Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF 13/5/2018 18:00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Så vil de vel prøve ar parkere to busser.
    Håber Greve får startplads, ham er vel den som kan skabe bedst noget overraskende mod et hold som står meget dybt.
    Håber på
    Gryte
    Ryan KEP JP JBL
    Greve Tverskov JJT Kløve
    AK Helenius
    Fuldstændig enig. Og så må AK og Helenius gerne have haft ekstra fokus på afslutninger i ugens træninger.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Man kan jo sige at hvis de utilfredse vil "straffe" ledelsen og vise den forsatte utilfredshed så vil det være rigtigt for dem at blive væk fra sådan en kamp .

      En djævel i mig håber da på der kommer 3000 tilskuere hvoraf de 1000-1200 er fra AGF , hvis det kunne vække ledelsen fra deres døs af middelmådighed .

      Mens der på den anden skulder sidder en engel og håber på 10.000
      Håber kun for en fodboldfest med mange tilskuere. Om vi er utilfreds interesserer ledelsen bare ikke. Tror ikke at det gør en forskel om der kommer 3000 eller 13000 i hensigt af beslutninger "der oppe". Så vil bare fejre med så mange medfans som muligt i bedst fodboldvejr. Og hvis det skulle blive sæsonens sidste kamp så er det til mindst med solskin og skal være med en RMN som synger, støtter holdet og skaber en fantastisk stemning. Selvom sæsonen viste - igen - mange skuffelser så vil fejre og ikke tillade at fællesskab med fansene tages væk der.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Og Mikanovic har karantæne.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Og Mikanovic har karantæne.
          Alt dette gør det bare endnu værre at ryge ud til dem

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Og Mikanovic har karantæne.
            Det ligner næsten at det er med omvendt fortegn i fht. kampen i Odense hvor vi led det forsmædelige nederlag.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det ligner næsten at det er med omvendt fortegn i fht. kampen i Odense hvor vi led det forsmædelige nederlag.
              I høj grad ja. Nu vil jeg lige se dem møde op uden alle tre omtalte spillere, kunne sagtens være David der bruger Stiften som røgslør/nyttige idioter, men i så fald får OB i hvert fald ikke meget bedre vilkår for at slå AGF.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                I høj grad ja. Nu vil jeg lige se dem møde op uden alle tre omtalte spillere, kunne sagtens være David der bruger Stiften som røgslør/nyttige idioter, men i så fald får OB i hvert fald ikke meget bedre vilkår for at slå AGF.
                Det var også min tanke .. der er stadig 2 dage tilbage til at pleje (små)skrub fra træningen. AGFbruger ofte at "lukke" træningen, og har i flg. Abildtrup og Rasmussen benyttet sig af det denne uge, så det kan sagtens være et røgslør.
                Last edited by manner; 11-05-2018, 14:32.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Holder det stik, så får vi simpelthen ikke bedre vilkår. Med de 3 kunne vi nedspille dem i store dele af første kamp på udebane. Så må vi fandme også kunne baske dem med så tyndt et hold de angiveligt møder til odense med.

                  Comment


                    #39
                    Så har man set det med. !!!!!!
                    En helsides annonce indrykket i dagens Fyens Stiftstidende, af AGF. jeg har ikke bemærket så meget hype om kampen, fra OS&E's fodbold afdeling.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      #40
                      Festersen igen udeladt af truppen

                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-til-ob-agf/

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                        Så har man set det med. !!!!!!
                        En helsides annonce indrykket i dagens Fyens Stiftstidende, af AGF. jeg har ikke bemærket så meget hype om kampen, fra OS&E's fodbold afdeling.
                        Den må næsten have kostet gratis...

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Festersen igen udeladt af truppen

                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-til-ob-agf/
                          Hmmm, hvad er det med Fester? Ham er ja åbenbart ikke skadet eller sygt. Det er mærkeligt og lyder ikke godt til mig. Ham er en fyr jeg ville gerne have i klubben til karrieren slutter og gerne også i en funktion derefter.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                            Så har man set det med. !!!!!!
                            En helsides annonce indrykket i dagens Fyens Stiftstidende, af AGF. jeg har ikke bemærket så meget hype om kampen, fra OS&E's fodbold afdeling.
                            Link ?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Link ?
                              Jeg kan ikke linke til en reklame. Men den er på en af de første sider i den trykte udgave. Min pointe er at, jeg ikke har set OB gøre ret meget for at gøre opmærksom på, at der er brug for fynboernes støtte på lægterne i morgen.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                                Jeg kan ikke linke til en reklame. Men den er på en af de første sider i den trykte udgave. Min pointe er at, jeg ikke har set OB gøre ret meget for at gøre opmærksom på, at der er brug for fynboernes støtte på lægterne i morgen.
                                OB News har da kørt kampagne på FB hele ugen tror jeg, og Abildtrup og Rasmussen har da vist 2 video indslag på FS, så der er da sket noget..
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X