Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg ser intet der taler for en Top 4 mm at man hentede Daniel Høegh,Rasmus Falk og Makrini tilbage til klubben samtidig med man beholdt og forlængede med Grytebust. Så ville det være realistisk at snakke top 4.
    Alt det Top 4 de såkaldte eksperter kommer med(og det er efterhånden mange) viser jo bare at de ikke helt 100% er inde under huden på hvad der sker i klubberne. Ihvertfald ikke OB. Tror man virkelig at JM kan rykke spillerne så meget på kort tid?

    Jeg tror nu stadig vi får en fornuftig sæson og skal kæmpe med om Top 6. Men at vi skulle overhale FCN uanset hvor mange de nu sælger kan jeg ikke se.
    Og så ser jeg stadig AGF et kvart skridt foran os

    Comment


      Var eksperterne ikke også optimistiske på jeres vegne, da I lige havde ansat Kent? Ikke sikkert at ny træner er nok. men et stort skridt på vejen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Lad os være helt ærligt, Kusk er klasser bedre end Greve, eller hvad vi ellers kan præstere på kanterne. Det han lige hiver op ad lommen og afgør kampen i går med, eller da han afgør kampen i overtiden mod FCK i foråret f.ek., det er så meget noget af det vi har manglet og givetvis stadig mangler. Jeg ser stadig ikke andre i truppen end AK som kan træde op og finde den ekstra kvalitet frem i de vigtige kampe, og når det spidser til, og vi ved jo, at der også følger en stor ustabilitet med ham.
        Klasser bedre er stadig overdrevet. Men bedre og mere målfarlig er han ihvertfald.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af PerserBIF Se indlæg
          Var eksperterne ikke også optimistiske på jeres vegne, da I lige havde ansat Kent? Ikke sikkert at ny træner er nok. men et stort skridt på vejen.
          Det har de været alle år under Kent. Mens de fleste af os herinde har sagt 7-10 alle år. Så deeeet... Eksperter. Jo jo

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Lad os være helt ærligt, Kusk er klasser bedre end Greve, eller hvad vi ellers kan præstere på kanterne. Det han lige hiver op ad lommen og afgør kampen i går med, eller da han afgør kampen i overtiden mod FCK i foråret f.ek., det er så meget noget af det vi har manglet og givetvis stadig mangler. Jeg ser stadig ikke andre i truppen end AK som kan træde op og finde den ekstra kvalitet frem i de vigtige kampe, og når det spidser til, og vi ved jo, at der også følger en stor ustabilitet med ham.
            Skal vi ikke bare blive enige om at det var et kæmpe målmands drop på det frispark... og det var en kamp der lige så godt kunne være endt med en hjemmesejr.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af PerserBIF Se indlæg
              Var eksperterne ikke også optimistiske på jeres vegne, da I lige havde ansat Kent? Ikke sikkert at ny træner er nok. men et stort skridt på vejen.
              Jo, de tror altid at OB er et eventyr.

              Som da vi ansatte KN, som du nævner, plus vi skiftede noget der lignede et halvt hold, samt vi havde en del helt unge spillere. Der var gudhjælpemig eksperter der tippede os helt op på en bronze.

              Jeg har dem nu mistænkt for det mere handler om opmærksomhed/kliks, end det handler om en egentlig vurdering.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Ja den havde jeg ikke set komme...

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-martin-pusic/

                Comment


                  Efb bliver pryglet af FCN tror jeg. Kan simpelthen ikke se os ende over dem selvom de måske mister 1-2 profiler

                  Comment


                    Nåh. Mathias Jensen skadet i baglåret. Han er nok ude et stykke tid. Spændende at se om det betyder noget. Eller hvor meget

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Nåh. Mathias Jensen skadet i baglåret. Han er nok ude et stykke tid. Spændende at se om det betyder noget. Eller hvor meget
                      Ja, Du fik lige jinxet dem godt og grundigt.. Forsæt endelig ;)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                        Ja, Du fik lige jinxet dem godt og grundigt.. Forsæt endelig ;)
                        Ja kampen ændrede pænt karakter efter han gik ud. Stadig FCN der styrer det men EfB er kommet meget mere med. Ligner dog ikke noget specielt farligt mandskab hvis du kan holde kanterne lidt nede

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Nåh. Mathias Jensen skadet i baglåret. Han er nok ude et stykke tid. Spændende at se om det betyder noget. Eller hvor meget
                          Håber den er kortvarig, så det ikke får betydning for skifte eller landshold.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Hvor er det utroligt som Bo Henriksen allerede har sat et slagkraftig mandskab sammen efter de har mistet et halvt hold. De spiller fuldstændig lige op med FCK i parken.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Hvor er det utroligt som Bo Henriksen allerede har sat et slagkraftig mandskab sammen efter de har mistet et halvt hold. De spiller fuldstændig lige op med FCK i parken.
                              Det er vildt. Jeg vil gerne erklære den mand genial. De bliver en kæmpe pain in the ass igen i år. Rækker ikke nødvendigvis til top 6, men kan slet ikke se dem rykke ned.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Hvor er det utroligt som Bo Henriksen allerede har sat et slagkraftig mandskab sammen efter de har mistet et halvt hold. De spiller fuldstændig lige op med FCK i parken.
                                Jeg skulle lige til at skrive det samme.

                                Det er ligemeget hvilke spillere han sætter på hvilke pladser. Det hold hænger bare sammen.

                                Og det er jo på ingen måde anti-fodbold heller. Fin fodbold de spiller.

                                Comment

                                Working...
                                X