Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jacob Barrett.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lidt fra JBL selv

    http://tipsbladet.dk/nyhed/barrett-snart-tilbage-ob

    Comment


      Nogen der ved hvorfor han ikke er i truppen og evt har en status på ham
      troede han havde det meget bedre efter at skruerne var pillet ud

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Nogen der ved hvorfor han ikke er i truppen og evt har en status på ham
        troede han havde det meget bedre efter at skruerne var pillet ud
        jeg antager at han er den "mindst fitte" i en stort set skadesfri trup og at han er på vej, det bliver sikkert spændende om han kan trænge sig på efter en hel opstartsfase
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          jeg antager at han er den "mindst fitte" i en stort set skadesfri trup og at han er på vej, det bliver sikkert spændende om han kan trænge sig på efter en hel opstartsfase
          Jeg håber. Ville være vildt hvis han kunne blive vores nye VB

          Comment


            JBL vil gerne lejes ud

            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...le-en-mulighed

            Comment


              Er manden skadet eller hvad er status......nogen der ved hvordan han klarer sig til træning og i reserve kampene...er han bare ikke bedre end en marginal spiller....???

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Mad Dog Murdock Se indlæg
                Er manden skadet eller hvad er status......nogen der ved hvordan han klarer sig til træning og i reserve kampene...er han bare ikke bedre end en marginal spiller....???
                Det korte svar er nej. Jeg havde også troet der var mere i ham. Men han er åbenbart ikke i nærheden af holdet.

                Comment


                  Han er desværre ikke god nok åbenbart. Jeg ved fra en pålidelig kilde at JBL er mega frustreret og vil vildt gerne slå igennem og kan ikke forstå at chancen ikke er kommet på noget tidspunkt... Jeg havde faktisk forventet et brud den sidste dag i vinduet.. Men ingen har åbenbart været interesseret og der skal jo smør på brøddet..

                  Comment


                    Jeg undres. Når man ser, hvor elendige VB'er vi har rendende, at JBL ikke har fået kampe i ny og næ. Synes, han var lovende i sin tid, og selvom han selvfølgelig er sat noget tilbage, må potentiale være større end hos Kirke,

                    Comment


                      Det er også ærgerligt at han fik det forheksede trøje nummer 20

                      Comment


                        Er vi ved at lave ham til en Timmi? hm

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Er vi ved at lave ham til en Timmi? hm
                          En hvad? Hvem?

                          Mvh

                          MaxHH (der faktisk aldrig tror den vits bliver for gammel...)

                          Comment


                            Jeg synes personligt, at han så utrolig spændende ud før hans skader.

                            Han bør vel have chancen i stedet for Ari og Kirkeskov?

                            EDIT:
                            Han var også i truppen til FCK-kampen:
                            http://www.ob.dk/artikel/19-mand-i-truppen-mod-fck.aspx
                            Last edited by daniel1poulsen; 21-09-2015, 20:48.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                              En hvad? Hvem?

                              Mvh

                              MaxHH (der faktisk aldrig tror den vits bliver for gammel...)
                              omkvæd v 1:18: https://www.youtube.com/watch?v=cRM5zEYB8J0
                              "Timmi, quit living on dreams
                              Timmi, life is not what it seems
                              Such a lonely little boy in cold, cold world
                              there's someone who needs you (ja, ja, tro på det)"

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Han er desværre ikke god nok åbenbart. Jeg ved fra en pålidelig kilde at JBL er mega frustreret og vil vildt gerne slå igennem og kan ikke forstå at chancen ikke er kommet på noget tidspunkt... Jeg havde faktisk forventet et brud den sidste dag i vinduet.. Men ingen har åbenbart været interesseret og der skal jo smør på brøddet..
                                Han er ude med en overbelastningsting...siges det
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X