Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Uenig. Vi smadrer brømbø på lørdag.
    Super for dig at du tror på det. Lækkert. Jeg deler ikke din positivitet. Jeg tror ikke på det. Den bliver 0-1 eller 0-2

    Det er jo ikke det samme som at sige at alt er lort. Vi bliver nummer 5. Flot. Godkendt. Men forhelvede et antiklimaks.

    Comment


      Gad vide hvad Steinlein havde sagt, hvis Horsens sidste sæson havde stillet med et B hold mod Brøndby. Horsens havde jo ikke noget at spille for. Føj for satan en indstilling til fair play.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Turneringplanen har intet at gøre med at vi ikke kunne slå EfB i Esbjerg , lagde os fladt på
        ryggen i ren overgivelse i Herning og var yderst heldige med at få 2 x 1 point mod FCN. Dermed har vi selv været afgørende for Hvordan vores skæbne er/bliver
        Fair point. Vi skulle selv have vundet de medaljer - bare ærgerligt, at vi var de sidste, der mødte FCK, mens de stadig skulle bruge points; men overall har du ret - vi skulle selv have gjort det. Nåh, der er stadig en chance; vi krydser alt og håber.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

          Fair point. Vi skulle selv have vundet de medaljer - bare ærgerligt, at vi var de sidste, der mødte FCK, mens de stadig skulle bruge points; men overall har du ret - vi skulle selv have gjort det. Nåh, der er stadig en chance; vi krydser alt og håber.
          Ja vi kan bare håbe , også at Herning/Ikast tager sidste kamp lidt alvorligt .
          Men det er jo heller ikke et rent FCK fænomen det ses mange steder hvor mesterskabet er afgjort Barca har heller ikke vundet meget de sidste kampe.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
            Gad vide hvad Steinlein havde sagt, hvis Horsens sidste sæson havde stillet med et B hold mod Brøndby. Horsens havde jo ikke noget at spille for. Føj for satan en indstilling til fair play.
            Bingo! Vi skal ikke tude, for vi har pt. ikke formået at skrabe flere point sammen end EfB, og måske også Brøndby, når sæsonen er slut. Men alle ved, at Steinlein selv havde slynget om sig med mere eller mindre uovervejede kommentarer, hvis Horsens havde lavet samme nummer sidste år, da de møde BIF.

            Comment


              Hvis vi bliver nummer 4 er der så nogle som ved hvorfor en dato den kamp mod nummer 7 ligger.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                Hvis vi bliver nummer 4 er der så nogle som ved hvorfor en dato den kamp mod nummer 7 ligger.
                Fredag d. 31 jf. superliga.dk
                http://www.superliga.dk/artikel/kamp...-35-38-er-klar

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Gad vide hvad Steinlein havde sagt, hvis Horsens sidste sæson havde stillet med et B hold mod Brøndby. Horsens havde jo ikke noget at spille for. Føj for satan en indstilling til fair play.
                  Nogen burde stille den klamme stodder det spørgsmål... ffs

                  Comment


                    Jeppe Tverskov på 3.pladsens af forårets profil i superligaen.
                    siden 1887

                    Comment


                      Man kan virkelig se fodbold på mange forskellige måder.. Jeg forstår nummer 1 og 2 på denne liste (hentet fra http://obstemmer.dk/nyhed-jeppe-tver...ets-ob-profil/ ), men at CN kommer over Grytebust, Troels Kløve er i nærheden af top 5, og at RJL slet ikke har fået en eneste stemme ud af de øverste 10 er virkelig langt fra de OB-spillere jeg har set. Barrett med kun 6p og Oliver Lund på samme pointtal som Drachmann 1p lavere?

                      Listen:
                      Spiller Point
                      Jeppe Tverskov 66
                      Bashkim Kadrii 36
                      Casper Nielsen 32
                      Sten Grytebust 21
                      Troels Kløve 21
                      Ramon Leeuwin 14
                      Jacob Barrett Laursen 6
                      Janus Drachmann 5
                      Oliver Lund 5
                      Jens Jakob Thomasen 2


                      Jeg ved ikke, hvad præmissen er og hvad man mener med "profil", og synes jo at listen er lavet af kloge fodboldmennesker, men jeg ville virkelig gerne se de forskellige stemmeafgivelser med en begrundelse. Hvis det er MVP, så er listen i min verden helt skæv. Hvis det handler om x faktor og like-ability, kan jeg måske forstå nogle af stemmerne, men måske kan SFÅ oplyse? :-D

                      Men fedt listen bliver lavet!

                      Last edited by Jonss; 24-05-2019, 12:10.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                        Man kan virkelig se fodbold på mange forskellige måder.. Jeg forstår nummer 1 og 2 på denne liste (hentet fra http://obstemmer.dk/nyhed-jeppe-tver...ets-ob-profil/ ), men at CN kommer over Grytebust, Troels Kløve er i nærheden af top 5, og at RJL slet ikke har fået en eneste stemme ud af de øverste 10 er virkelig langt fra de OB-spillere jeg har set. Barrett med kun 6p og Oliver Lund på samme pointtal som Drachmann 1p lavere?

                        Listen:
                        Spiller Point
                        Jeppe Tverskov 66
                        Bashkim Kadrii 36
                        Casper Nielsen 32
                        Sten Grytebust 21
                        Troels Kløve 21
                        Ramon Leeuwin 14
                        Jacob Barrett Laursen 6
                        Janus Drachmann 5
                        Oliver Lund 5
                        Jens Jakob Thomasen 2


                        Jeg ved ikke, hvad præmissen er og hvad man mener med "profil", og synes jo at listen er lavet af kloge fodboldmennesker, men jeg ville virkelig gerne se de forskellige stemmeafgivelser med en begrundelse. Hvis det er MVP, så er listen i min verden helt skæv. Hvis det handler om x faktor og like-ability, kan jeg måske forstå nogle af stemmerne, men måske kan SFÅ oplyse? :-D

                        Men fedt listen bliver lavet!
                        Jeg synes listen giver fin mening. Er klar over at mange herinde har set sig sure på Troels Kløve, men han har efter min mening været blandt vores bedste og vigtigste spillere i flere kampe her i foråret. Helt fair at han er i top 5.
                        Eneste jeg heller ikke helt forstår er fraværet af RJL, som jeg synes har været god her i foråret.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                          Man kan virkelig se fodbold på mange forskellige måder.. Jeg forstår nummer 1 og 2 på denne liste (hentet fra http://obstemmer.dk/nyhed-jeppe-tver...ets-ob-profil/ ), men at CN kommer over Grytebust, Troels Kløve er i nærheden af top 5, og at RJL slet ikke har fået en eneste stemme ud af de øverste 10 er virkelig langt fra de OB-spillere jeg har set. Barrett med kun 6p og Oliver Lund på samme pointtal som Drachmann 1p lavere?

                          Listen:
                          Spiller Point
                          Jeppe Tverskov 66
                          Bashkim Kadrii 36
                          Casper Nielsen 32
                          Sten Grytebust 21
                          Troels Kløve 21
                          Ramon Leeuwin 14
                          Jacob Barrett Laursen 6
                          Janus Drachmann 5
                          Oliver Lund 5
                          Jens Jakob Thomasen 2

                          Jeg ved ikke, hvad præmissen er og hvad man mener med "profil", og synes jo at listen er lavet af kloge fodboldmennesker, men jeg ville virkelig gerne se de forskellige stemmeafgivelser med en begrundelse. Hvis det er MVP, så er listen i min verden helt skæv. Hvis det handler om x faktor og like-ability, kan jeg måske forstå nogle af stemmerne, men måske kan SFÅ oplyse? :-D

                          Men fedt listen bliver lavet!
                          Det er da helt i skoven at JBL ligger så langt nede . Er det en liste Tøfting har lavet i en rødvinsbrandert?

                          At Tver ligger så suverænt nr et på trods af de mange fejl over hele sæsonen er til grin.
                          Last edited by Magge; 24-05-2019, 21:41.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Sæsonen er slut og slutter som en skuffelse på trods af OB for første gang i mange år rent faktisk når sæsonmålet.

                            Forfærdelig start på sæsonen men alligevel formår holdet at komme i mesterskabsspillet og det med en pæn margin og det er flot arbejde af JH.

                            MEN .. JH må også se indad og se i øjnene at det er ufatteligt få point der blev skrabet sammen og der er stadig en lad hold ung hos spillerne når de føler sig (for) sikre og så bliver ting sat over styr. Ingen tvivl om at både EFB og BIF har været mest sultne ...

                            Man kan brokke sig over offsidemålet i dag, FCM holdopstilling i sidste runde eller meget andet men i bund og grund scorer spillerne for få mål. Vores angribere er tandløse men det virker heller ikke som det er noget der er meget fokus på .. det er fint at komme til mange chancer men hvorfor ud ytres det ikke .. ekstremt frustrerende at se på ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Jeg kan kun gentage, at flere spillere efterspørger mentaltræner, angrebstræner etc.

                              Comment


                                Overordnet set en godkendt sæson. Men truppen skal styrkes frem mod næste sæson. Der skal hentes en stærk angriber og det koster penge.

                                Comment

                                Working...
                                X