Brøndby godt i gang med at skille hestene ad :) nu 3-2
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2018/2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægTillykke til Brøndby. Så kom de i Europa, nu dommerne åbenbart ikke har tænkt sig at dømme offside på dem i de her afgørende kampe. Den i dag er sgu nok den værste jeg har set i den her sæson.Last edited by sinus; 31-05-2019, 21:14.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægTillykke til Brøndby. Så kom de i Europa, nu dommerne åbenbart ikke har tænkt sig at dømme offside på dem i de her afgørende kampe. Den i dag er sgu nok den værste jeg har set i den her sæson.
Ja okay, ved 3-2 ... den er ret klar.Last edited by Entusiastens; 01-06-2019, 01:14.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Brøndby ansætter Niels Frederiksen som ny cheftræner. Ikke meget wauw effekt over ham.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...raener/7655738
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægBrøndby ansætter Niels Frederiksen som ny cheftræner. Ikke meget wauw effekt over ham.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...raener/7655738
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
Han må have været langt nede på deres prioritets liste, er meget overrasket. Der er nok ikke ret mange som vil trænerjobbet i Brøndby...
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHan passer da fint på beskrivelsen, og den strategi Ebbe Sand har beskrevet med at der skal flere fra egen akademi gennem nåleøjet .. jeg er nu ikke specielt overrasket over det valg.
Personligt blev jeg ekstremt træt af ham da han smadrede u21`s muligheder ved EM!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Nææh og konceptmæssigt passer det vel også meget godt.
Personligt blev jeg ekstremt træt af ham da han smadrede u21`s muligheder ved EM!
- Likes 1
Comment
Comment