Randers er bagud, det betyder, efter mit skøn, at en sejr idag vil udløse top-6 med garanti.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2018/2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægRanders er bagud, det betyder, efter mit skøn, at en sejr idag vil udløse top-6 med garanti.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægRanders er bagud, det betyder, efter mit skøn, at en sejr idag vil udløse top-6 med garanti.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægVi skal lige selv gøre et stykke arbejde i 3 svære kampe, men JA, Sønderjyske er nu foran 3-0 og et stort Randers-nederlag giver os meget, meget bedre odds. F.eks. kan vi med bare 1 point imod enten BIF eller AGF måske nøjes med at spille uafgjort i den sidste kamp imod netop Randers. 35 points ser efterhånden ud til måske at kunne gøre det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa hvis vi vinder og FCM smadrer FCN kan det vel næppe gå galt. Men efter 8 års lort og ulykke går man som fan altid rundt og venter på den næste fiasko/skuffelse.. Eller det gør jeg. Ikke fordi jeg håber det. Men det er næsten blevet dagligdag
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægNu lagde jeg jo en sejr idag ind i min kalkulering. Slår vi BIF, kan vi tabe de to sidste og vi vil stadig havne i top-6, kan ikke se, hvordan det skal kunne gå galt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægNu lagde jeg jo en sejr idag ind i min kalkulering. Slår vi BIF, kan vi tabe de to sidste og vi vil stadig havne i top-6, kan ikke se, hvordan det skal kunne gå galt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDet er rigtigt, 36 points sandsynligvis nok. Men lad os nu se; det er godt nok tæt. Men det begynder at se svært ud for Horsens, AaB og nu også Randers. Og så er der FCN, som har det værste program af alle.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDet er rigtigt, 36 points sandsynligvis nok. Men lad os nu se; det er godt nok tæt. Men det begynder at se svært ud for Horsens, AaB og nu også Randers. Og så er der FCN, som har det værste program af alle.
Så vil AGF max kunne have 34p og Aab 35p inden kampen i Aalborg hvor 3 scenarier kan ske
AGF 37
Aab 35
AGF 35
Aab 36
AGF 34
Aab 38
Hvis Aab derimod ikke vinder over BIF og AGF ikke vinder over os misser de med stor sandsynlighed Top 6. Så en uafgjort i Aarhus kan vi bruge til sindssygt meget
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægMen man skal bare lige huske, at når mange hold ligger tæt i en tabel, skal der også meget til, før man bliver overhalet. Så 1-2 point er reelt mere, end hvis det kun var et hold, fordi de andre hold skal mødes internt, og det er jævnbyrdigt. En 3-4 point forspring til under top-6 og en ok målscore lige nu, ville være virkelig stærkt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDet er meget rigtigt; det koster virkelig at ligge på den forkerte side af stregen, omvendt giver det meget at ligge på den rigtige side. Sælger gerne kampen i dag for 1 point, fordi det faktisk kan bruges til noget, men en sejr ville bringe os meget tæt på 'målstregen'. Men lad os nu ikke begynde at sælge bjørne osv. Der er stadigvæk et stykke vej.
Comment
Comment