Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Men vil modsige at det var den "mest ubetydelige sejr vi har fået i de sidste 11 måneder". Måååske i hensigt af resultatet på grund af situationen i puljen men ikke i hensigt af den måde vi spillede. Det var især i de første 60 minutter en anden tilgang. Det var en modig spillemåde med god genpress, sikker forsvarsarbejde og hurtig spil fremad og det var en mandsfolkpræstation. Mit håb er at de endelig har forstået noget i vores sportslig ledelse og at der endelig, endelig, endelig er slut med den lorte alibi-tikitaka og at det bliver mere "back to the roots" nu. Det gør os ikke til en topklub med det samme men det kan gå nu i den rigtige retning. Og jeg håber så meget at jeg kan sige i ét, to eller tre år at det var en i hensigt af resultatet ubetydelig kamp mod Sje i den korte taberslutspil, påskemandag den 2.april 2018 at man kunne se at det gik endelig fremad med OB efter flere kedelige og skuffende år. Og hvis mit håb skulle blive realitet så bliver det en af de vigtigste sejre i de sidste år for mig.
Derudover har vi til mindst stadig noget at spille om på grund af det for mig temmelig dumme og igidiotiske ligasystem vi spiller ind. Ikke som Horsens og Aab som slås ti runder om plads fem eller seks nu. Og selvom de spændende kampe for os kommer først til sidst så vil hver sejr bygge os op derfor.
Comment