Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Han ender nok som endnu et fejlskud af Gaarde. Han er lige så slem som JH.
    Men alligevel rammer de Top 6 stortset hvert år. Bu hu. Stakkels nordjyder

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Han ender nok som endnu et fejlskud af Gaarde. Han er lige så slem som JH.
      og et dårligt salg tik Kina, som vel er 3-4 gange højre end alle JHs salg på 5år. Nej Gaarde er næstdårligst, og det udstiller jo JH totalt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        og et dårligt salg tik Kina, som vel er 3-4 gange højre end alle JHs salg på 5år. Nej Gaarde er næstdårligst, og det udstiller jo JH totalt.
        Fuldstændig enig. JH ejer den trone

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Fuldstændig enig. JH ejer den trone
          Så er der da noget vi er bedst til

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Han ender nok som endnu et fejlskud af Gaarde. Han er lige så slem som JH.
            Nej. Gaarde er klubmand. Hvis vi havde samme som sportsdirektør tror jeg snoren ville være længere, selv hvis vedkommende var lige så elendig til spillerindkøb som JH.
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
              Nej. Gaarde er klubmand. Hvis vi havde samme som sportsdirektør tror jeg snoren ville være længere, selv hvis vedkommende var lige så elendig til spillerindkøb som JH.
              Det virker ellers ikke til at AaB-fansenes snor er specielt meget længere til Gaarde end vores er til JH.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                Det virker ellers ikke til at AaB-fansenes snor er specielt meget længere til Gaarde end vores er til JH.
                Enig. OB fans er ikke værre end alle mulige andre.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Enig. OB fans er ikke værre end alle mulige andre.
                  Nej snarere tværtimod. AaBs fans demonstrerer ved træningen fordi de er kommet i top 6 og røg ud i kvartfinalen af pokalen. OB har ikke opnået nogen af delene i henholdsvis 7 og 8 år. Det imponerer mig, at folk overhovedet kan svinge noget optimisme op, fordi vi får en ny træner, når det stadig er den samme uduelige ledelse der tager de afgørende beslutninger.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Det virker ellers ikke til at AaB-fansenes snor er specielt meget længere til Gaarde end vores er til JH.
                    Du har givetvis ret. Jeg savner bare klubkoryfæerne, men den tid er desværre for længst forbi.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                      Du har givetvis ret. Jeg savner bare klubkoryfæerne, men den tid er desværre for længst forbi.
                      Frygter alvorligt at JH ender som et koryfæer, og får medalje for 25 års tro tjeneste. Overrækkelsen sket til et lokalt opgør mod Otterup i 2. division.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Frygter alvorligt at JH ender som et koryfæer, og får medalje for 25 års tro tjeneste. Overrækkelsen sket til et lokalt opgør mod Otterup i 2. division.
                        Hvad har du mod Otterup?

                        Comment


                          Jeg drømte at Troels Bech blev sportsdirektør i OB. Jeg måtte godt nok ikke skrive det herinde, sagde han.

                          Det sker nok ikke... Men! Det må betyde, at der snart sker noget andet vildt. Det kan jeg mærke! ;)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af s1nd Se indlæg
                            Jeg drømte at Troels Bech blev sportsdirektør i OB. Jeg måtte godt nok ikke skrive det herinde, sagde han.

                            Det sker nok ikke... Men! Det må betyde, at der snart sker noget andet vildt. Det kan jeg mærke! ;)
                            Han skulle være meget velkommen til at blive sportsdirektør i OB, hvis/når han en dag forlader Brøndby.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                              Han skulle være meget velkommen til at blive sportsdirektør i OB, hvis/når han en dag forlader Brøndby.
                              Der er bedre muligheder i BIF, så det sker kun hvis NT vælge at hobbyen OB må koste penge.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af s1nd Se indlæg
                                Jeg drømte at Troels Bech blev sportsdirektør i OB. Jeg måtte godt nok ikke skrive det herinde, sagde han.

                                Det sker nok ikke... Men! Det må betyde, at der snart sker noget andet vildt. Det kan jeg mærke! ;)
                                Nej, det sker nok ikke. Tror nu også man skal være meget påpasselig med at være alt for imponeret af Troels. Han har formået at samle et hold, stort uden danskere. Det er for mig ikke et kvalitetsstempel.
                                Jeg er sikker på at zorniger nok skal fortælle hvem han vil have, og hvem han vil have, hvis førsteprioriteten ikke er mulig.
                                Og så sidder Oscar i baggrunden med en blankocheck, hvis det er vigtigt nok.

                                Det imponerer ikke mig så voldsomt. Ville gerne se troels begå sig uden zornigers netværk og oscars penge.

                                Comment

                                Working...
                                X