Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Victor Nelsson er selvfølgelig ikke allerede bedre end KEP. Muligt at deres stoppere er talentfulde, men havde FCN et så stærkt forsvar, havde de næppe lukket 10 mål mere ind end OB i grundspillet. 20 mål mere hvis vi regner helt frem til dags dato.
    Nonsens. Spillestilen er så forskellig, så man kan ikke sammenligne holdene. Du skal sammenligne skilles, og ud over rutine så taber KEP vist på alle øvrige- nok heller ikke som showmand men det giver sku ikke points når man går på banen uden den ellers skarpe hjerne

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Det kan der så absolut være tvivl om. Det er naivt bare at henkaste FCNs forsvarer som dårlige individuelt, fordi at de lukker mange mål ind. Det har åbenlyst noget med spillestil at gøre. Ligesom at det også har det for OB, som åbenlyst har investeret mere offensivt i forårets kampe, hvilket også har kostet.

      I skrivende stund har FCN f.eks. kun lukket 2 mål mere ind end OB i foråret, selvom at de har spillet mesterskabsslutspil, og OB det modsatte.
      Det kan jeg kun give dig ret i. Jeg tror dog stadig ikke at VN er flere meter gange bedre end kep og tverskov, men det bliver han. Fcn synes jeg også de snakkede om lukkede deres mål nummer 23 ind på dødbolde i mandags. Det er jo kollektivt katastrofalt, men derfor kan VN isoleret set godt være en klasse midterforsvarer. Det er han også, men det er sjældent man rundt omkring i fodboldeuropa ser teenagemidterforsvarer slå igennem. Som angriber har man et medfødt instinkt, der kan bringe en langt. I midterforsvaret skal man leve på sin kløgt og fysik på plads, for laver man fejl dernede, så koster det mål. Det ser man ofte i fcn, og med 23 mål imod er det i høj grad på baggrund af at de slet ikke har fysik til at stå imod modstanderens dødbolde

      Comment


        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Victor Nelsson er selvfølgelig ikke allerede bedre end KEP. Muligt at deres stoppere er talentfulde, men havde FCN et så stærkt forsvar, havde de næppe lukket 10 mål mere ind end OB i grundspillet. 20 mål mere hvis vi regner helt frem til dags dato.
        Victor Nelsson er klart bedre end Kenneth Emil ... han er fast på u21 landsholdet og simpelthen bare en klassespiller som kun bliver bedre.
        Det er min helt objektive vurdering/kombineret med fakta.
        Last edited by Entusiastens; 10-05-2018, 00:03.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Jo det kan der vist roligt herske tvivl om. Kan ikke se ham forstærke holdet for nuværende. Men muligt han kan udvikle sine talenter så han bliver en god superliga spiller.
          Hvor meget har du reelt set ham spille ...
          Victor Nelsson vil ikke til OB og OB har på ingen måde råd, men han ville være en vild forstærkning.
          Han ryger snart til en noget stærkere klub og bliver med stor sandsynlighed en landsholdsprofil.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Han er talentfuld, Nelsson, men jeg synes det er decideret sort tale at han skulle være bedre end Tverskov, eller KEP for den sags skyld, endnu. At han er U21-landsholdsspiller, tjah. Casper Nielsen har også over 20 U21-landskampe. Marco Lund har spillet 10 U-landskampe for U19 og U20.
            Hvor meget har du set ham spille?
            Victor Nelsson er fast mand på et meget stærkt u21-landshold.

            Marco Lund og Casper Nielsen var begge marginalspillere.
            Men ja, det er imponerende at Casper N. har opnået over 20 u-21 landskampe, når man ser på hvor begrænset han er.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Victor Nelsson er klart bedre end Kenneth Emil ... han er fast på u21 landsholdet og simpelthen bare en klassespiller som kun bliver bedre.
              Det er min helt objektive vurdering/kombineret med fakta.
              Du er ironisk omkring objektiv og fakta ikke? :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                Du er ironisk omkring objektiv og fakta ikke? :)
                Det er faktuelt at u-21 landsholdet er meget stærkt og at Victor Nelsson er fast mand på det.
                Om min vurdering er objektiv ... well, jeg har ingen grund til at vurdere ham subjektivt :).

                Hvor meget har du set ham spille?
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Victor Nelsson er klart bedre end Kenneth Emil ... han er fast på u21 landsholdet og simpelthen bare en klassespiller som kun bliver bedre.
                  Det er min helt objektive vurdering/kombineret med fakta.
                  Det er jo useriøst at bruge ordet Fakta om en vurdering af 2 spillere.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Hvor meget har du reelt set ham spille ...
                    Victor Nelsson vil ikke til OB og OB har på ingen måde råd, men han ville være en vild forstærkning.
                    Han ryger snart til en noget stærkere klub og bliver med stor sandsynlighed en landsholdsprofil.
                    Med din store viden om diverse spillere burde du overveje at gøre det til en levevej

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Med din store viden om diverse spillere burde du overveje at gøre det til en levevej
                      Jeg ser ikke meget FCN eller har lagt specielt mærke til Nelsson, men........

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-lovende-unge

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Med din store viden om diverse spillere burde du overveje at gøre det til en levevej
                        Jamen det har jeg skam også :).
                        Jeg ser utroligt meget suppe, så jeg får et pænt stort kendskab til mange spillere.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Jeg ser ikke meget FCN eller har lagt specielt mærke til Nelsson, men........

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-lovende-unge
                          Hov, den troede jeg at jeg linkede i et svar i går ... det glippede åbenbart.
                          ... og ja, det er ret beskrivende.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Det er faktuelt at u-21 landsholdet er meget stærkt og at Victor Nelsson er fast mand på det.
                            Om min vurdering er objektiv ... well, jeg har ingen grund til at vurdere ham subjektivt :).

                            Hvor meget har du set ham spille?
                            Jeg har hele vejen tilkendegivet at Nelsson er en god spiller, hvilket kun gør de resterende forsvar dårligere. Derfor min oprindelige anke mod at vi kiggede mod FCN efter CF'ere evt, se Gregor i Helsingør.

                            Men at smide ord som objektiv og fakta ind i lige efter at have konkluderet at en spiller er bedre end en anden og at han er en klassespiller falder mig bare lidt i øjnene selvom du selvfølgelig godt kan have ret :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Nonsens. Spillestilen er så forskellig, så man kan ikke sammenligne holdene. Du skal sammenligne skilles, og ud over rutine så taber KEP vist på alle øvrige- nok heller ikke som showmand men det giver sku ikke points når man går på banen uden den ellers skarpe hjerne
                              Ja, for OB spiller jo Tony Pulis-bold? Så er der vist ikke større forskel.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Hvor meget har du set ham spille?
                                Victor Nelsson er fast mand på et meget stærkt u21-landshold.

                                Marco Lund og Casper Nielsen var begge marginalspillere.
                                Men ja, det er imponerende at Casper N. har opnået over 20 u-21 landskampe, når man ser på hvor begrænset han er.
                                Jeg har set en del FCN. Nelsson er da en fin Superligaspiller og talentfuld. Han er duelstærk og god med bolden. Han er dog ikke så hurtig, og han placerer sig ikke så godt på banen, hvilket ikke er så sært, da han er skolet central midtbane. Tilmed er han stadig lidt klodset i sine indgreb, hvorfor han laver en del frispark.

                                Din "objektive" vurdering ved jeg ikke hvor meget jeg giver for. Så vidt jeg husker, mente du ikke at Tingager ville kunne spille sig til en fast plads i Superligaen, og at han var for langsom. Så jeg må nok stille mig tvivlende overfor din evne til at vurdere forsvarsspillere.

                                Comment

                                Working...
                                X