Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Mon ikke det bliver Alexander Juul Andersen og Jeppe Mehl
    Jeg synes Jesper skal se mod Norge - og Sverige. Staten giver rabat ("forskerskat" og mon ikke det er muligt at få bedre spillere for pengene der. Med Magne Surød som en markant undagelse har vi haft en håndfuld rigtigt gode norske spillere (Sæternes kunne have været god nok, hvis staben havde været dygtigere til at reparere ham. Han begyndte at score mål i Norge få måneder efter han forlod os)
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #92
      Kan man virkelig begynde at håbe

      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...athias-thrane/
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        ingen grund til at han fylder en plads når han ikke er tæt på spilletid.
        Ellers tror jeg nu at OB har været okay tilfredse. Men som med så mange andre spillere så har han det svært i vores system.
        Tror han bliver en okay spiller og er sikker på han nok skal få en kontrakt et andet sted.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          ingen grund til at han fylder en plads når han ikke er tæt på spilletid.
          Ellers tror jeg nu at OB har været okay tilfredse. Men som med så mange andre spillere så har han det svært i vores system.
          Tror han bliver en okay spiller og er sikker på han nok skal få en kontrakt et andet sted.
          Han blev også kasseret i AAB.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            ingen grund til at han fylder en plads når han ikke er tæt på spilletid.
            Ellers tror jeg nu at OB har været okay tilfredse. Men som med så mange andre spillere så har han det svært i vores system.
            Tror han bliver en okay spiller og er sikker på han nok skal få en kontrakt et andet sted.
            Hvis du med "ok" mener starter på et bundhold i 1. Division/tophold i 2. Division så har du ret. Superligaspiller bliver han aldrig.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Hvis du med "ok" mener starter på et bundhold i 1. Division/tophold i 2. Division så har du ret. Superligaspiller bliver han aldrig.

              MvH ChrisOB
              Nej, jeg vædder gerne en kasse åvand på at Thrane aldrig bliver habil superligaspiller. Det gør ondt i øjnene når han er på banen.
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                #97
                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ndidat/7112385

                Det bliver ikke Priske, som afløser Kent i denne omgang.
                Last edited by sinus; 11-04-2018, 15:13.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  #98
                  Mon ikke der er en håndfuld brugbare forstærkninger i Fredericia, De spiller fremragende lige nu mod AAB - og fører 3-0 i pausen,
                  Jeg er misundelig.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #99
                    Thrane kunne sagtens gå ind i startopstillingen for AaB. De spiller jo uden midtbane i dag.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Mon ikke der er en håndfuld brugbare forstærkninger i Fredericia, De spiller fremragende lige nu mod AAB - og fører 3-0 i pausen,
                      Jeg er misundelig.
                      Nok mere deres træner vi skal gafle, hvis det er. Han har virkelig formået at løfte en masse ellers middelmådige spillere.

                      Men hvis det endelig skal være, så kunne vi godt overveje at hente Christian Sørensen hjem. Han har virkelig udviklet sig til at blive en god 8er der kan spille begge veje og er rigtigt god på bolden. Burde ikke være meget dyrere end Thrane og Welbeck, men tilgengæld bedre.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Hvis du med "ok" mener starter på et bundhold i 1. Division/tophold i 2. Division så har du ret. Superligaspiller bliver han aldrig.

                        MvH ChrisOB
                        Vi må se. Kan sagtens se ham ryge til en bundklub eller et oprykkerhold.
                        Time will tell

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Vi må se. Kan sagtens se ham ryge til en bundklub eller et oprykkerhold.
                          Time will tell
                          Det kan jeg også, men så tror jeg det bliver mere af navn (altså OBs) end af gavn. Jeg kan ikke en gang se ham spille sig på i Lyngby eller Helsingør nu, og det eller de hold der rykker op, vil formentlig have bedre trupper end Lyngby og Helsingør.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Det kan jeg også, men så tror jeg det bliver mere af navn (altså OBs) end af gavn. Jeg kan ikke en gang se ham spille sig på i Lyngby eller Helsingør nu, og det eller de hold der rykker op, vil formentlig have bedre trupper end Lyngby og Helsingør.
                            Kunne sagtens se ham i Horsens trup. Eller hvis VB/EfB/Viborg rykker op

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Kunne sagtens se ham i Horsens trup. Eller hvis VB/EfB/Viborg rykker op
                              Men han kommer sgu ikke på hold nogle af de steder. Han bliver bare lidt mindre reserve end han er nu.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Men han kommer sgu ikke på hold nogle af de steder. Han bliver bare lidt mindre reserve end han er nu.
                                Vi må se :)

                                Comment

                                Working...
                                X