Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    FCN ser ikke ud til at vil hjælpe os idag..
    Det kan godt se ud som om 3 af de 6 hold i top6 er gået på ferie .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Det kan godt se ud som om 3 af de 6 hold i top6 er gået på ferie .
      Ja vi må håbe at motivationen kan gøre forskellen og at vi selv afgører det...

      Comment


        Shit hvor er det bare vigtigt, at vi vinder i Farum. Snubler vi i den kamp kommer alle mulige ubehagelige scenarier med både Esbjerg og Brøndby i spil. Jeg har sgu ikke behov for en finale om bronzen med Brøndby, hvor de kommer med et par tusinde fans og synger os ud af stadion. Og så Esbjerg som mulig dark horse ovenikøbet måske.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Ja, når man ingen forudsigelser laver er det jo lidt nemmere ... eller glemmer sine egne :D.
          FCN er gået kolde efter Hjulmand smuttede og så er det vist naturligt at spillere under udvikling svinger og da især når træneren smutter pludseligt ... men ja, de var virkeligt dårlige i dag og Yttergård er en stor gave til OB, hvis han spiller, han er utroligt ringe :D!
          I skal dog huske på at det er på det foretrukne underlag og at de har noget at bevise nu.
          Jacob Steen på 17 virker også som en spiller der mangler en hel del.
          Helt vildt uinspireret indsats fra fcn. Profiler som Skov Olsen og Kodus virkede ikke til at ville vise viljen, nu hvor der ikke er mere at spille for.
          indsatsen kunne godt tyde lidt på, at der var lidt uro i den unge trup. Flemming Pedersen havde sat Kofod på bænken, fordi han mødte for sent op til en træning. Donyoh var angiveligt også ude, fordi han ikke havde vist nok til træning. Vi må se om de stepper op på søndag, for gør de ikke det, så vinder OB komfortabelt. Generelt synes jeg egentlig fcn har holdt et okay niveau i slutspillet. De fejl deres unge begår koster bare, når det er top 6 de møder uge efter uge. Igår var bare en katastrofal aften, hvor intet hang sammen imod et brøndby-hold som ellers også kun har en kamp tilbage i sæsonen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Shit hvor er det bare vigtigt, at vi vinder i Farum. Snubler vi i den kamp kommer alle mulige ubehagelige scenarier med både Esbjerg og Brøndby i spil. Jeg har sgu ikke behov for en finale om bronzen med Brøndby, hvor de kommer med et par tusinde fans og synger os ud af stadion. Og så Esbjerg som mulig dark horse ovenikøbet måske.
            Ja, det er godt nok med at holde momentum nu, ellers så risikerer vi, at vi om to uger står med en hel igennem flad fornemmelse. FCN ser godt nok sløje ud for tiden, men hjemme på kunstgræsset kan de stadig være ekstremt ubehagelige at spille imod, hvis de rammer dagen. Også utroligt svært at vurdere, hvordan de manglende resultater egentligt påvirker dem og deres beslutninger, fordi de har en cheftræner, der er så procesorienteret, og som virker totalt upåvirket (nærmest på valium), når han skal udtale sig. Andre hold ville have fået påklistret kriseskiltet, men der er jo intet pres i FCN. Dog synes jeg, at der er tegn på, at et par af FCN spillerne virker frustrerede inde på banen, og jeg håber da, at de normale krisemekanismer trods alt også virker på dem. Med den rette indstilling bør vi, alt i alt, have gode chancer for tre point i Farum, men det er ikke givet på forhånd!

            Comment


              Intet er for givet i Farum, desværre. Selvom det ligner, at de unge drenge fra Farum hellere ville tilbringe disse dage på Colossos i Llorret de Mar, så er det desværre ikke et uvant scenarie, at OB fucker op, når det virkelig gælder. Indrømmet, jeg har (noget) større tiltro projekt Michelsen end jeg har haft de seneste mange år, og vi ligner ikke et hold, der på samme måde mangler energi, når det gælder. Men det er på kunstgræs, og hvis FCN spiller med deres hurtige boldomgang, så bliver det i hvert fald ikke en walkover.

              Når det er sagt, så tror jeg også godt på, at vi kan vinde i Farum. Der må være meget motivation til forskel på de to hold, og det håber jeg kommer til udtryk søndag.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                Intet er for givet i Farum, desværre. Selvom det ligner, at de unge drenge fra Farum hellere ville tilbringe disse dage på Colossos i Llorret de Mar, så er det desværre ikke et uvant scenarie, at OB fucker op, når det virkelig gælder. Indrømmet, jeg har (noget) større tiltro projekt Michelsen end jeg har haft de seneste mange år, og vi ligner ikke et hold, der på samme måde mangler energi, når det gælder. Men det er på kunstgræs, og hvis FCN spiller med deres hurtige boldomgang, så bliver det i hvert fald ikke en walkover.

                Når det er sagt, så tror jeg også godt på, at vi kan vinde i Farum. Der må være meget motivation til forskel på de to hold, og det håber jeg kommer til udtryk søndag.
                Man kan være bange for at en dårlig start kan tænde noget motivation og tro i Farum-drengene til at få deres første sejr. Omvendt; kommer vi foran, så tror jeg også vi kører den hjem og måske endda smider et par stykker mere på tavlen.

                Comment


                  Brøndby tabte pokalfinalen. Så kan vi få Europaticket allerede i denne runde!
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Nu skal ballet også bare lukkes mod Farum! Steinlein har lige stået og snakket om, hvor fulde alle spillerne skal være, og de skal altså spille om under 3 døgn i Brøndby. De kan dårligt nå at komme hjem og blive ædru, før at de snører støvlerne igen, så det lugter sgu af en let hjemmesejr til Bundby, så hvis vi ikke får klaret paragrafferne, så lugter det sgu af finale i sidste runde.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Brøndby tabte pokalfinalen. Så kan vi få Europaticket allerede i denne runde!
                      Jeg håber virkelig at vi selv kan afgøre det i weekenden med hjælp fra FCK, for ifølge Steinlein er deres sæson i superligaen overstået, så vi skal nok ikke forvente at de hjælper med sejre mod Brøndby eller Esbjerg. Egentligt lidt usportsligt udtalt...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

                        Jeg håber virkelig at vi selv kan afgøre det i weekenden med hjælp fra FCK, for ifølge Steinlein er deres sæson i superligaen overstået, så vi skal nok ikke forvente at de hjælper med sejre mod Brøndby eller Esbjerg. Egentligt lidt usportsligt udtalt...
                        FCM er jo på alle måder vammel så at de udtaler sig sådan og agerer sådan kan bel ikke overraske nogle, det var jo heller ikke fordi de gav fuldt ud i Odense da vi vandt over dem.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          FCM er jo på alle måder vammel så at de udtaler sig sådan og agerer sådan kan bel ikke overraske nogle, det var jo heller ikke fordi de gav fuldt ud i Odense da vi vandt over dem.
                          En bundløs indkast og fribrydningsklub + Wikheim.
                          Jeg magter nok lige at holde med dem i Europa, men det er ikke blevet nemmere.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            FCM er jo på alle måder vammel så at de udtaler sig sådan og agerer sådan kan bel ikke overraske nogle, det var jo heller ikke fordi de gav fuldt ud i Odense da vi vandt over dem.
                            Steinlein i særdeleshed er jo til at kaste op over. Uanset hvad han udtaler, så er det oftest så hamrende idiotisk at man må skrue væk, så snart han toner frem på skærmen. Udover ansættelse af ekstremister og eller pædofile, så ville en ansættelse af Steinlein kunne få mig til at smide mine trøjer ud og klippe sæsonkortet i stykker. Han er skræmmende dum og udtalelser med at sæsonen sluttede igår, selvom der er to kampe endnu. Dels er der respekten for os andre, som har noget at spille for, at tage hensyn til. Dels lugter fcm's spil pt. langt fra af mesterskabsspil, så de burde selvfølgelig få festen overstået og så gøre hvad de kan for at få spillet til at blive bedre. Fuck fcm!!!

                            Comment


                              Fiskerne foran 1-0 mod FuCKerne

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                                Fiskerne foran 1-0 mod FuCKerne
                                Ja, så bliver sjusken i Farum lige pludselig grim...

                                Comment

                                Working...
                                X