Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Randers er bagud, det betyder, efter mit skøn, at en sejr idag vil udløse top-6 med garanti.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Jeg ser Randers som et marginalt bedre hold end Brøndby. Taber OB i morgen tror jeg top 6 bliver svært.
      Det ser ikke ud til at RandOS, kan modstå sønderjyskes tryk.
      Set i forhold til trup, så burde Randers ikke være i top 6.

      Comment


        3-0 til Tyske

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Randers er bagud, det betyder, efter mit skøn, at en sejr idag vil udløse top-6 med garanti.
          Vi skal lige selv gøre et stykke arbejde i 3 svære kampe, men JA, Sønderjyske er nu foran 3-0 og et stort Randers-nederlag giver os meget, meget bedre odds. F.eks. kan vi med bare 1 point imod enten BIF eller AGF måske nøjes med at spille uafgjort i den sidste kamp imod netop Randers. 35 points ser efterhånden ud til måske at kunne gøre det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Randers er bagud, det betyder, efter mit skøn, at en sejr idag vil udløse top-6 med garanti.
            Ja hvis vi vinder og FCM smadrer FCN kan det vel næppe gå galt. Men efter 8 års lort og ulykke går man som fan altid rundt og venter på den næste fiasko/skuffelse.. Eller det gør jeg. Ikke fordi jeg håber det. Men det er næsten blevet dagligdag

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Vi skal lige selv gøre et stykke arbejde i 3 svære kampe, men JA, Sønderjyske er nu foran 3-0 og et stort Randers-nederlag giver os meget, meget bedre odds. F.eks. kan vi med bare 1 point imod enten BIF eller AGF måske nøjes med at spille uafgjort i den sidste kamp imod netop Randers. 35 points ser efterhånden ud til måske at kunne gøre det.
              Nu lagde jeg jo en sejr idag ind i min kalkulering. Slår vi BIF, kan vi tabe de to sidste og vi vil stadig havne i top-6, kan ikke se, hvordan det skal kunne gå galt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ja hvis vi vinder og FCM smadrer FCN kan det vel næppe gå galt. Men efter 8 års lort og ulykke går man som fan altid rundt og venter på den næste fiasko/skuffelse.. Eller det gør jeg. Ikke fordi jeg håber det. Men det er næsten blevet dagligdag
                Jeg har jo hele tiden sagt, at jeg regner top-6, og havde før vinterstarten lavet en simulator der placerede OB rimeligt sikkert i top-6 :-)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Nu lagde jeg jo en sejr idag ind i min kalkulering. Slår vi BIF, kan vi tabe de to sidste og vi vil stadig havne i top-6, kan ikke se, hvordan det skal kunne gå galt.
                  Men taber vi til BIF kan meget gå galt.. Vi skal godt nok også heppe på Vendsyssel senere...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Nu lagde jeg jo en sejr idag ind i min kalkulering. Slår vi BIF, kan vi tabe de to sidste og vi vil stadig havne i top-6, kan ikke se, hvordan det skal kunne gå galt.
                    Det er rigtigt, 36 points sandsynligvis nok. Men lad os nu se; det er godt nok tæt. Men det begynder at se svært ud for Horsens, AaB og nu også Randers. Og så er der FCN, som har det værste program af alle.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Det er rigtigt, 36 points sandsynligvis nok. Men lad os nu se; det er godt nok tæt. Men det begynder at se svært ud for Horsens, AaB og nu også Randers. Og så er der FCN, som har det værste program af alle.
                      Men man skal bare lige huske, at når mange hold ligger tæt i en tabel, skal der også meget til, før man bliver overhalet. Så 1-2 point er reelt mere, end hvis det kun var et hold, fordi de andre hold skal mødes internt, og det er jævnbyrdigt. En 3-4 point forspring til under top-6 og en ok målscore lige nu, ville være virkelig stærkt

                      Comment


                        Hvis OB kan slå BIF i dag, så mener jeg at man bør få efter at blive nr. 3 samlet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Det er rigtigt, 36 points sandsynligvis nok. Men lad os nu se; det er godt nok tæt. Men det begynder at se svært ud for Horsens, AaB og nu også Randers. Og så er der FCN, som har det værste program af alle.
                          Hvis AGF ikke vinder idag er vi vel også i den situation at max 1 af AGF eller Aab kan gå videre da de skal mødes i sidste kamp. Hvis de vel og mærke vinder deres kampe i næste runde over os og BIF.
                          Så vil AGF max kunne have 34p og Aab 35p inden kampen i Aalborg hvor 3 scenarier kan ske

                          AGF 37
                          Aab 35

                          AGF 35
                          Aab 36

                          AGF 34
                          Aab 38

                          Hvis Aab derimod ikke vinder over BIF og AGF ikke vinder over os misser de med stor sandsynlighed Top 6. Så en uafgjort i Aarhus kan vi bruge til sindssygt meget

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Men man skal bare lige huske, at når mange hold ligger tæt i en tabel, skal der også meget til, før man bliver overhalet. Så 1-2 point er reelt mere, end hvis det kun var et hold, fordi de andre hold skal mødes internt, og det er jævnbyrdigt. En 3-4 point forspring til under top-6 og en ok målscore lige nu, ville være virkelig stærkt
                            Det er meget rigtigt; det koster virkelig at ligge på den forkerte side af stregen, omvendt giver det meget at ligge på den rigtige side. Sælger gerne kampen i dag for 1 point, fordi det faktisk kan bruges til noget, men en sejr ville bringe os meget tæt på 'målstregen'. Men lad os nu ikke begynde at sælge bjørne osv. Der er stadigvæk et stykke vej.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Det er meget rigtigt; det koster virkelig at ligge på den forkerte side af stregen, omvendt giver det meget at ligge på den rigtige side. Sælger gerne kampen i dag for 1 point, fordi det faktisk kan bruges til noget, men en sejr ville bringe os meget tæt på 'målstregen'. Men lad os nu ikke begynde at sælge bjørne osv. Der er stadigvæk et stykke vej.
                              sælger gerne kampen for et point idag. Det er også mit bud, tror vi får 5 point i de sidste tre kampe, og det er stensikker top-6

                              Comment


                                Hvis vi skulle vinde i dag (og det er lige lovligt optimistisk), så tør jeg godt sige, at top-6 er hjemme. Men som andre herinde, så sælger jeg gladelig kampen for 1 point. Brøndby har altid været en svær modstander!

                                Comment

                                Working...
                                X