Desler skulle angiveligt også gerne ville væk, Vejle bliver bla. nævnt
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægDesler skulle angiveligt også gerne ville væk, Vejle bliver bla. nævnt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægDesler skulle angiveligt også gerne ville væk, Vejle bliver bla. nævnt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMåske Desler lige skulle slå koldt vand i blodet og se hvad der sker når de starter op igen. Trænerskifter ændrer mange ting.
Men med udgangspunkt i sidste sæson kan jeg da godt forstå hvorfor
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægDen nye træner kan selvfølgelig komme med en anden tilgang der tilgodeser enkelte, som måske har været frosset lidt ude under keng, men jeg kan bare ikke se, hvem Desler skulle slå af. Uanset om det er på kant eller som back, så synes jeg ikke at han har niveauet til at gå ind og kæmpe sig til en plads på det her hold. Han ligner for mig en mand der vil have rigtig meget gavn af nye græsgange. Jeg vil være mere ked af at miste festersen. Jeg tror stadig han vil kunne bidrage til en stærk konkurrence i angrebet, og jeg synes det er vigtigt vi har en kvalificeret mand derude, hvis helenius synker ned i et hul igen. AK har også vist at han kan gå helt i stå, så det vil kræve vi skal ud og hente noget, men dygtige angribere er som regel halvdyre, så det er ikke optimalt!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægDen nye træner kan selvfølgelig komme med en anden tilgang der tilgodeser enkelte, som måske har været frosset lidt ude under keng, men jeg kan bare ikke se, hvem Desler skulle slå af. Uanset om det er på kant eller som back, så synes jeg ikke at han har niveauet til at gå ind og kæmpe sig til en plads på det her hold. Han ligner for mig en mand der vil have rigtig meget gavn af nye græsgange. Jeg vil være mere ked af at miste festersen. Jeg tror stadig han vil kunne bidrage til en stærk konkurrence i angrebet, og jeg synes det er vigtigt vi har en kvalificeret mand derude, hvis helenius synker ned i et hul igen. AK har også vist at han kan gå helt i stå, så det vil kræve vi skal ud og hente noget, men dygtige angribere er som regel halvdyre, så det er ikke optimalt!
Comment
-
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-i-vendsyssel/
Hvis Gyte skal væk, så er her en god ung målmand. Det vil også svække en mulig konkurrent afhængig af om vi får forstærkninger.
Comment
-
Flø er et ganske udmærket talent, og har gjort det godt i Vendsyssel, men han blev skoddet af Silkeborg for to år siden, og han har ikke bevist sig i Superligaen endnu. Vi har selv et stortalent angiveligt, og jeg kan slet ikke se meningen i, at vi afprøver et halvfint talent som Flø i stedet for ham. Skal vi have en Gryte-afløser, skal det være en der som minimum har bevist sig i Superligaen.
Comment
-
Ved sgu ikke rigtig med Myse. Synes løbet med at tjene de gode penge på ham, er kørt.
Jeg har det sådan med profiler, at der skal smedes mens jernet er varmt. Det er jo der vi skal tjene de penge der snakkes så meget om, og som er en del af strategien for en klub i vores del af fødekæden.
Hvad kan vi tjene på ham nu, Vs. hvad kan det koste os i resultatpenge at sælge, samt koste os at skal hente en ny.
Omvendt har vi flere kontraktudløb i forsvaret næste sommer, og såfremt der kommer en udskiftning der, vil det selvfølgelig være rigtig godt hvis vi ikke også skulle til at køre en ny målmand ind også.
Frygter vi sælger for små penge til vinter, og ender sådan lidt midt i mellem.
Synes desværre vi alt for ofte ender mellem lidt og ingenting.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHavde også troet, at Fester ville blive her til han stopper. Men ok, hvis vi skal til kun at spille med én fremme, og vores to dyreste spillere i truppen er angribere, så har det godt nok lange udsigter med spilletid for ham."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment