Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
    Blot til info så har EFB 1 sejr i Herning siden 2004
    ​​​​​
    ​​
    I hvor mange af de kampe, havde Esbjerg alt at spille for, og FCM intet at spille for? Esbjerg havde også kun slået FCK 1 gang hjemme siden 2005, før i dag. Der er en åbenlys motivationsforskel i de her kampe, der gør at de statistikker lige pludselig ikke har særligt meget betydning, ligesom at vores eget kompleks mod FCM sjovt nok også blev brudt, da de ikke længere har noget at spille for.

    Når det så er sagt, har jeg stadig en tro på, at de i det mindste tager sig lidt sammen nu det er sæsonens sidste hjemmekamp, og kan hive bare et enkelt point hjem. Men Esbjerg rider jo åbenlyst på en bølge af held og tro på egne evner, så at de skulle vinde deroppe er langt fra usandsynligt.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Derfor er Ibsen 3. målmand
    Tredje? Denne talentløse Fliegenfänger kan vel ikke en gang bruges som femte i 2. Div..

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Selvfølgelig vinder de i 3 minutters overtid... det er da standard! Nu vinder Brøndby nok over FCM og så i Odense, og så ender vi som 5’er uden noget Europa-kval... halle-fucking-luja
    Men som Casper Nielsen sagde: nu skal vi ikke tænke mere over den kamp. Så får vi en fed kamp vi skal vinde mod Brøndby.

    (Er du med på, at det ikke er givet, det giver 3. Pladsen?)

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    Blot til info så har EFB 1 sejr i Herning siden 2004
    ​​​​​
    ​​

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Selvfølgelig vinder de i 3 minutters overtid... det er da standard! Nu vinder Brøndby nok over FCM og så i Odense, og så ender vi som 5’er uden noget Europa-kval... halle-fucking-luja

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Fuck jer FCK. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg næsten nogensinde har håbet på, at de skulle vinde, og at de så rent faktisk har gjort det.

    Det kan sgu godt være, at de har en bedre trup end os, men de har krafteddeme ikke en bedre 3. keeper. Fy for satan, hvor er ham Ibsen dog talentløs. Klovn.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    OB smider bronzen i Farum i dag. Nu er 5.pladsen stadig en mulighed. Har ingen forventninger om Fcm stiller med et stærkt hold mod Brøndby. De er trods alt en flok bønder.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Det var det europa, forbedringer på stadion og bredere trup.. Fedt fedt

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Håber at Herning henter til mindst noget i BIF i morgen. Så har BIF intet at spille om næste lørdag og plads fire er sikret.

    Leave a comment:


  • NyrnZ
    replied
    Hvor det typisk jeg fucking brækker mig

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Ja, hvis FCM vinder i sidste kamp, kan vi nøjes med uafgjort, får Esbjerg point i Midtjylland, skal vi vinde for at få bronze

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Pis. Pis! PIS!!!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Hvorfor står Ipsen for FCK?

    Joronen har karantæne og Andersen er skadet

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Hvorfor står Ipsen for FCK?
    Karantæne og skade, ikke?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Nuj en lorte dag

    Leave a comment:

Working...
X