Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kasper Larsen spottet på Sdr. Boulevard

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Kasper Larsen spottet på Sdr. Boulevard
      Nu skal det siges, at det er længe siden jeg har set manden spille. Men jeg håber han har fået flere kompetencer i sit spil. Hvis han igen skal gøre en indsats i den stribede trøje
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Kasper er hjerteligt velkommen. Han har i hvert fald noget hovedspil, som vi mangler med stort.
        Og så er han jo fynbo. 3 år i Groningen må have gavnet hans udvikling

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Kasper Larsen spottet på Sdr. Boulevard
          Tror han har været hjemme siden sæsonen sluttede. Har en bekendt der er gode venner med ham, og det er et stykke tid siden jeg hørte om at han var hjemme. Jeg håber dog også at han kigger efter lejlighed og har forelsket sig i vores nye flotte striwer

          Comment


            Med den hylde vi normalt henter fra, så er det jo totalt oplagt at hente Kasper Larsen ind, der jo er rigtig OB'er. Hvis ikke han gider OB, så fair nok - men man skal fandme have givet det et skud.

            Comment


              Kasper Larsen er så oplagt. Eneste issue kan være hans skader, som måske er mere alvorlige, end man hører om. Men hvis er han er fit, så har han en jættefysik, hovedsstødsstyrke, centerback m international erfaring og lokalt blod i årene. What's not to like?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Kasper Larsen er så oplagt. Eneste issue kan være hans skader, som måske er mere alvorlige, end man hører om. Men hvis er han er fit, så har han en jættefysik, hovedsstødsstyrke, centerback m international erfaring og lokalt blod i årene. What's not to like?
                Jeg kender ikke meget til hans nuværende niveau og skadeshistorik, men jeg vil da mene at han ikke vil gøre det ringere end Marco, der har været udfordret i foråret. Jeg vil være i hyldestkoret hvis han havner i Ådalen igen.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Jeg kender ikke meget til hans nuværende niveau og skadeshistorik, men jeg vil da mene at han ikke vil gøre det ringere end Marco, der har været udfordret i foråret. Jeg vil være i hyldestkoret hvis han havner i Ådalen igen.
                  Ville jeg absolut også.
                  Nu ved jeg ikke hvor troværdig transfermarkedet er på skader, men virker lidt som om at det ikke nødvendigvis er mange skader, men skader de måske har undervurderet. Vi kan håbe på en Ryan situation igen.
                  https://www.transfermarkt.co.uk/kasp.../spieler/95759

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Tror han har været hjemme siden sæsonen sluttede. Har en bekendt der er gode venner med ham, og det er et stykke tid siden jeg hørte om at han var hjemme. Jeg håber dog også at han kigger efter lejlighed og har forelsket sig i vores nye flotte striwer
                    og i en sød pige i Odense der er nødt til at blive boende et par år.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      mht offensiv midt - Bassel Jradi har et halvt år tilbage i Strømgodset. https://www.transfermarkt.de/bassel-.../spieler/95737

                      For bare et halvt år siden, så ville det have været ret umuligt, og det er det sikkert stadigvæk; men hverken Strømgodset eller Jradi har haft noget ret godt forår. Han har lavet 0 mål, Strømgodset ligger nr. 12, og det sælger ikke så godt. Desuden blev han mod rygter om klubber i bl.a. Belgien ikke solgt i vinters; så måske er han (og norsk fodbold) knapt så hot, som jeg måske troede, og dermed måske indenfor rækkevidde.
                      Har set ham nogle gange i norsk fodbold. Han er altså ikke en der har niveau til OB.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Har set ham nogle gange i norsk fodbold. Han er altså ikke en der har niveau til OB.
                        Er du sikker på det ikke er omvendt pt. 😉 Jeg tror egentlig ikke det er en klejn type som ham vores nye træner har øverst på ønskelisten.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Har set ham nogle gange i norsk fodbold. Han er altså ikke en der har niveau til OB.
                          OK, han er ikke god nok til OB, men god nok til Serie A i Italien? http://indkast.dk/166506/rygte%3A-da...erie-a-klubber

                          Nu er det bare rygter; jeg har set meget lidt til ham og det har været highlights fra Norge, så ved ikke. Men vi mangler en dynamisk offensiv-spiller, der kan noget på egen hånd, og han er et bud.

                          Og han er 1,87 ifølge transfermarkt:-)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            OK, han er ikke god nok til OB, men god nok til Serie A i Italien? http://indkast.dk/166506/rygte%3A-da...erie-a-klubber

                            Nu er det bare rygter; jeg har set meget lidt til ham og det har været highlights fra Norge, så ved ikke. Men vi mangler en dynamisk offensiv-spiller, der kan noget på egen hånd, og han er et bud.

                            Og han er 1,87 ifølge transfermarkt:-)
                            My baaad .. 187cm. Så er han jo ikke lille 🤨
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              OK, han er ikke god nok til OB, men god nok til Serie A i Italien? http://indkast.dk/166506/rygte%3A-da...erie-a-klubber

                              Nu er det bare rygter; jeg har set meget lidt til ham og det har været highlights fra Norge, så ved ikke. Men vi mangler en dynamisk offensiv-spiller, der kan noget på egen hånd, og han er et bud.

                              Og han er 1,87 ifølge transfermarkt:-)
                              Matti Lund spillede i serie A. Han var heller ikke god nok. Og ham ser jeg umiddelbart som noget stærkere.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                OK, han er ikke god nok til OB, men god nok til Serie A i Italien? http://indkast.dk/166506/rygte%3A-da...erie-a-klubber

                                Nu er det bare rygter; jeg har set meget lidt til ham og det har været highlights fra Norge, så ved ikke. Men vi mangler en dynamisk offensiv-spiller, der kan noget på egen hånd, og han er et bud.

                                Og han er 1,87 ifølge transfermarkt:-)
                                Selvfølgelig er han god nok, de ting han har lavet i Norge kunne sagtens fungere i topklubberne i suppen ... kan umuligt forestille mig at OB har en chance for at hente ham, selv ikke med det dårlige forår ... han har jo bevist for ganske nylig at han kan noget ekstra.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X