Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jespe Hansen har på papiret forstærket holdet. Det skal han have ros for, men det kommer 9 vinduer for sent til at han får mere end bestået af mig. Der skal andre boller på suppen de næste vinduer for at opveje alle fejlkøbene.
    OB: Danske mestre i 2075/6

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
      Jespe Hansen har på papiret forstærket holdet. Det skal han have ros for, men det kommer 9 vinduer for sent til at han får mere end bestået af mig. Der skal andre boller på suppen de næste vinduer for at opveje alle fejlkøbene.
      Come on, du kan ikke mene at du vurdere dette vindue ud fra hvad han har gjort i tidligere vinduer?

      Vi er enige, det her er hans eneste godkendte vindue, ALLE andre har været under middel, nogle langt under.

      Comment


        På papiret virker det som et fornuftigt transfervindue. Jeg er stadig høj oven på Bashkim-transferen, det er lige hvad vi manglede i offensiven. Én der er aggresiv, uforudsigelig, kan sparke til en bold udefra og er rimelig kølig foran kassen.

        Comment


          Er der nogle steder man kan se de karakterer og bedømmelser?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Hold da op. Jeg ville give det 5 ud af 6. Den havde fået 6 ud af 6, hvis Gryte var solgt for et godt beløb og hvis vi eventuelt havde afskippet en midtbanemand eller angriber.
            Wow! Det ved jeg slet ikke hvad jeg skal sige til.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Hold da op. Jeg ville give det 5 ud af 6. Den havde fået 6 ud af 6, hvis Gryte var solgt for et godt beløb og hvis vi eventuelt havde afskippet en midtbanemand eller angriber.
              Kicker arbejder med halve, det ville jeg tage i brug.
              OB`s vindue må være en 3,5er.
              Leeuwin og Vacek er svære at sige noget om.
              Drachmann virker som en forstærkning.
              Ludwig har vel ikke været en forstærkning, men kan måske blive det.
              Mandè har lige haft sin dårligste periode, så det kan være alt fra smart til meget skidt,
              Bashkim er umiddelbart den bedste signing, risikoen er de lange skader og om han kan holde til den forøgede træningsmængde/intensitet som Michelsen står for (den HAR givet flere skader).
              Grytebust skulle have været solgt.

              ... og så er der det at 3 af spillerne topper nu og med stor sandsynligvis ikke bliver bedre, så der mangler lidt perspektiv på langt sigt.
              Last edited by Entusiastens; 01-09-2018, 11:29.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                Helt tosset. Det er klubbens bedste vindue i mange år.
                Det er også korrekt. JH har ligget på 1 i gennemsnit, så i forhold til JH standard er det hans bedste

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Wow! Det ved jeg slet ikke hvad jeg skal sige til.
                  Du behøves heldigvis ikke at sige noget. 😊

                  Comment


                    Fint vindue. Inden ville jeg sige vi var havde trup til en 20. Plads. Nu er det vel 8. Pladsen ikke fantastisk, men et skridt i den rigtige retning. Det. Ændre ikke på at JH må raush før vi kan rammer top 6.

                    Comment


                      Thomas kom afsted på falderebet.
                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/thomas...et-til-lyngby/

                      Comment


                        Meget sjov karakterleg.

                        Mande 3, det kan blive alt fra 0 til 6, lyder som et stort potentiale, der har været ved siden af sig selv et stykke tid.

                        Leeuwin 4, virker som en god spiller, bedømt ud fra en halveg i Vejle, hvor han havde slået sig. Han viste dog ikke noget, hvor jeg tænkte "wauw".

                        Ludwig 3, kæft det har været en skidt start, men det går bedre nu, det ender med at blive fint nok, tror jeg.

                        Vacek 2, kender intet til manden, men er ikke imponeret af CVet de senere år og ikke Kamils skyld, men ikke lige en kvalitetsbeskrivelse jeg søgte, når vi har JJT, Casper, Kløve med flere.

                        Drachmann 5, han har overrasket mig positivt, alt det man turde håbe på.

                        Bashkim 5, fantastisk spiller, dog ikke hovedstødsstærk (havde virkelig håbet på sådan en type) og heller ikke den store målsluger, men så meget andet er han.

                        Vi skulle have været af med en spiller eller to. (edit, positivt med TM, men stadig)

                        Så med afrunding 3,5.
                        Last edited by Polle; 01-09-2018, 08:37.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                          God løsning. Glæder mig for ham at de har fundet ud af den dårlige situation. At rende rund som 4. målmand er noget Thomas fortjener ikke
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Du behøves heldigvis ikke at sige noget. 😊
                            Det er rigtigt ja :-)
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Enig med jer der giver 3.5...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                Det er nu også med forbehold, jeg er godt klar over at der er mange spørgsmålstegn. Men jeg kan kun forholde mig til hvad der er sket på papiret, ligesom Ekstrabladet har vurderet ud fra hvad der står på papiret, og der synes jeg vores vindue er 5 ud af 6. Det er min vurdering ift. Vores nuværende situation og vores attraktivitet, eller mangel på samme.. Så synes jeg virkelig vi har handlet godt ind. Ramon bør kunne være en kæmpe gevinst fra dag 1. Mandé er jo et vanvittig spændende navn med landsholdskampe og mange tippeligakampe. Vacek er et større spørgsmålstegn, men jeg forstår godt at man prøver ham.

                                Drachmann har været fantastisk. Ludwig bliver kun bedre og bedre, startede skidt, men han bliver rigtig god for os. Bashkim, hvis han kan holde sig skadesfri, så er han også en kæmpe gevinst.

                                Alt i alt, et noget nær perfekt vindue, efter mine egne forventninger.
                                Fair nok; jeg syntes bare, at det i vores situation er lidt bombastisk at komme med en udmelding om, at vi kun var et par afskibninger fra at være på 6 ud af 6; uanset om det så er efter en skala, der tilpasset både dine egne forventninger og vores midler.

                                For mig virker det lidt om en psykologisk effekt, hvor man har været vant til slattent mad, og så får man nogle noget bedre håndmadder og pludselig føler man sig hensat til middag på D'Angleterre. ;-)

                                Det er, måske, milevidt over såkaldte bombere fra Bredebro og rødhårede Kirkeskovle, men Champagnegaloppen er nok et pænt stykke væk i min indre playliste, hvis du forstår mig?

                                :-)

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X