Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Meget fint og ærligt interview om situationen fra JM:
    https://www.fyens.dk/ob/Vi-tager-imo...rtikel/3274053
    Det lyder godt og viser tydelig at ham ser problemerne helt klart.
    Lad os bare alle håbe at han er lige så god træner som han er til at kommunikere. Så skal det nok gå. Men han siger mange af de rigtige ting ja.

    Træls at høre at JJ,Casper og Ryan måske ikke bliver klar

    Comment


      Noget af det mest ærlige jeg har hørt fra en OB træner siden Ove Peee

      - Vi har afsluttet mest af alle hold i Superligaen. Til gengæld er vi det hold, som har ramt målet næstfærrest gange og det siger jo noget om kvalitet, der mangler. Vi er ikke der, hvor kampene afgøres, og det er ikke første gang, at vi siger det om et OB-hold.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Meget fint og ærligt interview om situationen fra JM:
        https://www.fyens.dk/ob/Vi-tager-imo...rtikel/3274053
        Det lyder godt og viser tydelig at ham ser problemerne helt klart.
        Første og vigtigske punkt i al problemløsning er, erkendelse af problemet. Her er klar tale og intet stukket ind under gulvtæppet. Problemet er stort, spændende hvad trænerteam og ledelse kan og vil investere i løsningen, og hvor lang tid man giver projektet.
        Mvh
        PNL

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Noget af det mest ærlige jeg har hørt fra en OB træner siden Ove Peee

          - Vi har afsluttet mest af alle hold i Superligaen. Til gengæld er vi det hold, som har ramt målet næstfærrest gange og det siger jo noget om kvalitet, der mangler. Vi er ikke der, hvor kampene afgøres, og det er ikke første gang, at vi siger det om et OB-hold.
          Ja. Det er noget helt andet end Kent's "vi var ja god med"- og "forbandet"-snak. Nogen som ser faktisk problemerne gør det første skridt at løse de. Og at indrømme at ham selv fejlvurderede efter de træningskampe hvor vi står viser selvtillid og klarhed jeg altid savnede hos Kent.
          At se en træner som er stærk nok at vise selvkritik giver tiltro til ham. Tror JH valgte denne gang rigtig.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af s1nd Se indlæg
            Men bare rolig fmprOB..

            "- Det er en klub, der er i fuld gang med implementeringen af en ny strategi og ny spillestil. Nu bliver det min opgave at tage del i den proces og få den foldet ud i hele den sportslige sektor, så vi får skabt det bedst mulige fundament for et OB i dansk fodbolds absolutte top.

            Jesper Hansen begynder som ny sportsdirektør i OB den 1. juni 2013."

            Lad os vente i spænding. Måske 2020 er året!
            Puha - tak.
            Ja, ord er taknemmelige i nuet. Men kan ramme som en boomerang.

            Men JH har vel også skabt det bedst mulige fundament. Det er så bare elendigt.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Puha - tak.
              Ja, ord er taknemmelige i nuet. Men kan ramme som en boomerang.

              Men JH har vel også skabt det bedst mulige fundament. Det er så bare elendigt.
              Nu kommer det nok lidt an på hvad man definerer som fundamentet, men umiddelbart er der blevet fejlet en del på transfersiden og kommunikationssiden, så er der masser af diskussioner omkring hvor meget af det der er JH, men medansvar har han som minimum.

              Tilgengæld er der forhåbentlig investeret ordentligt i ungdomssiden og facilitetssiden (der må gerne snart komme nyt) og nu så meget styr på økonomi delen, i hvert fald i OB at vi gerne som minimum ligger omkring de nul.

              Så set udfra førsteholdet, som naturligt nok er det der betyder mest for folk har det ikke set godt ud, men fundamentet for OB som klub tror jeg ikke nødvendigvis er elendigt, selvom det selvfølgelig skal måles over en lang periode.

              Comment


                Jacob Michelsen vokser virkelig på mig. Han virker moden, og selv om han selvfølgelig er nødt til at beskytte spillerne og sig selv en smule ved at nedtone kritikken med diverse statistikker, så er han stadig ærlig og kan, som jeg ser det, identificere de problemer, der er medvirkende til, at vi konstant går fra banen uden at vinde.

                Er spillerne så gode nok til rent faktisk at gøre noget ved det? Det vil tiden vise, men jeg synes Michelsen virker både reflekteret og velformuleret, og jeg håber virkelig på, at han kan være manden der bringer os succes på den lange bane.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Jacob Michelsen vokser virkelig på mig. Han virker moden, og selv om han selvfølgelig er nødt til at beskytte spillerne og sig selv en smule ved at nedtone kritikken med diverse statistikker, så er han stadig ærlig og kan, som jeg ser det, identificere de problemer, der er medvirkende til, at vi konstant går fra banen uden at vinde.

                  Er spillerne så gode nok til rent faktisk at gøre noget ved det? Det vil tiden vise, men jeg synes Michelsen virker både reflekteret og velformuleret, og jeg håber virkelig på, at han kan være manden der bringer os succes på den lange bane.
                  Enig. Hvor er det dejligt at han erkender, og samtidig påpeger de problemstillinger der på nuværende tidspunkt er. Og ja, så kan man så diskutere om spiller materialet er til de ambitioner som han, klubben(forhåbentlig) og fans har. Det må tiden vise.

                  Comment


                    Hvor er Randers dog ringe.. Hvor var det godt at vi kunne give dem deres første og sikkert eneste sejr i et stykke tid.

                    Jeg er bekymret

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hvor er Randers dog ringe.. Hvor var det godt at vi kunne give dem deres første og sikkert eneste sejr i et stykke tid.

                      Jeg er bekymret
                      Så gjorde jeg det sgu igen!!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Så gjorde jeg det sgu igen!!
                        Jeg begynder snart at oddse efter dine kald, det må være sort magi for Esbjerg faldt da helt sammen..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                          Jeg begynder snart at oddse efter dine kald, det må være sort magi for Esbjerg faldt da helt sammen..
                          Det er altså vildt hvor meget jinx der er spyttet ud efterhånden. Men det var vel fint for os. Så vi lever med det.
                          Men det virker kun når jeg er oprigtig. Hvis jeg prøver med et falsk jinx for at hjælpe os selv virker det ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det er altså vildt hvor meget jinx der er spyttet ud efterhånden. Men det var vel fint for os. Så vi lever med det.
                            Men det virker kun når jeg er oprigtig. Hvis jeg prøver med et falsk jinx for at hjælpe os selv virker det ikke
                            Du kaldte da Sønderjyske sejr, så ikke helt ved siden af..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Du kaldte da Sønderjyske sejr, så ikke helt ved siden af..
                              Men det var også oprigtigt da jeg sagde det. Jeg troede på det..

                              Men tror oprigtigt og 1.000.000% sikkert også at vi taber i morgen..

                              Comment


                                Vejle er bare en klasse over os over hele linjen! Ligegyldigt om de så måtte løbe tørre for kræfter i anden halvleg. De burde føre med mere end det ene mål.

                                Comment

                                Working...
                                X