Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2018/2019
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægLækkert! jeg tænker faktisk, at vi har ramt ret rigtigt med en mere fleksibel stil: Tempo, teknik og fysisk formåen er ikke hinandens modsætninger, men derimod alle nødvendige elementer der skal spille sammen.
Synes nu også, at possessionbold også kunne være ret kynisk og charmeforladt at se på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægHvad hvis man har bolden mest fordi man ikke tager nogen chancer i opspillet? Den gik galt for fodbolden for ca 10 år siden, hvor man holdt op med at afslutte og at tage chancer i opspillet.
I øvrigt så er der vel ikke de store forskel på den måde som Barcelona og mere kyniske hold forsvarer på? Forskellen ligger vel mere i om hvad man gør med bolden efter den er erobret
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJa, det er nok fint at der lige er et par kampe endnu inden vi møder dem. De klip jeg har set fra den kamp afslører dog at EfB i den grad var usikre i forsvaret i går, måske fordi de manglede Austin til at kitte holdet sammen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægSå kampen og umiddelbart glædede jeg mig mere over at møde Esbjerg i pokalen end frygtede at møde Aab i ligaen. Halsti var helt væk. Det lignede i perioder os fra starten af sæsonen.
Jeg antager nuogså at AaB næppe kan holde scoringsniveauet når de møder et rigtigt forsvar .. og ja EfB er helt sikkert ikke den værste lodtrækning for os.Last edited by manner; 01-12-2018, 13:29.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægI de bundløse klubber som City og delvist Barcelona fungerer konceptet fint ... tænker også der er klubber i Tyskland der kører den stil uden at vide det specifikt.
For mig at se må det aldrig blive sådan at det er smartest at have bolden mindst, sådan er det jo i, (for) mange kampe pt.
Det er min opfattelse.
Den måde Frankrig vandt VM på er min absolutte skræk!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHalsti havde bestemt ikke en god dag på kontoret i går. Kanske luften er ved at smutte ud af den vestjyske ballon. Højbjerg var måske ikke direkte impliceret i scoringerne i går, men det var han mod OB, og mod Vendsyssel viste han også usikkerhedstegn, så hans selvsikkerhed er måske ikke i top pt.
Jeg antager nuogså at AaB næppe kan holde scoringsniveauet når de møder et rigtigt forsvar .. og ja EfB er helt sikkert ikke den værste lodtrækning for os.
Det gav tryghed og selvtillid som avlede endnu flere points.
EFB er ikke et top 6 hold, og de skal være glade for at de allerede har skrabet så meget sammen så de nok undgår hårde nedryknings kampe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægSejr til FCM. Dem og FCK er alligevel for langt foran. Så bedre at distancere de hold der ligger under os med så mange point som muligt
Comment
-
Enten uafgjort mellem SJE-FCN eller en FCN-sejr, hvis det absolut ikke skal blive en pointdeling. Med en sønderjysk sejr vil de nemlig også være på 24 point, som pt. er grænsen mellem top-6 og bund-8. Det er et for mig et mindre optimalt scenarie end 10. pladsen og ned isoleres, for jeg ser hellere, at der er færre konkurrenter til top-6, og tror ikke, at en sejr til FCN vil være starten på en sejrsstime for dem. Holdet er så ungt, at fortsat vil være ustabile.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlægFandme snyd, hvis FCM kan få 3 point i en kamp mellem FCN og SJE Så tror jeg godt jeg vil smække 1000 kr på dem som mestreBelieve OB
Comment
Comment