Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB -Lyngby 22.4.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Og Randers foran 3-0 nu. Vi er hermed vinder af gruppen. Så nu må vi se hvem der bliver nr 2 i modsatte gruppe.
    Yes. Jeg håber klart på Hobro

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Yes. Jeg håber klart på Hobro
      Det er sgu ligegyldigt. Vi skal kunne slå alle tre over to kampe, ellers har vi alligevel intet at gøre i en EL playoff kamp mod nr. 3/4.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Det er sgu ligegyldigt. Vi skal kunne slå alle tre over to kampe, ellers har vi alligevel intet at gøre i en EL playoff kamp mod nr. 3/4.
        Derfor må jeg vel godt håbe på Hobro?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Derfor må jeg vel godt håbe på Hobro?
          Nej.





          ... Jo, selvfølgelig må du det. 😊

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Nej.





            ... Jo, selvfølgelig må du det. 

            Comment


              Sang i omklædningsrummet

              https://www.instagram.com/p/Bh4K6AOgy3W/

              Comment


                Egentlig vildt nok at AK ikke får mere kredit end han gør pt

                Han har scoret 14 mål og ligger nr 5 på topscorerlisten med 3 mål op til 1.pladsen.
                Men det må være pga vores placering når man tænker på medierne ikke har mere fokus på ham

                Men hvorfor er vi fans ikke oppe at køre over ham?
                Tænk hvis han bare havde scoret på lidt flere af de 100% kæmpe direktør chancer han har haft her i foråret.
                Så havde han toppet topscorelisten i superligaen og havde været et kæmpe salgsemne til sommer

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Egentlig vildt nok at AK ikke får mere kredit end han gør pt

                  Han har scoret 14 mål og ligger nr 5 på topscorerlisten med 3 mål op til 1.pladsen.
                  Men det må være pga vores placering når man tænker på medierne ikke har mere fokus på ham

                  Men hvorfor er vi fans ikke oppe at køre over ham?
                  Tænk hvis han bare havde scoret på lidt flere af de 100% kæmpe direktør chancer han har haft her i foråret.
                  Så havde han toppet topscorelisten i superligaen og havde været et kæmpe salgsemne til sommer
                  Undrer også mig. Og så er han meget mere end hans mål. Som jeg har skrevet før, han er den eneste spiller vi har udover Gryte som har star quality, og har vist, at han kan levere i de store kampe. Ubetinget OBs næststørste profil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Undrer også mig. Og så er han meget mere end hans mål. Som jeg har skrevet før, han er den eneste spiller vi har udover Gryte som har star quality, og har vist, at han kan levere i de store kampe. Ubetinget OBs næststørste profil.
                    Det skyldes nok den generelle negative vibe, der er omkring hele OB i øjeblikket. Det kan bringe grus i maskinen, hvis nogen gør det godt ;o)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Undrer også mig. Og så er han meget mere end hans mål. Som jeg har skrevet før, han er den eneste spiller vi har udover Gryte som har star quality, og har vist, at han kan levere i de store kampe. Ubetinget OBs næststørste profil.
                      Salgs emne?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Det skyldes nok den generelle negative vibe, der er omkring hele OB i øjeblikket. Det kan bringe grus i maskinen, hvis nogen gør det godt ;o)
                        Nu er det jo også tilladt for de “positive” at starte positive vibrationer på en spiller.

                        Men hvis han nu ender med 17-18 mål og en god præstation i Parken kan man da ikke udelukke at JH får dollartegn i øjnene

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Salgs emne?
                          Der skal nok være nogle der synes han er interessant. Hvis han skal afsted på et tidspunkt, vil et sommersalg nok være god timing, hans alder taget i betragtning. Men farligt for OB at lade ham gå, i min optik.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Salgs emne?
                            Man kunne godt frygte et salg af AK til sommer, når nu vi åbenbart skal pay back til Niels Thorborg for at han smed penge i klubben.

                            Comment


                              3 mål i de sidste 4 kampe er rigtig godt, ingen tvivl om det... men det mangler lidt at han går ind og afgør kampe med sine mål, og det er måske derfor han går lidt under radaren... jeg ved det ikke... men sgu lækkert at han og Helenius garner løs lige pt.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                                Man kunne godt frygte et salg af AK til sommer, når nu vi åbenbart skal pay back til Niels Thorborg for at han smed penge i klubben.
                                Hvis JH også skal kunne forsvare, at man trods alt gav ham en ret bekostelig kontrakt på 15 millioner over 5 år, vil et salg på 6-8 millioner nok hjælpe gevaldigt på det. Og guf for Thorborg, selvsagt.

                                Comment

                                Working...
                                X