Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Enig. Når det så er sagt, så var det lidt skuffende i vinter, da han først snakkede om en champagne der var lagt på køl, derefter nedgraderede det til en special øl, hvor det så endte med at være Fellah der dukkede op til sidst. Også selvom at han gjorde et godt forsøg på at forsvare Fellah-handlen.

    Men det skal selvfølgelig ikke ligge ham til last, at JH for gud ved hvilken gang ikke kan lukke en spiller mod slutningen af vinduet, og jeg køber også præmissen om, at der er noget i gærde.
    Hahahaha I hygger jer rigtigt på mine vegne kan jeg se. Faktisk var det jo fordi at Fellah ikke var det navn jeg havde hørt på det tidspunkt, men da så det var ham der kom, var jeg jo nødt til at redde den lidt. Efterfølgende har jeg fået at vide at det var en lappeløsning ovenpå den handel der gik i vasken, som havde været noget mere spektakulær. Men nok om det

    Som sagt tidligere. Min kilde er reel nok. Han er desværre blevet noget mere påpasselig med at sige ret meget. Så jeg ved ikke mere end at der er noget under opsejling, Men for søren, lidt er vel også bedre end ingenting!?
    “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
    Lou Holtz

    Comment


      Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
      Messi kan ikke heade. :-)
      Eller sparke straffe men nok om det

      Comment


        Fuldstændig OT ! ! !

        Jeg fik et par glas vin med Leo Peeters i går, som lovede at han nok skal prøve at presse NT til at investere i nogle af "marginal-spillerne" fra den belgiske VM-trup, næste gang de mødes

        Comment


          Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
          Hahahaha I hygger jer rigtigt på mine vegne kan jeg se. Faktisk var det jo fordi at Fellah ikke var det navn jeg havde hørt på det tidspunkt, men da så det var ham der kom, var jeg jo nødt til at redde den lidt. Efterfølgende har jeg fået at vide at det var en lappeløsning ovenpå den handel der gik i vasken, som havde været noget mere spektakulær. Men nok om det

          Som sagt tidligere. Min kilde er reel nok. Han er desværre blevet noget mere påpasselig med at sige ret meget. Så jeg ved ikke mere end at der er noget under opsejling, Men for søren, lidt er vel også bedre end ingenting!?
          Din kilde kalder sig tilfældigvis ikke for Hesper Jansen? Spøg til side, det er jo hvad der sker. Fodboldkontrakter kan falde til jorden hvert et øjeblik indtil den er underskrevet med blæk :-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Fuldstændig OT ! ! !

            Jeg fik et par glas vin med Leo Peeters i går, som lovede at han nok skal prøve at presse NT til at investere i nogle af "marginal-spillerne" fra den belgiske VM-trup, næste gang de mødes
            Lukaco spillede vel ikke deres seneste kamp mod England, så han må være marginalspiller 👍🏻
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Lukaco spillede vel ikke deres seneste kamp mod England, så han må være marginalspiller 


              LP nævnte faktisk at økonomien ikke burde være det store problem for NT/OB (selvfølgelig ikke landsholdsspillerne) og at der arbejdes hårdt i øjeblikket på nye spillere (nævnte dog ikke om det er fra Belgien eller bare generelt "JH scouting" ).

              Han har dog et meget positivt indtryk af NT og hans engagement

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg


                LP nævnte faktisk at økonomien ikke burde være det store problem for NT/OB (selvfølgelig ikke landsholdsspillerne) og at der arbejdes hårdt i øjeblikket på nye spillere (nævnte dog ikke om det er fra Belgien eller bare generelt "JH scouting" ).

                Han har dog et meget positivt indtryk af NT og hans engagement
                Selvfølgelig er økonomien ikke noget problem for NT, han er god for 6 mia + 1,5 mia i ejendomme. Spørgsmålet er om at han vil investere i forretning der i bedste fald går i lille plus, men som hovedregel går i nul eller minus.

                Comment


                  Syntes det er meget dødt vedr rygter.
                  Slet ingen der har hørt bare lidt om nogen spillere der måske er på vej???

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af de Claw Se indlæg
                    Syntes det er meget dødt vedr rygter.
                    Slet ingen der har hørt bare lidt om nogen spillere der måske er på vej???
                    Hørte noget om Messi er på vej, ham er på vej hjemme nu... ;-)
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Hørte noget om Messi er på vej, ham er på vej hjemme nu... ;-)
                      Andlox, kan godt li din humor, men du må da også have et par emner fra den tyske VM trup, som gik tidligt på ferie ?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                        Andlox, kan godt li din humor, men du må da også have et par emner fra den tyske VM trup, som gik tidligt på ferie ?
                        Der er ingen vi kan bruge i OB. Ingen fight, ingen vilje og kedelig spillemåde.
                        Hold dig væk, JH! Tænk ikke en gang om det, for helvede!!!!!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Nej der er langt fra Basler, Hässler og Kirsten til den nuværende trup.
                          OB: Danske mestre i 2075/6

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                            Nej der er langt fra Basler, Hässler og Kirsten til den nuværende trup.
                            En mangel af sult, en mangel af sammenhold og en arrogant indstilling af spillere og trænerteamet så tilhører man ikke til VM.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Nok bare mig bare ikke følger med, men hvor er Helenius?
                              Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                              Kristian Morre

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                                Nok bare mig bare ikke følger med, men hvor er Helenius?
                                Han blev skadet i ryggen imod Östersunds. Han sad (I vejen) i midtergangen på langsiden i dag.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X