Oprindeligt indsendt af Snagglepuss
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB -Lyngby 22.4.18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet er jo skønt at vi vinder de her ubetydelige kampe og at vi spiller godt når der ikke er pres på os , men det giver bare en kæmpe frygt ift hvordan JH/KN vil sælge produktet frem mod næste sæson når de stiller sig op og fortæller hvor godt holdet er og de atter engang havde/har ret over de alt for kritiske fans som jo stadig forventer sølvmedaljer . Også med tanke på det kommende transfervindue"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet er jo skønt at vi vinder de her ubetydelige kampe og at vi spiller godt når der ikke er pres på os , men det giver bare en kæmpe frygt ift hvordan JH/KN vil sælge produktet frem mod næste sæson når de stiller sig op og fortæller hvor godt holdet er og de atter engang havde/har ret over de alt for kritiske fans som jo stadig forventer sølvmedaljer . Også med tanke på det kommende transfervindue
Det er slet ikke superligastandard.
Det er meget nemmere at se god ud, mod en dårlig modstander ... med mellemrum lignede selv jeg en ret god spiller i serie røv, når modstanden var ringe nok.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg tænker også at i skal have med i regningen at OB i dag spiller imod superligaens ringeste mandskab, som endda har et par skader og derfor stiller med omtrent et halvt u-19 hold.
Det er meget nemmere at se god ud, mod en dårlig modstander ... med mellemrum lignede selv jeg en ret god spiller i serie røv, når modstanden var ringe nok."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg tænker også at i skal have med i regningen at OB i dag spiller imod superligaens ringeste mandskab, som endda har et par skader og derfor stiller med omtrent et halvt u-19 hold.
Det er meget nemmere at se god ud, mod en dårlig modstander ... med mellemrum lignede selv jeg en ret god spiller i serie røv, når modstanden var ringe nok.
Comment
-
Og nu scorer også AK. Jaaaaaaa!
Og det var anden scoring efter en døbbold som blev sparket af JJ."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Det er meget nemmere at se god ud, mod en dårlig modstander ... med mellemrum lignede selv jeg en ret god spiller i serie røv, når modstanden var ringe nok.
Comment
Comment