Oprindeligt indsendt af Limefrugten
Se indlæg
Jeg tror at 2 mand til startopstillingen måske også er for optimistisk. Hvilke to positioner skal det i så fald være? Jeg kan se, at man kommer til at gå efter noget til enten midterforsvaret eller den centrale midt, alt efter hvor den nye træner ser Tverskov, men ender det med at blive midterforsvaret, tror jeg nu også, at Rømer får lov at få chancen under en ny træner, ligesom at Casper Nielsen kan være i spil der, så det kan i min optik ligeså godt ende med at blive en spiller, som ikke ligner en klart defineret starter, men ender med at kæmpe på ligefod med de to andre, og måske ender med at styrke bredden.
Jeg kan ikke se, hvor den anden spiller til startopstillingen skal være til, med mindre vi snakker en målmand. Når det så er sagt, så kan jeg sagtens se et scenarie, hvor man sælger Gryte og kører med de folk vi allerede har. Oliver er færdig på U19 nu, og hvis han er så stort et talent, som nogle gør ham til, er der vel ikke rigtigt noget formål med, at han skal være 3. keeper. Man har Thomas Mikkelsen som evt. overgangsfigur, og Bernat kan vel godt gå som 3. keeper, hvis uheldet en yderst sjælden gang skulle være ude.
Comment