Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF 13/5/2018 18:00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Jeg kan ikke linke til en reklame. Men den er på en af de første sider i den trykte udgave. Min pointe er at, jeg ikke har set OB gøre ret meget for at gøre opmærksom på, at der er brug for fynboernes støtte på lægterne i morgen.
    Okay ..

    Måske OB tror de har så god en vare og så fedt et brand at reklame er unødvendigt .

    Lidt gratis reklame på fb og Leif Rasmussens ukritiske optakts artikler er vel hvad der er af hype .

    Men spørgsmålet er vel også om det hjælper , sidst vi havde en afgørende kamp mod AGF mødte 3800 op på stadion
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
      Jeg kan ikke linke til en reklame. Men den er på en af de første sider i den trykte udgave. Min pointe er at, jeg ikke har set OB gøre ret meget for at gøre opmærksom på, at der er brug for fynboernes støtte på lægterne i morgen.
      Der hænger også en kæmpe reklame i TBT-krydset :)

      Comment


        #48
        AGF er uden Sana og Amini

        http://www.agf.dk/klubben/nyhedsarki...ppen-mod-ob-1/


        Uændret OB-trup

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ager-imod-agf/
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Hvis ikke vi kan vinde sådan en kamp, så ved jeg snart ikke hvad jeg skal tænke..

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Hvis ikke vi kan vinde sådan en kamp, så ved jeg snart ikke hvad jeg skal tænke..
            Præmissen for kampen er jo ikke ændret en tøddel, og det er gode SL-spillere der erstatter dem. GF kommer med sikkerhed til at stå langt tilbage og forsøge at udstille OBs notoriske problem med at spille gennem “en bus eller 2”. Jeg ser det stadig som en helt åben kamp hvor 1. mål er ufatteligt vigtigt. Får OB først hul på bylden kan AGF måske få problemer.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              OB News har da kørt kampagne på FB hele ugen
              Den er styret af frivillige afaik, og ikke klubben.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                Den er styret af frivillige afaik, og ikke klubben.
                OB har også annonceret/sponsoreret opslag på FB
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  AGF svækket via to mand som er skadet .

                  OB svækket via en mand som blev en mindre skade kvit .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #54
                    Hvaaaa, bruger OB.DK ikke deres "online" kampprogram mere?
                    Plejer da at være ude 24 time før kampstart??
                    siden 1887

                    Comment


                      #55
                      https://www.fyens.dk/ob/Vantro-OBere...rtikel/3255302
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #56
                        Endnu en ulæselig købeartikel

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Endnu en ulæselig købeartikel
                          Der står noget om at David Nielsen nærmest har en “doktorgrad” i Atletico Madrids defensiv, og at det kan blive OBs største udfordring. AGF vil sikkert have vanskeligt ved at gå tempo i kontraspillet uden Sana, Amini og Junker, men at de helt sikkert vil begå de nødvendige frispark, og der skal være en linie fra dommeren der holder det værste nede. CN ligner starter, og Greve en joker, og låsesmed hvis ikke kampen får det rigtige forløb undervejs.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Der står noget om at David Nielsen nærmest har en “doktorgrad” i Atletico Madrids defensiv, og at det kan blive OBs største udfordring. AGF vil sikkert have vanskeligt ved at gå tempo i kontraspillet uden Sana, Amini og Junker, men at de helt sikkert vil begå de nødvendige frispark, og der skal være en linie fra dommeren der holder det værste nede. CN ligner starter, og Greve en joker, og låsesmed hvis ikke kampen får det rigtige forløb undervejs.
                            Tak manner

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Der står noget om at David Nielsen nærmest har en “doktorgrad” i Atletico Madrids defensiv, og at det kan blive OBs største udfordring. AGF vil sikkert have vanskeligt ved at gå tempo i kontraspillet uden Sana, Amini og Junker, men at de helt sikkert vil begå de nødvendige frispark, og der skal være en linie fra dommeren der holder det værste nede. CN ligner starter, og Greve en joker, og låsesmed hvis ikke kampen får det rigtige forløb undervejs.
                              Tak for det.
                              Men om det ikke er lidt overvurderet med David Nielsen og Atletico?
                              Men, so what: hvis de kommer med en Diego-Simeone-light så svarer vi med Casper Nielsen, vores Lionel-Messi-light! ;-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Tak for det.
                                Men om det ikke er lidt overvurderet med David Nielsen og Atletico?
                                Men, so what: hvis de kommer med en Diego-Simeone-light så svarer vi med Casper Nielsen, vores Lionel-Messi-light! ;-)
                                la’ nu vær’..!! Selv nede i nærmeste børnehave vil CN ingenlunde fremstå som nogen Messi-light blandt institutionens indespærrede.. Tænk ikke engang tanken, tak!

                                Comment

                                Working...
                                X