Mon ikke de har første træningsdag forkert. Ellers tror keg vi taber første kamp.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2018/2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægUinteressant, når nu Hareide så bort fra KEP?! ;-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Meldte tidligere op at ham fra Helsingør røg til VB. Men den faldt til jorden i sidste øjeblik og de henter ham her i stedet
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...isk-forsvarer/
Han havde vidst fået et bedre tilbud efter det hele næsten var på plads. Men mon dog det kunne være os?
Comment
-
Den her har gået under radaren hos mig grundet VM, men lidt over en time inde bliver der dykket lidt ned i OB og JM.
http://www.mediano.nu/oversigt/2018/...-kommende-sson
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægDen her har gået under radaren hos mig grundet VM, men lidt over en time inde bliver der dykket lidt ned i OB og JM.
http://www.mediano.nu/oversigt/2018/...-kommende-sson
"OB er et hold med massere af fart", øhhhhh, fra hvem?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg"Dykket ned" er vidst lidt af en overdrivelse. "Omtalt overfladisk" er nok en mere rammende beskrivelse. F.eks:
"OB er et hold med massere af fart", øhhhhh, fra hvem?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægGreve, Desler, RJL, JBL, AK har alle pænt med speed for deres position.. at vi ikke har udnyttet det ret godt under Kent er så en anden sag. Men der ER spillere med fart på holdet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægGreve, Desler, RJL, JBL, AK har alle pænt med speed for deres position.. at vi ikke har udnyttet det ret godt under Kent er så en anden sag. Men der ER spillere med fart på holdet.
Comment
-
Den eneste deciderede hurtigløber vi har, i min optik, er Ryan Laursen. Og så Mathias Jørgensen, hvis han bliver en del af truppen i næste sæson. At man bevæger sig godt og har en god løbekapacitet, er altså ikke det samme som at have massere af fart. FCN har i Asante, Amon, Mini, Damsgaard og Donyoh bl.a. massere af fart. Der er sgu langt fra dem og så ned til AK, Helenius, CN og RJL.
Hvis kravet er, at man bare skal have en håndfuld spillere der bevæger sig godt og kan løbe meget, så har alle Superliga-hold jo massere af fart. Hobro har massere af fart, de har jo Sabbi, Baun, Antipas og Babayan. Horsens har massere af fart, de har jo Drost, Frantsen, Arndal og Hansson.
OB har en masse løbestærke spillere, men de mangler i den grad fysiske spidskompetencer både når det kommer til fart og duelstyrke, og finder de ikke dem i de kommende transfervinduer, så tror jeg ikke på, at Michelsen kommer til at rykke det her hold en tøddel og lykkes med en mere direkte stil. Hvor er OBs svar på Uhre, Absalonsen, Guira, Bechmann, Dal Hende etc? Jeg kan ikke få øje på pendanterne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægTillad mig at være uenig. Greve og AK f.eks. er ikke langsomme spillere, men det er heller ikke spillere der sætter særligt mange modspillere via deres fart, eller som gør ondt på en modstanders defensiv fordi at de er svære at holde styr på i nogle dybe løb. Det er langt mere kombinationsspillere og tekniske spillere, end det er hurtigløbere, i min verden. Desler og Barrett har en fin fart ja, men ikke nogle deciderede hurtigløbere. Kløve og CN er også spillere jeg anser for langt tydeligere at have løbekapacitet end decideret fart. Og det er altså ikke det samme.
Den eneste deciderede hurtigløber vi har, i min optik, er Ryan Laursen. Og så Mathias Jørgensen, hvis han bliver en del af truppen i næste sæson. At man bevæger sig godt og har en god løbekapacitet, er altså ikke det samme som at have massere af fart. FCN har i Asante, Amon, Mini, Damsgaard og Donyoh bl.a. massere af fart. Der er sgu langt fra dem og så ned til AK, Helenius, CN og RJL.
Hvis kravet er, at man bare skal have en håndfuld spillere der bevæger sig godt og kan løbe meget, så har alle Superliga-hold jo massere af fart. Hobro har massere af fart, de har jo Sabbi, Baun, Antipas og Babayan. Horsens har massere af fart, de har jo Drost, Frantsen, Arndal og Hansson.
OB har en masse løbestærke spillere, men de mangler i den grad fysiske spidskompetencer både når det kommer til fart og duelstyrke, og finder de ikke dem i de kommende transfervinduer, så tror jeg ikke på, at Michelsen kommer til at rykke det her hold en tøddel og lykkes med en mere direkte stil. Hvor er OBs svar på Uhre, Absalonsen, Guira, Bechmann, Dal Hende etc? Jeg kan ikke få øje på pendanterne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægTillad mig at være uenig. Greve og AK f.eks. er ikke langsomme spillere, men det er heller ikke spillere der sætter særligt mange modspillere via deres fart, eller som gør ondt på en modstanders defensiv fordi at de er svære at holde styr på i nogle dybe løb. Det er langt mere kombinationsspillere og tekniske spillere, end det er hurtigløbere, i min verden. Desler og Barrett har en fin fart ja, men ikke nogle deciderede hurtigløbere. Kløve og CN er også spillere jeg anser for langt tydeligere at have løbekapacitet end decideret fart. Og det er altså ikke det samme.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægNu skriver du at hvis OB har fart i holdet, så har alle Superliga-hold det. Man kunne så vende den om og sige at med din definition er der ingen andre end FCN der har fart i holdet. Og så er jeg også helt uenig med din vurdering af AK. Jeg synes netop ikke han er ret god i kombinationsspillet. Han lever af fart og målnæse, og bestemt ikke af sine evner som kombinationsspiller.
Og ja, så må vi sige, at vi er meget uenige mht. AK. Jeg synes han er en rigtigt god kombinationsspiller, af en Superligaangriber at være, og rent teknisk ser jeg ham så absolut som en af de i hvert fald 3 bedste i truppen. At han så har et bundniveau der gør, at han tit falder ud af kampene og bidrager med for lidt, ligesom Helenius, det ser jeg så som en anden ting. Jeg ser som sagt ikke AK som langsom, men en dybdeløber der lever på fart ala en Pukki, Uhre eller Jeppe Kjær, synes jeg langt fra han er.
- Det er en stærk tilgang, vi får. Anders er en fysisk og teknisk stærk angriber, som ved, hvor målet står, og han kan indgå i kombinationer og skabe chancer på egen hånd. Samtidig har han stadig et stort udviklingspotentiale
Var det skudsmål han fik af vores kære sportsdirektør, da vi hentede ham. Hvis du er lodret uenig i måden han anskuer tingene på nogle gange, bebrejder jeg dig nu ikke, hvis du blæser på hans ord.
Comment
Comment