Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Brøndby godt i gang med at skille hestene ad :) nu 3-2

    Comment


      Tillykke til Brøndby. Så kom de i Europa, nu dommerne åbenbart ikke har tænkt sig at dømme offside på dem i de her afgørende kampe. Den i dag er sgu nok den værste jeg har set i den her sæson.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Tillykke til Brøndby. Så kom de i Europa, nu dommerne åbenbart ikke har tænkt sig at dømme offside på dem i de her afgørende kampe. Den i dag er sgu nok den værste jeg har set i den her sæson.
        Undrer mig ikke, med Michael Tykgaard som dommer.
        Last edited by sinus; 31-05-2019, 21:14.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Tillykke til Brøndby. Så kom de i Europa, nu dommerne åbenbart ikke har tænkt sig at dømme offside på dem i de her afgørende kampe. Den i dag er sgu nok den værste jeg har set i den her sæson.
          Jeg fik ikke set kampen og kan kun se de her korte highlights ... hvornår ser du en offside?
          Ja okay, ved 3-2 ... den er ret klar.
          Last edited by Entusiastens; 01-06-2019, 01:14.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Brøndby ansætter Niels Frederiksen som ny cheftræner. Ikke meget wauw effekt over ham.
            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...raener/7655738

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Brøndby ansætter Niels Frederiksen som ny cheftræner. Ikke meget wauw effekt over ham.
              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...raener/7655738
              Han må have været langt nede på deres prioritets liste, er meget overrasket. Der er nok ikke ret mange som vil trænerjobbet i Brøndby...

              Comment


                Hahaha Brundby er da helt til grin

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                  Han må have været langt nede på deres prioritets liste, er meget overrasket. Der er nok ikke ret mange som vil trænerjobbet i Brøndby...
                  Han passer da fint på beskrivelsen, og den strategi Ebbe Sand har beskrevet med at der skal flere fra egen akademi gennem nåleøjet .. jeg er nu ikke specielt overrasket over det valg.

                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Han passer da fint på beskrivelsen, og den strategi Ebbe Sand har beskrevet med at der skal flere fra egen akademi gennem nåleøjet .. jeg er nu ikke specielt overrasket over det valg.
                    Nææh og konceptmæssigt passer det vel også meget godt.
                    Personligt blev jeg ekstremt træt af ham da han smadrede u21`s muligheder ved EM!
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Nææh og konceptmæssigt passer det vel også meget godt.
                      Personligt blev jeg ekstremt træt af ham da han smadrede u21`s muligheder ved EM!
                      Han skal være så hjertelig velkommen til at smadre Brøndby også. Han når ikke Jakob Michaelsen til sokkeholderne.

                      Comment


                        Lyngby foran 1-0 i Hjørring

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                          Lyngby foran 1-0 i Hjørring
                          Hvad skal vi dog med Lyngby i superligaen? Mon man kan spille på de går konkurs inden efteråret er omme?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Hvad skal vi dog med Lyngby i superligaen? Mon man kan spille på de går konkurs inden efteråret er omme?
                            Tja godt spørgsmål, men nu står der 2-0 på to forsvarsfejl.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg

                              Tja godt spørgsmål, men nu står der 2-0 på to forsvarsfejl.
                              Stik mod spil og chancer.

                              Comment


                                Lyngby må vel bare være det bedre hold?
                                Lyngby/Vendsyssel i ligaen? Same shit, different name ...

                                Comment

                                Working...
                                X