Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF-OB 5.5.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Slet ikke uenig.

    Men alligevel syntes jeg kampen var et lyspunkt, vi kan spille en gang god fodbold og scorer nogle flotte mål. Manglerne bliver jo så også udstillet af vi så lader AGF scorer 3 gange.

    Man har lov at håbe at vi får de helt rigtige forstærkninger til næste sæson. Håber vi vinder over AGF, og tager det gode spil med over til FCN og overrasker, ved at spille en fantastisk kamp og komme i Europa.

    Spæd optimisme bliver ofte hurtigt kvalt, men måske er vi på vej ind i en god periode
    Måske, men på søndag kan sæsonen være slut...

    Efter den 1. Halvleg er det mig en total gåde, hvordan vi kunne tabe. Til et hold der i godt 70 minutter ud af 90 var totalt underlegne.

    Men det er vel bare forbandelsen der bliver ved. Vi kan bare ikke vinde på udebane, det er en statistisk og skinbarlig virkelighed. Selv når vi gør næsten alt rigtigt taber vi alligevel.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Måske, men på søndag kan sæsonen være slut...

      Efter den 1. Halvleg er det mig en total gåde, hvordan vi kunne tabe. Til et hold der i godt 70 minutter ud af 90 var totalt underlegne.

      Men det er vel bare forbandelsen der bliver ved. Vi kan bare ikke vinde på udebane, det er en statistisk og skinbarlig virkelighed. Selv når vi gør næsten alt rigtigt taber vi alligevel.

      MvH ChrisOB
      Man snakker jo tit om at score i sine gode perioder. Det må man sige agf gjorde igår. Og det er i den grad også et hold, ser har bøvlet med nogen forbandelser i længere tid. Nå men når man så lige får vendt kampen igen, så er det rigtigt at vi dominerer i omkring 70 min, men det er altså også høj klasse vi må diske op med for at få de mål vi sætter ind. AGF scorer et enkelt flot, men ellers er det jo vores usikkerheder de udstiller. Agf står godt nede bagved, og jeg er frygteligt bange for at vi lader os frustrere af at de kan få clearet så meget, hvis ikke vi er heldige at få sat et mønsterangreb sammen ligesom igår, så vi hurtigt får det vitale mål. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at kampbilledet bliver det samme som igår, så det er vigtigt at Kent får sat spillerne i hovedet at vi skal være tålmodige, for spillet skal ikke gøres meget om. Fejlene skal bare langt væk!!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
        Jeg tror det her er endestationen denne sæson, vi er desværre ikke skarpe nok når det gælder.
        Idag fik de hvie godt nok også lov til at spille med musklerne uden dommeren tog affære, som jeg ser det
        mangler OB lidt en hård hund der kan gi nogle øretæver....KEP har det mest i munden
        Jeg er enig. Vores CF' er er svage og de viser sig i de perioder hvor vi kommer under pres. Jeg savner forsvarsspiller som også er gode på offensive dødbolde.

        Comment


          Jeppe Tverskov oplevede, at AGF'erne var frustrerede i søndagens kamp. Samtidig var han også selv frustreret over de svinestreger, der blev begået mod ham, og at dommeren ikke ville gøre noget ved det.

          http://obstruktion.dk/tverskov-agf-var-frustrerede/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Jeppe Tverskov oplevede, at AGF'erne var frustrerede i søndagens kamp. Samtidig var han også selv frustreret over de svinestreger, der blev begået mod ham, og at dommeren ikke ville gøre noget ved det.

            http://obstruktion.dk/tverskov-agf-var-frustrerede/
            Igen et godt og relevant interview ikke i SportFyn men i OBstruktion.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Igen et godt og relevant interview ikke i SportFyn men i OBstruktion.

              Comment


                https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-min-karriere/

                Tyskeren imponeret af os i søndags og fremhæver os (måske lidt striwede briller :-)) sammen med FCm, som udfordrer til bif i næste sæson..

                Same old news

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sepa Se indlæg
                  https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-min-karriere/

                  Tyskeren imponeret af os i søndags og fremhæver os (måske lidt striwede briller :-)) sammen med FCm, som udfordrer til bif i næste sæson..

                  Same old news
                  Jeg hæfter mig ved følgende udtalelse:
                  Der er flere hold, der vil score mål, og de er ikke så passive. Nogle hold forstår, at det er en fordel, hvis du tror på det, du gør og ikke bare prøver at undgå noget (at tabe, red.), siger Zorniger.

                  Lige netop det med at få spillerne til at tro på det at kunne vinde, er ikke KNs spidskompetence, her savner jeg stadig en dygtig mentaltræner tilknyttet holdet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sepa Se indlæg
                    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-min-karriere/

                    Tyskeren imponeret af os i søndags og fremhæver os (måske lidt striwede briller :-)) sammen med FCm, som udfordrer til bif i næste sæson..

                    Same old news
                    Syntes nu ikke han fremhæver os som udfordrer til næste års mesterskab. Nærmere bare at ligaen udvikler sig teknisk og med offensiv fodbold hvor vi bliver fremhævet som et hold der er gode på bolden

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Syntes nu ikke han fremhæver os som udfordrer til næste års mesterskab. Nærmere bare at ligaen udvikler sig teknisk og med offensiv fodbold hvor vi bliver fremhævet som et hold der er gode på bolden
                      Det er også sådan jeg læser det.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Syntes nu ikke han fremhæver os som udfordrer til næste års mesterskab. Nærmere bare at ligaen udvikler sig teknisk og med offensiv fodbold hvor vi bliver fremhævet som et hold der er gode på bolden
                        Som sagt med mine striwede briller og solskinsnaivitet, var det, det han sagde 🌞 han mener selvfølgelig ligaen generelt, men isoleret set på os, giver det vel ikke mening. Sporadisk flot spil med manglende resultater, har vi praktiseret længe

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sepa Se indlæg
                          Som sagt med mine striwede briller og solskinsnaivitet, var det, det han sagde  han mener selvfølgelig ligaen generelt, men isoleret set på os, giver det vel ikke mening. Sporadisk flot spil med manglende resultater, har vi praktiseret længe
                          Det er stortset umuligt ikke at være positiv over det spil vi udførte i 60-70 min i søndags. Det var rent FCN fodbold.
                          Men en kamp er 90+ min og afgøres meget i felterne. Og her er vi ikke specielt gode.

                          Hvis OB vil gøre sig selv og os andre en tjeneste så bruger man alt krudt på en klasse midtforsvarer og en klasse 6`er der er god på bolden.
                          Og selvfølgelig en god erstatning for Gryte hvis han bliver solgt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det er stortset umuligt ikke at være positiv over det spil vi udførte i 60-70 min i søndags. Det var rent FCN fodbold.
                            Men en kamp er 90+ min og afgøres meget i felterne. Og her er vi ikke specielt gode.

                            Hvis OB vil gøre sig selv og os andre en tjeneste så bruger man alt krudt på en klasse midtforsvarer og en klasse 6`er der er god på bolden.
                            Og selvfølgelig en god erstatning for Gryte hvis han bliver solgt
                            Vil egentlig hellere bruge det meste på KL Eller en anden CF Og så fortsat lade Tverskov spille på midten, synes han virkelig har grebet den og bliver bedre og bedre.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Vil egentlig hellere bruge det meste på KL Eller en anden CF Og så fortsat lade Tverskov spille på midten, synes han virkelig har grebet den og bliver bedre og bedre.
                              Jeg har det sådan lidt blandet med det, for ingen tvivl om at tverskov gør det skide godt deroppe, men omvendt så er han også den bedste midterforsvarer med fødderne, og han vil deraf også være genial at have nede bagved, hvor det halter lidt med dygtige boldspillere hod kep og Lund.
                              KL's forcer lå heller ikke i spillet med bolden, men kan have forbedret det i Holland, men jeg synes det er vigtigt at vi får en midterforsvarer ind som er god på bolden, så enten må tverskov ned, ellers skal vi finde en anden med de kvaliteter

                              Comment


                                Som jeg ser det, har Tverskov virkelig grebet chancen centralt på midten, hvor han har et glimrende blik for spillet. Jeg vil hellere bruge penge på en forsvarsspiller, der også kan spille fodbold.

                                Comment

                                Working...
                                X