Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Nej det er de bestemt ikke. Men de er solide. De lukker 3. færrest mål ind sidste sæson, og de fleste af de point de fik i starten af foråret der gjorde at de landede den top 6 plads, var primært på baggrund af at de eksekverede på de simple ting, især dødbolde. Samme opskrift lagde i bund og grund også fundamentet for Horsens top 6 plads. Der skal sgu ikke meget mere til i Superligaen.
    Så er det jo godt at det er en af vores specialiteter....... Eller nowet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Så er det jo godt at det er en af vores specialiteter....... Eller nowet
      Kan det blive, var jo også en del af Jakobs succesopskrift i SønderjyskE. Men jeg har lidt svært ved at se den nuværende trup eksekvere det.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Kan det blive, var jo også en del af Jakobs succesopskrift i SønderjyskE. Men jeg har lidt svært ved at se den nuværende trup eksekvere det.
        Ja vi må se om nogle af de kommende tilgange kan ændre på dette. Det vil gøre os mere fleksibel som JM så gerne vil. Men tvivler på at det er noget han kan trylle frem her fra sæsonstart

        Comment


          Jeg læser at både FCM og BIF sælger sæsonkort som aldrig før, hvor mange har vi solgt? Og hvad ligger vores snit på?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
            Jeg læser at både FCM og BIF sælger sæsonkort som aldrig før, hvor mange har vi solgt? Og hvad ligger vores snit på?
            1800
            https://www.bt.dk/superligaen/rekord...roendby-og-fcm
            We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

            Comment


              Sys ellers BIF fans ikke mener de har medløber fans. Hvordan kan deres sæsonkort antal så stige så meget. Plus tilskuer tal efter de er kommet i toppen igen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                Sys ellers BIF fans ikke mener de har medløber fans. Hvordan kan deres sæsonkort antal så stige så meget. Plus tilskuer tal efter de er kommet i toppen igen
                Fordi de har en sportsdirektør, der kan finde ud af at udtale sig til medierne, og som har fremlagt et projekt, de tror på.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
                  Fordi de har en sportsdirektør, der kan finde ud af at udtale sig til medierne, og som har fremlagt et projekt, de tror på.
                  Øhm. Nu det intet med deres sportsdirektør at gøre. ? Deres fans siger de ikke har medløber fans. Men deres tilskuere al er steget. Plus sæsonkort antal er steget. = Så har de jo medløber fans

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    Øhm. Nu det intet med deres sportsdirektør at gøre. ? Deres fans siger de ikke har medløber fans. Men deres tilskuere al er steget. Plus sæsonkort antal er steget. = Så har de jo medløber fans
                    Find et hold i verden som ikke vinder fans på succes`... måske St. Pauli kan komme tæt på, men selv de ville få endnu flere fans, hvis de pludselig kom i Bundesligaen igen.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Selvfølgelig har vi medløberfans. sådan er det alle steder hvor man har vundet titler og er med i toppen. Vi har bare forsvaret os med at vi ikke alle sammen er medløber fans. Vi har haft gode tilskuere tal, selv i de dårlige år. Du tror ikke der kommer flere tilskuere hos jer, hvis I kommer op og kæmper om medaljer?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af PerserBIF Se indlæg
                        Selvfølgelig har vi medløberfans. sådan er det alle steder hvor man har vundet titler og er med i toppen. Vi har bare forsvaret os med at vi ikke alle sammen er medløber fans. Vi har haft gode tilskuere tal, selv i de dårlige år. Du tror ikke der kommer flere tilskuere hos jer, hvis I kommer op og kæmper om medaljer?
                        Sådan er det for alle hold i verden, hos nogen er der bare en større fast stamme :).
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af PerserBIF Se indlæg
                          Selvfølgelig har vi medløberfans. sådan er det alle steder hvor man har vundet titler og er med i toppen. Vi har bare forsvaret os med at vi ikke alle sammen er medløber fans. Vi har haft gode tilskuere tal, selv i de dårlige år. Du tror ikke der kommer flere tilskuere hos jer, hvis I kommer op og kæmper om medaljer?
                          Til den største kamp i flere år, CL kval kampen mod Villareal var der ikke engang udsolgt; der manglede 3.000 så hvad tror du selv?

                          Nogle medier prøver jo faktisk at gøre jer til en slags for undtagelse af regelen - og fokuserer kun på de positive ting.

                          Personligt er jeg blevet stenet ved Brøndby Stadion af nogle af jeres kære elementer, og det var endda efter I vandt.

                          Jeg har gjort et stort nummer ud af at mene, at I er ikke en døjt anderledes hvad angår tilskuertal, end så mange andre. Går det godt får I flere, når det går dårligt færre.

                          Og at den kritik der er af klub, ledere og spillere herinde ikke er specielt hårdere end den er hos jer, eller andre klubber, der har ambitioner.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Har siddet og set en smule af dels Vejle mod Hobro, Sønderjyske mod AAB, og nu FCM mod AGF. Niveauet virker ikke så højt. Mon det bare er mig, der er blevet forvænt med VM niveau? Er meget spændt på vores udtryk i morgendagens kamp.

                            Comment


                              Mikkel Bischoff og Tommy Bechmann har begge to OB som nr 4 efter grundspillet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Mikkel Bischoff og Tommy Bechmann har begge to OB som nr 4 efter grundspillet
                                Altså foran FCN, det må forudsætte at FCN sælger gevaldigt ud og ikke finder de sædvanlige erstatninger fra ungdomsafdeling eller andre klubber.

                                Som det ser ud lige nu er OB pænt bagud i forhold til FCN ... og efter FCN er det mest gråt.

                                OB er sandsynligvis foran de 3 oprykkere, men ikke med meget og resten (ikke top 4 og bund 3) er meget lige med OB ... sådan ser jeg det.

                                OB slutter fra 7-12, det er mit gæt.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X