. OBs manglende resultater i flere sæsoner før Kent og med skiftende trænere, er det så også facts. Så er spørgsmålet så bare, om man skal blive ved med at pege på træneren og sige, at han er en idiot, for så at foretage et kursskifte på den front, for så at finde ud af, at det også var en forkert træner, som er historien om OB de sidste 7 år.

                  Troen på, at Jakob nu er manden der revolutionerer OB, må bo i den del af hjernen hos folk, hvor den rationelle tankegang aldrig kommer på besøg, og man bare håber på bedre tider, for der er intet belæg for at sige, at Jakob skulle være dygtigere end de sidste cheftrænere vi har haft, eller at han skulle være bedre rustet til at imødegå de udfordringer der er i en klub som OB. På et eller andet tidspunkt må man indse, at det ikke kan være på den cheftrænerpost, at roden til alt ondt sidder og nøglen til succes ligger.

                  Men man kan selvfølgelig altid håbe på bedre tider.
                  JH er en vigtig brik. Jeg tror ikke at JH pludselig begynder at finde guld, men vi kan da håbe JM har det netværk og viden som JH mangler. Ellers står vi om 2 år og skal starte helt fra bunden. Håber ikke det hår så galt. Men hvis NT ikke vil styrke OB med flere penge og det er JH som skal administrere det beløb som gør os mindre og mindre konkurrence dygtig for hvert år, så....

                  Comment


                    #69
                    Velkommen til JM :)
                    Det var måske ikke mit favorit valg til posten, men er egentlig bare glad sålænge det ikke blev Glen Riddersholm.. Og han virker til at have nogle gode ideer om hvordan man skal spille!
                    Håber virkelig på at der kommer nogle forstærkninger ind istedet for bare erstatninger 1 til 1.. Der har været nogle gode interviews med JH og man kan håbe det ikke bare er snak for galleriet og vores nye direktør Enrico virker til at have nogle gode tanker omkring træningsfaciliteter og vigtigheden deraf , både i forhold til resultater men også tiltrækningen af nye spillere. Det er svært ikke at være en smule optimistisk omkring fremtiden. Sidder bare med den der tanke om at mirakler ikke opstår hvis ikke forudsætningerne for dem er tilstede.. Så det handler nok lige så meget om at Enrico og JH formår at skabe forudsætningerne. Hvilket jeg ikke føler var der da Kent Nielsen var her..

                    Comment


                      #70
                      Ja, velkommen til Michelsen.

                      Bestemt ikke mit førstevalg. Jeg havde håbet meget på Bo og den fremragende historie det potentielt kunne blive med en ærkeodenseansk succestræner i spidsen for vort hold. En træner som om nogen kunne hive Hr. og Fru Albani op af havens plastikkomfort og ud på stadion.

                      Men benefit of the doubt skal gå til Michelsen. Jeg håber naturligvis på det bedste, men jeg forholder mig umiddelbart skeptisk.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                        Hej Sheed.
                        Min menneskefilosofi er faktisk ganske enkel. Jeg tror på de bedste evner i mennesker, jeg møder eller hører om, indtil det modsatte viser sig. Sådan havde jeg det også med KN, da han blev ansat i OB. Desværre fik vi ikke de resultater, som vi alle havde håbet på, men jeg er sikker på, at KN gjorde sit bedste.
                        Selvom man gør sit bedste er det ikke ensbetydende med at det er godt nok og man kan måske så kigge indad og fundere over om man skal søge anden viden , rådgiver eller andet .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                          Ja, velkommen til Michelsen.

                          Bestemt ikke mit førstevalg. Jeg havde håbet meget på Bo og den fremragende historie det potentielt kunne blive med en ærkeodenseansk succestræner i spidsen for vort hold. En træner som om nogen kunne hive Hr. og Fru Albani op af havens plastikkomfort og ud på stadion.

                          Men benefit of the doubt skal gå til Michelsen. Jeg håber naturligvis på det bedste, men jeg forholder mig umiddelbart skeptisk.
                          Tjaaa er vi gået fra FCK light til Sønderjyske light ?

                          Mon Jack Jørgensen nu begynder at arrangere ringridning som pauseunderholdning/ udenomsgejl på stadion ?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Tjaaa er vi gået fra FCK light til Sønderjyske light ?

                            Mon Jack Jørgensen nu begynder at arrangere ringridning som pauseunderholdning/ udenomsgejl på stadion ?
                            Hvad er der nu galt med ringridning ? ? ?

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                              Er meget positiv og jeg syntes egentlig det er et modigt valg. Syntes vi kan forvente lidt af Klopp Liverpool spillestil, gode boldspiller og boldomgang men også stor fysisk indsats med intensivitet genpress og direkte løb mod mål.
                              Den køber jeg da gerne

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                Hvad er der nu galt med ringridning ? ? ?
                                Den eneste aktivitet jeg bryder mig om med hest er når den indgår i menu’en
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X