Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Jesse Joronen i karantæne for FCK mod Esbjerg. Så skal de ud og have deres 3. målmand i kamp, ikke optimalt for os hvis Esbjerg skal tabe den kamp.
    Måske vi kan låne Gryte for den kamp til FCK...

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Fort Fyn status:
    9 Vundne. 5 uafgjorte. 3 tabte.
    Pointsnit 1,9.
    Nederlag er 2 gange FCK og 1 gang Aab.

    Det er sgu noget andet at tage på stadion i denne sæson :D

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Jesse Joronen i karantæne for FCK mod Esbjerg. Så skal de ud og have deres 3. målmand i kamp, ikke optimalt for os hvis Esbjerg skal tabe den kamp.
    Carlo Holse tilgengæld ude, så forhåbentlig kan det opveje det lidt.

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Jesse Joronen i karantæne for FCK mod Esbjerg. Så skal de ud og have deres 3. målmand i kamp, ikke optimalt for os hvis Esbjerg skal tabe den kamp.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Tror det er småting. Men småting tager lang tid i Odense. Så det bliver nok Vejle
    Det tror jeg desværre ikke.

    Stadionlejen blev sat ned, fordi stadion er slidt, under standard og ikke tidssvarende. Det lugter ikke af småting.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Er jeg den eneste, der tænker, at resultatet i går aftes mellem FCM og FCK er så perfekt, som det overhovedet kan blive?

    FCM får lidt vind i sejlene og noget selvtillid frem mod pokalfinalen (som de meget gerne må vinde), og FCK laver næppe samme nummer to gange i træk (skulle ligne Ståle dårligt at acceptere dette) og det kommer til at gå ud over Esbjerg i næste runde!
    Nej, du er ikke den eneste. Det var det bedste resultat for os i går. Og FCN kan gøre det til en perfekt weekend for os i aften. :-)

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja det er jeg helt sikker på. Hvad der mangler aner jeg ikke...

    Men det bliver spændende at følge og det passer jo helt sikkert ned i deres dagsorden med at politikkerne skal få stadion på dagsorden så der kan komme afklaring på hvordan alle de mangler der er skal udbedres
    Er det ikke at det må give kun siddepladser ved Europapokalkampe? Så måske er det én af de "småting".

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Tror det er småting. Men småting tager lang tid i Odense. Så det bliver nok Vejle
    Mon ikke man håber de “småting” vil blive fikset så man i kommunen er fri for at læse i samtlige aviser at fyns stolhed skal til Jylland for at spille deres europæiske hjemmekampe.. Det vil da være mega pinligt for dem...

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja det er jeg helt sikker på. Hvad der mangler aner jeg ikke...

    Men det bliver spændende at følge og det passer jo helt sikkert ned i deres dagsorden med at politikkerne skal få stadion på dagsorden så der kan komme afklaring på hvordan alle de mangler der er skal udbedres
    Tror det er småting. Men småting tager lang tid i Odense. Så det bliver nok Vejle

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af ErtuÄŸrul Se indlæg

    Virkelig? Taler vi om nogle store mangler, eller kan de krav blive opfyldt med lidt renovering hen over sommeren? (såfremt det skulle blive aktuelt). Har folk hørt mere om dette?
    Ja det er jeg helt sikker på. Hvad der mangler aner jeg ikke...

    Men det bliver spændende at følge og det passer jo helt sikkert ned i deres dagsorden med at politikkerne skal få stadion på dagsorden så der kan komme afklaring på hvordan alle de mangler der er skal udbedres

    Leave a comment:


  • Ertuğrul
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nogen der ved om det er OB eller kommunen der står for at udskifte græsset hvis det generelt ikke er godt nok?

    Det bliver desuden vildt spændende at se hvad der sker hvis OB kommer i europa.. Her har JJ og vidst også Enrico tidligere nævnt at vi nok er nød til at spille vores hjemmekamp i Vejle da Odense Stadion ikke lever op til de krav der er.....
    Virkelig? Taler vi om nogle store mangler, eller kan de krav blive opfyldt med lidt renovering hen over sommeren? (såfremt det skulle blive aktuelt). Har folk hørt mere om dette?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Er jeg den eneste, der tænker, at resultatet i går aftes mellem FCM og FCK er så perfekt, som det overhovedet kan blive?

    FCM får lidt vind i sejlene og noget selvtillid frem mod pokalfinalen (som de meget gerne må vinde), og FCK laver næppe samme nummer to gange i træk (skulle ligne Ståle dårligt at acceptere dette) og det kommer til at gå ud over Esbjerg i næste runde!
    Nej jeg tænkte nøjagtig det samme

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Er jeg den eneste, der tænker, at resultatet i går aftes mellem FCM og FCK er så perfekt, som det overhovedet kan blive?

    FCM får lidt vind i sejlene og noget selvtillid frem mod pokalfinalen (som de meget gerne må vinde), og FCK laver næppe samme nummer to gange i træk (skulle ligne Ståle dårligt at acceptere dette) og det kommer til at gå ud over Esbjerg i næste runde!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Nogen der ved om det er OB eller kommunen der står for at udskifte græsset hvis det generelt ikke er godt nok?

    Det bliver desuden vildt spændende at se hvad der sker hvis OB kommer i europa.. Her har JJ og vidst også Enrico tidligere nævnt at vi nok er nød til at spille vores hjemmekamp i Vejle da Odense Stadion ikke lever op til de krav der er.....

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    OB har superligaens 4. Dårligste græstæppe

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...s-bedste-bane/
    Pinligt

    Leave a comment:

Working...
X