Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2018/2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHan ender nok som endnu et fejlskud af Gaarde. Han er lige så slem som JH.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægNej. Gaarde er klubmand. Hvis vi havde samme som sportsdirektør tror jeg snoren ville være længere, selv hvis vedkommende var lige så elendig til spillerindkøb som JH.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægEnig. OB fans er ikke værre end alle mulige andre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægDu har givetvis ret. Jeg savner bare klubkoryfæerne, men den tid er desværre for længst forbi.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af s1nd Se indlægJeg drømte at Troels Bech blev sportsdirektør i OB. Jeg måtte godt nok ikke skrive det herinde, sagde han.
Det sker nok ikke... Men! Det må betyde, at der snart sker noget andet vildt. Det kan jeg mærke! ;)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af s1nd Se indlægJeg drømte at Troels Bech blev sportsdirektør i OB. Jeg måtte godt nok ikke skrive det herinde, sagde han.
Det sker nok ikke... Men! Det må betyde, at der snart sker noget andet vildt. Det kan jeg mærke! ;)
Jeg er sikker på at zorniger nok skal fortælle hvem han vil have, og hvem han vil have, hvis førsteprioriteten ikke er mulig.
Og så sidder Oscar i baggrunden med en blankocheck, hvis det er vigtigt nok.
Det imponerer ikke mig så voldsomt. Ville gerne se troels begå sig uden zornigers netværk og oscars penge.
Comment
Comment