Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-AGF 13/5/2018 18:00
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægMan kan jo sige at hvis de utilfredse vil "straffe" ledelsen og vise den forsatte utilfredshed så vil det være rigtigt for dem at blive væk fra sådan en kamp .
En djævel i mig håber da på der kommer 3000 tilskuere hvoraf de 1000-1200 er fra AGF , hvis det kunne vække ledelsen fra deres døs af middelmådighed .
Mens der på den anden skulder sidder en engel og håber på 10.000"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet ligner næsten at det er med omvendt fortegn i fht. kampen i Odense hvor vi led det forsmædelige nederlag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægI høj grad ja. Nu vil jeg lige se dem møde op uden alle tre omtalte spillere, kunne sagtens være David der bruger Stiften som røgslør/nyttige idioter, men i så fald får OB i hvert fald ikke meget bedre vilkår for at slå AGF.Last edited by manner; 11-05-2018, 14:32.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægLink ?OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægJeg kan ikke linke til en reklame. Men den er på en af de første sider i den trykte udgave. Min pointe er at, jeg ikke har set OB gøre ret meget for at gøre opmærksom på, at der er brug for fynboernes støtte på lægterne i morgen.Believe OB
Comment
Comment