Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2018/2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægEr jo faktisk sket før, og ved ikke om det spiller ind at dommeren bagefter udtalte det burde have været rødt, men tvivler på de gør det.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægIkke når det gælder en spiller fra Brøndby. Men det er da paradoksalt at vold mod en Vejle spiller ikke bliver straffet, med tanke på at en telefon samtale gav 5 dages karantæne til Sormani.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægIkke når det gælder en spiller fra Brøndby. Men det er da paradoksalt at vold mod en Vejle spiller ikke bliver straffet, med tanke på at en telefon samtale gav 5 dages karantæne til Sormani.Last edited by Entusiastens; 12-12-2018, 00:45.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægTøfting har os til at slutte på 4.plads efter grundspillet. Det er noget værre lort ... Den mand har aldrig ret i noget. Det ligner en 10.plads nu."Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægHavde ellers set EFB som solide, men ikke til at fastholde top 8.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSå er vi ude af top 6. Esbjerg i gang med at rundbarberer fcn i hvad der nok er Kasper Hjulmands sidste kamp som fcn træner.
Altså har du trukket din logik i en automat eller hvad :D ... jeg ved godt at du elsker at lade dig farve af hvem du synes om osv. jeg gør det selv med de bundløse hold som City osv. men alligevel ...
Har du hemmelig info om at han har begået et eller andet dybt kriminelt siden i tirsdags :D.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæghttps://www.bt.dk/superligaen/det-sa...andler-med-fcn
Altså har du trukket din logik i en automat eller hvad :D ... jeg ved godt at du elsker at lade dig farve af hvem du synes om osv. jeg gør det selv med de bundløse hold som City osv. men alligevel ...
Har du hemmelig info om at han har begået et eller andet dybt kriminelt siden i tirsdags :D.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægNu skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige hvad andre mener i forhold til om det er fyring eller Hjulmand der vil videre, men både GF og Aab kunne da sikkert stå klar til sommer med større budgetter og bedre mulighed for at skabe de store resultater. Og så ved jeg ikke om Rosenborg muligheden er helt død.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægNu skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige hvad andre mener i forhold til om det er fyring eller Hjulmand der vil videre, men både GF og Aab kunne da sikkert stå klar til sommer med større budgetter og bedre mulighed for at skabe de store resultater. Og så ved jeg ikke om Rosenborg muligheden er helt død.
Comment
Comment