Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF-OB 5.5.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Slut. Uanset hvor skuffende det her resultat umiddelbart føles, så kan vi da konstatere at ingen af de her to hold kommer til at vinde pladsen i Europa League-kvallen. Det er nok også meget fint, at den plads går til et hold i mesterskabsslutspillet.

    Comment


      Grotesk udvikling og alligevel så underligt typisk

      Comment


        Simpelthen vanvid at vi taber den kamp. Men klausulen er helt klar næste søndag. Vi skal slå AGF på hjemmebane, og det burde vi også kunne.

        Men nu hedder den 2 uafgjorte og 3 nederlag i 5 kampe mod Davids hold. Ikke der vi skal lede efter optimismen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
          Hvis vi taber har vi kun os selv og takke
          Ja den kamp ender med at blive en OB-classic. Vi havde alle chancer for at begrave AGF med 2 x føringer, men i stedet lukker vi dem ind og slutter af med en masse ligegyldig boldmassage og halvhjertede forsøg.

          Comment


            Vi spillede sådan en god første halvleg!
            Spørger mig om det var Kents instruktion at stå så dybt i starten af anden halvleg eller om vi bare ikke er i stand at spille 2 gode halvlege i en kamp. I hvert fald gav vi en kamp væk vi kontrollerede før fuldstændigt.
            Håber vi trækker Tverskov tilbage i cf for returkampen. AGF vil sikker stå kompakt og lure på kontra og KEP og Lund er begge alt for langsomt. Derudover har Lund (dertid endnu?) Ikke niveauet.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Godt nok skulle.OB have haft frispark ved agfs sidste mål. Men.hvor det pinligt. Agf er ringe i begge halvlege. Og alligevel vinder de

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Vi spillede sådan en god første halvleg!
                Spørger mig om det var Kents instruktion at stå så dybt i starten af anden halvleg eller om vi bare ikke er i stand at spille 2 gode halvlege i en kamp. I hvert fald gav vi en kamp væk vi kontrollerede før fuldstændigt.
                Håber vi trækker Tverskov tilbage i cf for returkampen. AGF vil sikker stå kompakt og lure på kontra og KEP og Lund er begge alt for langsomt. Derudover har Lund (dertid endnu?) Ikke niveauet.
                Den er ret tricky for Synes fandme meget af vores gode spil var Tverskov en del af, så tror også vi mister meget ved at rykke ham ned. Man kunne jo også se at de bare gik efter at slagte ham i 2. halvleg (synes godt dommeren kunne have været lidt mere opmærksom på det).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Simpelthen vanvid at vi taber den kamp. Men klausulen er helt klar næste søndag. Vi skal slå AGF på hjemmebane, og det burde vi også kunne.

                  Men nu hedder den 2 uafgjorte og 3 nederlag i 5 kampe mod Davids hold. Ikke der vi skal lede efter optimismen.
                  Øv at vi ikke fik et bedre resultat idag, der var jo rigtig meget der lykkes, og vi var et bedre hold, dog også desværre uskarpe i enkelte situationer

                  Er bange for at kampen i Odense bliver svær, AGF kan stille sig helt tilbage fra starten af kampen, og lade os spille bolden rundt, og leve på kontra angreb indtil vi får måske får scoret, tænker at der er sandsynlighed for at vi får langt færre chancer på hjemmebane.

                  Resultatet som sådan synes OK, men uafgjort havde været markant bedre.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Den er ret tricky for Synes fandme meget af vores gode spil var Tverskov en del af, så tror også vi mister meget ved at rykke ham ned. Man kunne jo også se at de bare gik efter at slagte ham i 2. halvleg (synes godt dommeren kunne have været lidt mere opmærksom på det).
                    Jeg ville smide Pereira ind i forsvaret.
                    Tverskov og Thomasen er et fint makkerpar.
                    Marco Lund har ikke niveauet ... men det vil svække midtbanen markant hvis han rykkes ned og Casper N. ind.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Det er ubarmhjerteligt at 10 dårlige minutter i starten af 2. Halveg er nok til at tabe sådan en kamp her, når agf nærmest spiller 90 dårlige. Vi spiller en stjerneflot første halveg synes jeg, hvor vi laver flotte mål, flotte opspil og hag chancer til mere. I 2. halveg lader vi os overraske af at agf selvfølgelig går til angreb. Det er ikke godt nok. Pinlig clearing af marko lund, som lader sig overraske af at bolden kommer til ham. VÆR NU KLAR!!! 3-2 er bare pisse heldigt, selvom at tverskov selv volder sig ud i noget rod, så synes jeg der er frille, og at de så får den rettet af fra et skud det aldrig var gået ind er totalt latterligt.
                      Herefter overtager vi kampen igen og spiller agf ned på egen banehalvdel på deres bane. Jeg synes vi har massere at tage med fra den her kamp, for spiller vi sådan her i Odense også, så er chancerne gode for at vi kommer videre. Agf rammer os på personlige fejl og lidt held i dag. Alle på nær kløve var lidt uskarpe i dag, men det må kunne vendes!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                        Den er ret tricky for Synes fandme meget af vores gode spil var Tverskov en del af, så tror også vi mister meget ved at rykke ham ned. Man kunne jo også se at de bare gik efter at slagte ham i 2. halvleg (synes godt dommeren kunne have været lidt mere opmærksom på det).
                        Tja, men Lund står nu flere gange for fejl som kostede. Og det var tydeligt at begge, KEP og Lund, havde det svært når AGF spillede kontra og kom med tempo. Om Pereira er en mulighed? Men husker ham ikke som særlig hurtigt og spilletid var der ja også ikke meget til ham.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Det er ubarmhjerteligt at 10 dårlige minutter i starten af 2. Halveg er nok til at tabe sådan en kamp her, når agf nærmest spiller 90 dårlige. Vi spiller en stjerneflot første halveg synes jeg, hvor vi laver flotte mål, flotte opspil og hag chancer til mere. I 2. halveg lader vi os overraske af at agf selvfølgelig går til angreb. Det er ikke godt nok. Pinlig clearing af marko lund, som lader sig overraske af at bolden kommer til ham. VÆR NU KLAR!!! 3-2 er bare pisse heldigt, selvom at tverskov selv volder sig ud i noget rod, så synes jeg der er frille, og at de så får den rettet af fra et skud det aldrig var gået ind er totalt latterligt.
                          Herefter overtager vi kampen igen og spiller agf ned på egen banehalvdel på deres bane. Jeg synes vi har massere at tage med fra den her kamp, for spiller vi sådan her i Odense også, så er chancerne gode for at vi kommer videre. Agf rammer os på personlige fejl og lidt held i dag. Alle på nær kløve var lidt uskarpe i dag, men det må kunne vendes!

                          Ser ikke at vi var særlig godt i de sidste 30 minutter og langt fra den gode spil i første halvleg. Det bliver igen mere til lidt hjælpeløse forsøg gik lidt (men naturlig ikkke fuldstændigt) i retning af de gamle boldskubberier. Synes det var ikke alt for svært for AGF at holde os væk fra en scoring i den periode.
                          Det skuffer mig og er bare uforståeligt at vi gav det væk efter den flotte præstation i de første 45 minutter.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Sker desværre lidt for ofte, at modstanderen blot skal bruge 10-15 min ud af 90, for at få et resultat.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Sker desværre lidt for ofte, at modstanderen blot skal bruge 10-15 min ud af 90, for at få et resultat.
                              Enig og mon ikke AGF pakker sig i Odense for at forsvare deres resultat og maks angriber med 2-3 man i kontraer og søger de 10-15 min for at få en pind...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Enig og mon ikke AGF pakker sig i Odense for at forsvare deres resultat og maks angriber med 2-3 man i kontraer og søger de 10-15 min for at få en pind...
                                Det tror jeg du rammer meget godt, og vi er ikke eksperter i at score mod hold som pakker sig. Jeg tror alligevel vi vinder 2-1 og går videre.

                                Comment

                                Working...
                                X