Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Kom gerne med et par navne der går direkte i startopstillingen
    Kadrii. Gammelby (selvom Ryan Johnson Laursen i topform er på samme niveau i mine øjne). Vil også sige, at vi har set bedst ud spillemæssigt med Tverskov på midtbanen. Så jeg vil mene, at der er et par midterforsvarere der kunne forstærke os ift. Marco Lund. Enghardt i hvert fald. Egentlig også Simon Jakobsen. Jonas Bager synes jeg også har vist lovende takter.

    Moro i form ville også kunne kæmpe med om startpladserne på vores midtbane. Skytte er jeg i tvivl om. Han har helt sikkert en stærk fysik og noget potentiale.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Kom gerne med et par navne der går direkte i startopstillingen
      Med tanke på at alle 4 stadig kan rykke ned vil jeg sige Moro, Gammelby, Rodic, Kadrii, Loba og samtlige midtforsvarer kan erstatte Marco Lund.
      Og så er der stadig lidt spændende navne der kan forstærke truppen generelt når man ser hvem der forlader os

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Med tanke på at alle 4 stadig kan rykke ned vil jeg sige Moro, Gammelby, Rodic, Kadrii, Loba og samtlige midtforsvarer kan erstatte Marco Lund.
        Og så er der stadig lidt spændende navne der kan forstærke truppen generelt når man ser hvem der forlader os
        Joakim Matsson ville også være et spændende talent at få ind, selvom han sikkert ikke ville gå direkte i startopstillingen fra dag 1.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Joakim Matsson ville også være et spændende talent at få ind, selvom han sikkert ikke ville gå direkte i startopstillingen fra dag 1.
          Og med Joakim mente jeg selvfølgelig Magnus..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Og med Joakim mente jeg selvfølgelig Magnus..
            Men det gør jo ikke den første mindre sand ... :D.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Joakim Matsson ville også være et spændende talent at få ind, selvom han sikkert ikke ville gå direkte i startopstillingen fra dag 1.
              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Og med Joakim mente jeg selvfølgelig Magnus..
              Ja han ser bestemt spændende ud

              Comment


                En rendyrket 6’er type som Lasse Vigen er absolut mit højeste ønske.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  En rendyrket 6’er type som Lasse Vigen er absolut mit højeste ønske.
                  Er Lasse Vigen ikke nærmere en rendyrket boks-til-boks 8'er end en rendyrket 6'er?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    En rendyrket 6’er type som Lasse Vigen er absolut mit højeste ønske.
                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Er Lasse Vigen ikke nærmere en rendyrket boks-til-boks 8'er end en rendyrket 6'er?
                    Vigen er 8`er IMO. Men ham vil jeg ikke sige nej til.
                    Men han er jo også totalt uden for vores rækkevidde. Også selvom man spurgte på ham i vinters

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      En rendyrket 6’er type som Lasse Vigen er absolut mit højeste ønske.
                      Ja tak.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        En rendyrket 6’er type som Lasse Vigen er absolut mit højeste ønske.
                        Tror desværre han er uden for vires rækkevidde. En lidt mærkelig karriere han egentlig har haft. Han var fast mand i Fulham for nogle år siden, og spillede en fremragende U21-slutrunde, hvor han var holdets bedste spiller. Siden da, er det nærmest kun gået ned af bakke. Men er han og BIF interesseret i et skifte siger jeg da ja tak. KÆMPE plus i forhold til f.eks Thrane og Rømer.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                          Tror desværre han er uden for vires rækkevidde. En lidt mærkelig karriere han egentlig har haft. Han var fast mand i Fulham for nogle år siden, og spillede en fremragende U21-slutrunde, hvor han var holdets bedste spiller. Siden da, er det nærmest kun gået ned af bakke. Men er han og BIF interesseret i et skifte siger jeg da ja tak. KÆMPE plus i forhold til f.eks Thrane og Rømer.
                          Det virker helt urealistisk, at Lasse Vigen skulle være interesseret i OB. Han får jo rent faktisk en del spilletid i Brøndby, selvom han starter ude oftere end han starter inde. Er han ikke noget a la 13. - 14. mand på et evt. kommende mesterhold?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Ja tak.
                            ... ja, han ville være god sammen med Messi!
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                              Tror desværre han er uden for vires rækkevidde. En lidt mærkelig karriere han egentlig har haft. Han var fast mand i Fulham for nogle år siden, og spillede en fremragende U21-slutrunde, hvor han var holdets bedste spiller. Siden da, er det nærmest kun gået ned af bakke. Men er han og BIF interesseret i et skifte siger jeg da ja tak. KÆMPE plus i forhold til f.eks Thrane og Rømer.
                              Det er også min opfattelse begge dele, så jeg troede egentlig at Rømer var en “Vigen-light” men det er så ikke helt korrekt 😕
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-nordsjaelland

                                Velkommen til Odense.

                                Comment

                                Working...
                                X