Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Nordsjælland
    Vendsyssel
    FCM
    FCK

    Ville være rart med to sejre i de næste to kampe ..
    Men selvom FCM/FCK spiller godt, så virker det bare ikke længere så fjernt at vi måske kan holde nullet og stjæle sejren (ikke at vi er favoritter) eller et point. Men de 6 point vil da være en god start :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      End de facts du skrev.
      En ting er fakta, noget andet er tolkningen af fakta, det er to forskellige ting. Der er bestemt folk der foretrækker at nedtone nuværende situation, mens andre ser det mere positivt. Er glasset halvt tomt eller halvt fyldt ?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        En ting er fakta, noget andet er tolkningen af fakta, det er to forskellige ting. Der er bestemt folk der foretrækker at nedtone nuværende situation, mens andre ser det mere positivt. Er glasset halvt tomt eller halvt fyldt ?
        Er det ikke ligegyldigt. Det ene er jo ikke mere rigtigt end det andet.

        Nu ved jeg ikke hvem dine indlæg er rettet imod, derfor jeg spørger, men eftersom jeg bragte tråden op, med det at vi faktisk har færre point, så tænkte jeg du måske henvendte dig til mig. Såfremt, vil jeg bare sige, at jeg også kun bragte rene og skære facts. Det var ikke for at være det som folk kalder negativ, blot en straight observation, som jeg synes er spøjs, dog behagelig.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Er det ikke ligegyldigt. Det ene er jo ikke mere rigtigt end det andet.

          Nu ved jeg ikke hvem dine indlæg er rettet imod, derfor jeg spørger, men eftersom jeg bragte tråden op, med det at vi faktisk har færre point, så tænkte jeg du måske henvendte dig til mig. Såfremt, vil jeg bare sige, at jeg også kun bragte rene og skære facts. Det var ikke for at være det som folk kalder negativ, blot en straight observation, som jeg synes er spøjs, dog behagelig.
          Det var ikke møntet på dig. Det var bare møntet på den debat som har kørt siden JM kom til .

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Det var ikke møntet på dig. Det var bare møntet på den debat som har kørt siden JM kom til .
            Som er en helt fair debat, som man på ingen måde kan konkludere på endnu.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Som er en helt fair debat, som man på ingen måde kan konkludere på endnu.
              Nej, vil også sige at det først er næste sæson som for alvor bliver hans svendestykke. Men derfor virker det jo til at der er kommet noget bund i holdet som gør at vi kan vinde en 1-0, komme tilbage efter at være bagud og så det største mirakel at alle at CN nu er blevet farlig.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                Nej, vil også sige at det først er næste sæson som for alvor bliver hans svendestykke. Men derfor virker det jo til at der er kommet noget bund i holdet som gør at vi kan vinde en 1-0, komme tilbage efter at være bagud og så det største mirakel at alle at CN nu er blevet farlig.
                Enig. Mht. til CN skal jeg lige se det over nogle flere kampe, før jeg begynder at tro på, at han har fundet formlen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Præcist. Det er klart, at visse personer herinde, som fra starten var Kent tilhængere og skeptiske overfor JM, nu skal træde vande og finde nye argumenter, nu hedder det sig, at det bare er et tilfældigt øjebliksbillede. Jovist, ligaen er tæt, men havde det ikke været for den katastrofale start, hvor holdet ikke var på plads, havde vi været solidt i top 4 lige nu, med afstand til de øvrige. Faktum er, at vi har gang i en stime og en stabilitet, som Kent på intet tidspunkt præsterede. Derfor står indtrykket ret klart tilbage, at JM har rykket OB i positiv retning, og dermed tegner der sig et billede af, at det var rigtigt at justere kursen lidt, og ikke sådan en urkatastrofe, som nogen har haft travlt med at udskrige det til, alene baseret på en svær start.
                  Det er fuldstændig rigtigt. Der er virkelig blevet truffet nogle valg og købt spillere, som har højnet kvaliteten i holdet markant. Vi ligner jo faktisk et hold, som ikke bare er nummer 4, men måske har ligaens 4. bedste trup. Det er vi sgu længe siden at jeg har siddet med den følelse, selvom jeg nok er en af dem, som mener at vi også under Kent havde en trup vi burde have fået mere ud af. Nu er vi bare endnu bedre og angriberne er ikke engang igang endnu. Hvis det også kommer kan det blive en flot sæson, men der skal bare ikke mere end en skade til tverskov eller Drachmann og så tror jeg vi bliver meget svækket, men holder de sig skadesfri og holder vi gryte resten af sæsonen, så bør vi glide rimelig komfortabelt med i top 6

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Enig. Mht. til CN skal jeg lige se det over nogle flere kampe, før jeg begynder at tro på, at han har fundet formlen.
                    Jeg tror ikke vi skal forvente at han scorer hver anden kamp, men mindre kan også gøre det. Han har uden tvivl manglet noget selvtillid og forhåbentlig kan de marginaler han har haft på det seneste gøre ham 5% mere skarp.
                    Vi har brug for mål fra midtbanen, for der kommer ikke mange fra angriberne.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Som er en helt fair debat, som man på ingen måde kan konkludere på endnu.
                      Man kan ikke konkludere noget endeligt. Men derfor kan man godt analysere sig frem til at pilen peger i den rigtige retning og at der er klar fremgang at spore.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Det er fuldstændig rigtigt. Der er virkelig blevet truffet nogle valg og købt spillere, som har højnet kvaliteten i holdet markant. Vi ligner jo faktisk et hold, som ikke bare er nummer 4, men måske har ligaens 4. bedste trup. Det er vi sgu længe siden at jeg har siddet med den følelse, selvom jeg nok er en af dem, som mener at vi også under Kent havde en trup vi burde have fået mere ud af. Nu er vi bare endnu bedre og angriberne er ikke engang igang endnu. Hvis det også kommer kan det blive en flot sæson, men der skal bare ikke mere end en skade til tverskov eller Drachmann og så tror jeg vi bliver meget svækket, men holder de sig skadesfri og holder vi gryte resten af sæsonen, så bør vi glide rimelig komfortabelt med i top 6

                        Det ser langt mere fornuftigt og sammenhængende ud end under KN, og bare den lettelse det er ikke at høre en skrigeskinke på sidelinjen desperat forsøge at råbe spillerne igang er en lettelse.

                        Drachmann har virkelig hjulpet på midten og er imo den mand vi har manglet siden Djemba - Djemba smuttede.
                        Tverskov er vigtig men skal arbejde med at minimere fejlene som der desværre stadig er en del af.
                        Gryte er ikke længere så pointgivende som tidligere, hvilket også kan skyldes at midtbane og forsvar ikke sejler defensivt som tidligere. Jeg ville med glæde sende Gryte videre til vinter og lade Oliver tage over.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Man kan ikke konkludere noget endeligt. Men derfor kan man godt analysere sig frem til at pilen peger i den rigtige retning og at der er klar fremgang at spore.
                          Det kan man sagtens ja, men man kan jo også sagtens argumentere for, at vi så lignende tendenser i Kents første sæson f.eks., og vi ved jo alle hvordan det gik. Dengang havde vi også 21 point efter 16 kampe, vi havde slået FCK hjemme, vi havde vundet i Brøndby og vi havde rundbarberet FCN med 5-1 på udebane. Der var også mange positive takter, og det var med en ringere trup end vi har nu, især i forsvaret og på målmandsposten, hvor vi jo havde kæmpe problemer på sidstnævnte position i det efterår.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Enig. Mht. til CN skal jeg lige se det over nogle flere kampe, før jeg begynder at tro på, at han har fundet formlen.
                            Absolut. Men den igår havde han jo bare tidligere fyret udover sidelinjen, og begejstringen sidder nok stadig en del i kroppen. Og selvfølgelig kan det godt være det bare er en Jønsson opblomstring, men det kunne godt virke som om at hans måde at skyde på er lagt lidt om, så skal jeg ikke kunne sige om det er trænerteamet eller CN der har fokuseret på det, men er jo fedt at man jan udvikle på de ting.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Det kan man sagtens ja, men man kan jo også sagtens argumentere for, at vi så lignende tendenser i Kents første sæson f.eks., og vi ved jo alle hvordan det gik. Dengang havde vi også 21 point efter 16 kampe, vi havde slået FCK hjemme, vi havde vundet i Brøndby og vi havde rundbarberet FCN med 5-1 på udebane. Der var også mange positive takter, og det var med en ringere trup end vi har nu, især i forsvaret og på målmandsposten, hvor vi jo havde kæmpe problemer på sidstnævnte position i det efterår.
                              Til gengæld havde vi en Rasmus Falk, som vi var dybt afhængig af. Alt chanceskabende gik igennem ham og da han var væk faldt vi sammen.

                              Vi er ikke på samme måde afhængig af individuelle præstationer i dag. Jo, hvis Drachmann bliver skadet vil det da være en svækkelse, men ikke i samme grad som med Falk. Vi har flere der kan 80% af det Drachmann kan - vi havde ingen der kunne 50% af det Falk kunne(/kan).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Absolut. Men den igår havde han jo bare tidligere fyret udover sidelinjen, og begejstringen sidder nok stadig en del i kroppen. Og selvfølgelig kan det godt være det bare er en Jønsson opblomstring, men det kunne godt virke som om at hans måde at skyde på er lagt lidt om, så skal jeg ikke kunne sige om det er trænerteamet eller CN der har fokuseret på det, men er jo fedt at man jan udvikle på de ting.
                                Forskellen på en CN og en Jönsson opblomstring er også, at selv når det ikke kører for CN arbejder han i det mindste stenhårdt. Det kunne man ikke sige om RJ.

                                Comment

                                Working...
                                X