Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nyt website

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Tror det var allerede slet på den gamle hjemmeside, men er ikke helt sikkert. Mener det flyttede til De-stribede-hjemmeside før en tid, da de gav det i deres hænder.
    Der er noget der dæmrer for mig 🧐 Det du siger til mig er jeg skal på “De stribedes” hjemmeside 🤨
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Der er noget der dæmrer for mig 🧐 Det du siger til mig er jeg skal på “De stribedes” hjemmeside 🤨
      De Stribrde har også en ny hjemmeside siden lidt tid som er bedre end den gamle (som var virkeligt dårligt).
      Men ved ikke hvorfor man ikke lægger et link til debatforummet også på OB.dk.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        En petitesse, I know. Men det irriterer mig, at der står 'målmand', 'forsvarer', 'midtbanespiller' og 'angriber' i ental og ikke i pluralis, når vi nu unægteligt, altid vil have mere end 1 i hver kæde. Enten skal det være i flertal, eller 'forsvar', 'midtbane', 'angreb' og ikke som nu, i ental.

        Det er en bagatel at hænge sig i, I know

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          De Stribrde har også en ny hjemmeside siden lidt tid som er bedre end den gamle (som var virkeligt dårligt).
          Men ved ikke hvorfor man ikke lægger et link til debatforummet også på OB.dk.
          De vil nok undgå at nogle læser de kritiske , usaglige , unuancerede og sølvmedalje krævende indlæg forum er fyldt med
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Jeg synes jeg har gennemtrawlet den nye hjemmeside på min pc., men det er endnu ikke lykkes mig at finde vores forum. Hvor gemmer det sig henne
            De har sgu da ikke lyst til at generere trafik denne vej

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              En petitesse, I know. Men det irriterer mig, at der står 'målmand', 'forsvarer', 'midtbanespiller' og 'angriber' i ental og ikke i pluralis, når vi nu unægteligt, altid vil have mere end 1 i hver kæde. Enten skal det være i flertal, eller 'forsvar', 'midtbane', 'angreb' og ikke som nu, i ental.

              Det er en bagatel at hænge sig i, I know
              Den slags springer også lige i mine øjne 🤨 Det er dejligt med en lidelsesfælle 🍺
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Stendal Se indlæg
                Hej Kasper. Må jeg spørge hvilken telefon du har? Så skal jeg se hvad jeg kan gøre for at få det fikset. VH Casper (fra Ecreo der har lavet sitet)
                Hej.

                Det er en Samsung Galaxy J3.

                Mvh.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #23
                  Jeg har lige skulle sove på den, da jeg ved første øjekøst mindede mig lidt om noget, som jeg lavede på diverse gratis website oprettelser, da jeg var 13 år.

                  Men jeg synes faktisk det er en dejlig side, nem og overskuelig. Ikke så meget pjat. Den har sine mangler mht. data, statistik og meget andet, men jeg tænker ikke at alt er lagt op på hjemmesiden endnu?

                  Jeg har endnu ikke prøvet at åbne den på en computer endnu, men på telefonen (Iphone 7) der virker den upåklageligt.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    En petitesse, I know. Men det irriterer mig, at der står 'målmand', 'forsvarer', 'midtbanespiller' og 'angriber' i ental og ikke i pluralis, når vi nu unægteligt, altid vil have mere end 1 i hver kæde. Enten skal det være i flertal, eller 'forsvar', 'midtbane', 'angreb' og ikke som nu, i ental.

                    Det er en bagatel at hænge sig i, I know
                    Tak for godt input. Det er rettet. ✌

                    VH Casper

                    Comment


                      #25
                      Første indtryk er lidt kedelig, minder om 80% andre sider på nettet for tiden, næsten som om man har taget en std. template og rettet farverne og det var det.

                      Den formidler information og gør den som den skal, men det er ikke sådan jeg springer ud af stolen og tænker wauw, ny hjemmeside. Lidt mere ohh ny template, fint, lidt rodet, men nok fordi man skal vende sig til den, men den har næste kampe samme sted som før og var primært det jeg kiggede på alligevel på siden.

                      Comment


                        #26
                        Ville være fint når man kunne udvide spiller-statistiker. Finder kun information er om den aktuelle sæson. Men til mindst samlet alle kampe/mål for klubben ville være fint.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Jeg synes det nye site er ganske udemærket.

                          En lille rettelse: Jeg forsøgte at finde en af de gamle artikler omkring en af OBs europæiske kampe, der blev lavet ifm. jubilæumsåret, og blev gentagne gange ledt ind via en URL der ikke længere virkede. Jeg var lige ved at brokke mig over, at man ikke havde beholdt de her artikler, men efter lidt roden rundt inde på sitet, fandt jeg frem til dem, hvilket jeg er rigtigt glad for.

                          Dog synes jeg, at det ville være rart, hvis der var en søgefunktion inde på det historie-site, så man lettere kunne finde frem til ting. Bruger man søgefunktionen inde på det regulære-site, bliver man nemlig ikke ledt derind.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Ville være fint når man kunne udvide spiller-statistiker. Finder kun information er om den aktuelle sæson. Men til mindst samlet alle kampe/mål for klubben ville være fint.
                            Enig, men det er ikke kun på det nye site. Vores gamle site havde faktisk heller ikke historikken igennem det sidste halve års tid, der har man af en eller anden grund kun gjort indeværende sæsons statistik tilgængelig.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
                              Jeg kan se http://ob.dk har fået nyt look.

                              Nogen der ved hvorfor og hvad synes folk ellers om det?

                              Den er mega dårlig

                              Det er alt for for meget hvid og blå det hele flyder bare ud

                              det er jo en 2015 hjemmeside.....

                              det ligner en 123 gratis hjemmside

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                                Den er mega dårlig

                                Det er alt for for meget hvid og blå det hele flyder bare ud

                                det er jo en 2015 hjemmeside.....

                                det ligner en 123 gratis hjemmside
                                😅
                                Jeg synes den nye website er god. Mangler måske lidt finpudsning, men jeg har et godt indtryk 👍

                                Comment

                                Working...
                                X