Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Jeg er lidt uenig i den måde I stiller diskussionen op. Det virker som om, at tonsertyper har vilje, mens mere tekniske spillere ikke har vilje men bare talent. Sådan fungerer det jo ikke. Det minder mig lidt om den udbredte misforståelse om, at offensive tekniske spillere ikke træner fysisk og ikke skal have defensive pligter. Skal man kunne noget som helst i moderne fodbold, skal man være fysisk veltrænet, have en ekstrem vinderindstilling, samt arbejde stenhårdt.

    Hvad er talent for en størrelse? forskningen siger helt entydigt, at talent er resultatet af hårdt arbejde, den medfødte faktor lille sammenlignet med den faktor der hedder øvelse og træning.
    Helt enig ... Det er sådan set det jeg mener.

    Comment


      Hold kæft hvor får OB egentlig travlt med at hente nye spillere ...
      7 spillere forsvinder, det kræver vel som minimum 5 nye og mon ikke der bliver solgt 1-2 spillere mere ... så skal OB hente minimum 6 spillere, det vil jeg gerne se Jesper Hansen have succes med.
      Tvivler stærkt.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Hold kæft hvor får OB egentlig travlt med at hente nye spillere ...
        7 spillere forsvinder, det kræver vel som minimum 5 nye og mon ikke der bliver solgt 1-2 spillere mere ... så skal OB hente minimum 6 spillere, det vil jeg gerne se Jesper Hansen have succes med.
        Tvivler stærkt.
        fra en anden tråd


        OprettetNov 2013Indlæg24,903

        Incl Fellah er der nu 19 tilbage i truppen. Vi ved Frøkjær kommer op og Mathias Jørgensen er vel 99% sikker.

        Det giver 21 spillere inden evt salg. Det gør vel kun plads til 2-3 nye ansigter hvor den ene måske er Molberg.
        Det giver ikke plads rent antalsmæssigt til de store forstærkninger. Så dem de så henter har bare at have stor kvalitet hvis det ikke bare skal blive endnu en mellemsæson


        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Hold kæft hvor får OB egentlig travlt med at hente nye spillere ...
          7 spillere forsvinder, det kræver vel som minimum 5 nye og mon ikke der bliver solgt 1-2 spillere mere ... så skal OB hente minimum 6 spillere, det vil jeg gerne se Jesper Hansen have succes med.
          Tvivler stærkt.
          Tja, vi får at se.

          Jeg føler mig ikke så overbevist om, at vi ryger op og rammer 5 nye spillere og slet ikke mere end det. Mathias Jørgensen skal nok tage Joans plads i truppen, Frøkjær tager Thranes, Buus forventer jeg ikke bliver afløst, om ikke andet kunne det blive af Molberg, Harboe ender sikkert også med at gøre det ud for Welbecks periferirolle, og lur mig om man ikke lader Gryte gå og satser på Mikkelsen og Christensen som målmandsteam.

          Så har vi reelt kun Pereira og Jönne tilbage der skal afløses, umiddelbart. Lur mig om ikke Marxen hives ind i stedet for Pereira. Han er fynbo, gratis og det er så middelmådigt og ligegyldigt, at den ligger lige til højrebenet for JH. Mads Aaquist var vi angiveligt ude efter sidste sommer, og hans aktie må være meget lav i FCN pt. så jeg kunne sagtens se os slå til der. Derudover tænker jeg, at man vil have én eller to mere ind, hvoraf den ene kunne være en midterforsvarer for at skærpe konkurrencen og frigive Tverskov til midtbanen, her tænker jeg, at en transferfri Tobias Salquist er et godt bud, og så kunne den anden fætter jo ende med at blive Fellah.

          Jeg forventer i hvert fald ikke meget mere aktivitet eller navne af en større gravitas. Og det er jo det der er så dejligt trygt ved OB. Der er en meget lille chance for, at vi henter spillere udenfor Superligaen, så det gør det utroligt nemt for os at identificere emner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Tja, vi får at se.

            Jeg føler mig ikke så overbevist om, at vi ryger op og rammer 5 nye spillere og slet ikke mere end det. Mathias Jørgensen skal nok tage Joans plads i truppen, Frøkjær tager Thranes, Buus forventer jeg ikke bliver afløst, om ikke andet kunne det blive af Molberg, Harboe ender sikkert også med at gøre det ud for Welbecks periferirolle, og lur mig om man ikke lader Gryte gå og satser på Mikkelsen og Christensen som målmandsteam.

            Så har vi reelt kun Pereira og Jönne tilbage der skal afløses, umiddelbart. Lur mig om ikke Marxen hives ind i stedet for Pereira. Han er fynbo, gratis og det er så middelmådigt og ligegyldigt, at den ligger lige til højrebenet for JH. Mads Aaquist var vi angiveligt ude efter sidste sommer, og hans aktie må være meget lav i FCN pt. så jeg kunne sagtens se os slå til der. Derudover tænker jeg, at man vil have én eller to mere ind, hvoraf den ene kunne være en midterforsvarer for at skærpe konkurrencen og frigive Tverskov til midtbanen, her tænker jeg, at en transferfri Tobias Salquist er et godt bud, og så kunne den anden fætter jo ende med at blive Fellah.

            Jeg forventer i hvert fald ikke meget mere aktivitet eller navne af en større gravitas. Og det er jo det der er så dejligt trygt ved OB. Der er en meget lille chance for, at vi henter spillere udenfor Superligaen, så det gør det utroligt nemt for os at identificere emner.
            Jeg er... Desværre.. enig over hele linien. Det er et meget sandsynligt og realistisk scenarie
            Hvis man virkelig tror på Oliver kunne næste års målmandsteam sagtens være de 2 med HC Bernat som 3.målmand

            Og vi skal ikke glemme Yao. Han kommer nok tilbage. Han er skadesfri igen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Tja, vi får at se.

              Jeg føler mig ikke så overbevist om, at vi ryger op og rammer 5 nye spillere og slet ikke mere end det. Mathias Jørgensen skal nok tage Joans plads i truppen, Frøkjær tager Thranes, Buus forventer jeg ikke bliver afløst, om ikke andet kunne det blive af Molberg, Harboe ender sikkert også med at gøre det ud for Welbecks periferirolle, og lur mig om man ikke lader Gryte gå og satser på Mikkelsen og Christensen som målmandsteam.

              Så har vi reelt kun Pereira og Jönne tilbage der skal afløses, umiddelbart. Lur mig om ikke Marxen hives ind i stedet for Pereira. Han er fynbo, gratis og det er så middelmådigt og ligegyldigt, at den ligger lige til højrebenet for JH. Mads Aaquist var vi angiveligt ude efter sidste sommer, og hans aktie må være meget lav i FCN pt. så jeg kunne sagtens se os slå til der. Derudover tænker jeg, at man vil have én eller to mere ind, hvoraf den ene kunne være en midterforsvarer for at skærpe konkurrencen og frigive Tverskov til midtbanen, her tænker jeg, at en transferfri Tobias Salquist er et godt bud, og så kunne den anden fætter jo ende med at blive Fellah.

              Jeg forventer i hvert fald ikke meget mere aktivitet eller navne af en større gravitas. Og det er jo det der er så dejligt trygt ved OB. Der er en meget lille chance for, at vi henter spillere udenfor Superligaen, så det gør det utroligt nemt for os at identificere emner.
              Det er sandt at der kommer et par unge.
              Det jeg har set af Frøkjær indikerer ikke at han kommer til at styrke holdet, han ligner simpelthen ikke en spiller der er klar til superligaen.

              Men antalsmæssigt skal der så nok hentes minimum 3-4 stykker da der jo nok sælges 1-2 spillere.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                I fald at man finder ud af, at Tverskov skal være midterforsvarer fremover, er her i hvert fald et bud på en ny 6er.

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aniel-pedersen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  I fald at man finder ud af, at Tverskov skal være midterforsvarer fremover, er her i hvert fald et bud på en ny 6er.

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aniel-pedersen
                  Skulle lige til poste det. Jeg kender ikke til DAP, kun af navn. Nogen der kan berette om hvordan han spiller og har leveret?

                  Comment


                    Petry forlader FCN. Måske værd at gå efter

                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...gheder-i-spil/

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      I fald at man finder ud af, at Tverskov skal være midterforsvarer fremover, er her i hvert fald et bud på en ny 6er.

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aniel-pedersen
                      Vi kunne bestemt få værre end ham. Han er okay som defensiv midt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                        Skulle lige til poste det. Jeg kender ikke til DAP, kun af navn. Nogen der kan berette om hvordan han spiller og har leveret?
                        Jeg har set ham lidt, han er bestemt ikke noget særligt.
                        En ordinær superligaspiller, som jeg ser det.
                        Så ville Lasse Petry være smartere, uden at han er fremragende ...
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Ser gerne vi henter DAP, han er meget solid og noget bedre end Rømer. Som jeg stadig ikke forstå købet af

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Jeg har set ham lidt, han er bestemt ikke noget særligt.
                            En ordinær superligaspiller, som jeg ser det.
                            Så ville Lasse Petry være smartere, uden at han er fremragende ...
                            DAP ville bestemt kunne bruges og bedre defensivt end Petry som dog er bedre på bolden umiddelbart

                            Comment


                              DAP er for mig en rigtig 7-10 plads signing. Ikke en spiller der hører til blandt de bedre på sin position, men absolut en kapabel Superligaspiller. David havde ikke den store fidus til ham i første omgang og havde egentlig regnet med, at Guira skulle vippe ham ud af holdet, når han kom tilbage fra sin skade. Det skete så ikke, bl.a. nok fordi at Guira slet ikke er 6er til at starte med, men mon ikke også det er derfor at DAP skal videre. Han har nok villet være fast mand, og det har AGF ikke kunne stille ham i udsigt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                DAP er for mig en rigtig 7-10 plads signing. Ikke en spiller der hører til blandt de bedre på sin position, men absolut en kapabel Superligaspiller. David havde ikke den store fidus til ham i første omgang og havde egentlig regnet med, at Guira skulle vippe ham ud af holdet, når han kom tilbage fra sin skade. Det skete så ikke, bl.a. nok fordi at Guira slet ikke er 6er til at starte med, men mon ikke også det er derfor at DAP skal videre. Han har nok villet være fast mand, og det har AGF ikke kunne stille ham i udsigt.
                                Ud fra hvad Tverskov har vist på den defensive midtbane i foråret, så ser jeg langt hellere ham end DAP på midten. Tverskov er god i duellerne og har overrasket positivt i spillet med bolden også - jeg ser ikke umiddelbart DAP være stærkere på andre parametre end han måske har lidt mere erfaring på den position. Så hvis vi signede DAP skulle det være for at rykke Tverskov ned i forsvaret igen, men så er det blot en styrkelse af forsvaret (Tverskov > Lund) fremfor en styrkelse af midtbanen. Det ville være en skuffende signing imo.

                                Comment

                                Working...
                                X