Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Jeg tror i hvert fald godt vi kan afskrive Bashkim. Han lagde en kort video op på sin instagram hvor han sad overfor to fyre i jakkesæt, en bunke papirer og en kuglepen.. Og nu har han lagt en video op, hvor han kører i bil et sted, som kunne minde om Emiraterne, Kazakstan eller lignende - så det bliver nok udlandet, hvor der kan tjenes lidt gode mønter.
    Bare Aab og AGF ikke får ham. Så er jeg sgu okay tilfreds

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Jeg tror i hvert fald godt vi kan afskrive Bashkim. Han lagde en kort video op på sin instagram hvor han sad overfor to fyre i jakkesæt, en bunke papirer og en kuglepen.. Og nu har han lagt en video op, hvor han kører i bil et sted, som kunne minde om Emiraterne, Kazakstan eller lignende - så det bliver nok udlandet, hvor der kan tjenes lidt gode mønter.
      Link?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Link?
        Hans instagram profil. Bare søg på Bashkim Kadrii. Du skal have en profil og være “venner” med ham, før du kan se dem.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          Jeg tror i hvert fald godt vi kan afskrive Bashkim. Han lagde en kort video op på sin instagram hvor han sad overfor to fyre i jakkesæt, en bunke papirer og en kuglepen.. Og nu har han lagt en video op, hvor han kører i bil et sted, som kunne minde om Emiraterne, Kazakstan eller lignende - så det bliver nok udlandet, hvor der kan tjenes lidt gode mønter.
          Emiraterne, Kasakhstan eller Tornbjerg?
          "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
          RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
            Emiraterne, Kasakhstan eller Tornbjerg?
            Pas på racist politiet

            Comment


              38 timer og 40 minutter tilbage. Mon der sker mere?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Pas på racist politiet
                Shit. Jeg ved ikke hvad jeg har sagt. Jeg mente bare OCC-området. :-)
                "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  38 timer og 40 minutter tilbage. Mon der sker mere?
                  Stilhed før stormen måske. Men hvis der sker noget må det være ud. Jesper Hansen finder ikke en ekstraordinær spiller. Den har han brugt de sidste 5-6 vinduer og det føles efterhånden som “ulven kommer”

                  Jeg er mega splittet mht Grytebust. Jeg vil virkelig gerne have han bliver i denne svære tid og han kan måske være forskellen mellem nedrykning og en mellemsæson. På den anden side under jeg virkelig Gryte at komme afsted. det fortjener han

                  Comment


                    Kender ikke Kamil Vaceks niveau, men synes det er en mærkelig tilgang, hvis ikke der er en afgang på midtbanen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Stilhed før stormen måske. Men hvis der sker noget må det være ud. Jesper Hansen finder ikke en ekstraordinær spiller. Den har han brugt de sidste 5-6 vinduer og det føles efterhånden som “ulven kommer”

                      Jeg er mega splittet mht Grytebust. Jeg vil virkelig gerne have han bliver i denne svære tid og han kan måske være forskellen mellem nedrykning og en mellemsæson. På den anden side under jeg virkelig Gryte at komme afsted. det fortjener han
                      Sportsligt håber jeg naturligvis han bliver, da han er rækkens bedste keeper, men omvendt har jeg det sådan, at hvis klubben skal tjene penge på ham, så SKAL det være nu. Til vinter går han enten på fri eller til håndører, og jeg vil brække mig i havet hvis vi på vores to største profiler de senere år, ikke tjener så meget som en krone på at sende dem videre. Det kan simpelthen ikke være i overensstemmelse med forretningsmodellen for OB. Jeg er klar over, at der skal være nogen, der gerne vil købe ham, men det kan jeg ikke i min vildeste fantasti forestille mig, der ikke er.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Kender ikke Kamil Vaceks niveau, men synes det er en mærkelig tilgang, hvis ikke der er en afgang på midtbanen.
                        Jep, samme her. Jeg tror Casper Nielsen trækker sorteper i den kabale. Enten bliver han solgt, eller også får han begrænset med spilletid - hvis altså ham tjekken kan spille bold.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Sportsligt håber jeg naturligvis han bliver, da han er rækkens bedste keeper, men omvendt har jeg det sådan, at hvis klubben skal tjene penge på ham, så SKAL det være nu. Til vinter går han enten på fri eller til håndører, og jeg vil brække mig i havet hvis vi på vores to største profiler de senere år, ikke tjener så meget som en krone på at sende dem videre. Det kan simpelthen ikke være i overensstemmelse med forretningsmodellen for OB. Jeg er klar over, at der skal være nogen, der gerne vil købe ham, men det kan jeg ikke i min vildeste fantasti forestille mig, der ikke er.
                          Men lad os sige vi kan få 5 mill. Thorborg skal måske have 50% af det. Så er der godt 2 mill plus det løse tilbage til klubkassen når Agenter også er afregnet.
                          Som fan vil jeg syntes at det ikke er nok til at risikere vi får en på mål der er 1-2 niveauer under. Jeg vil være mere tryg ved han fik 6 måneder sammen med Lars Bjerring på træningsbanen først

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Jep, samme her. Jeg tror Casper Nielsen trækker sorteper i den kabale. Enten bliver han solgt, eller også får han begrænset med spilletid - hvis altså ham tjekken kan spille bold.
                            Kan nu sagtens se ham få spilletid på midten. Måske også som wingback når Ryan skal aflastes

                            Comment


                              Lejer de mon en i OB?

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...maalmand-i-dag

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Næppe? Er TM ikke skadet?

                                Jeg har faktisk tænkt på, om den nye keeper er hentet ind som regulær 2. keeper til Grytebust (der måske kan lokkes til en et-årig forlængelse), fordi TM er gået i stykker, og på grund af alderen, måske ikke rigtig kommer op i gear igen. Ved ikke hvor slemt skadet han er, men han har da været ude et stykke tid nu?

                                Comment

                                Working...
                                X